Hoe duidelijk is je streep nu? Ik wil je graag feliciteren, maar ben erg terughoudend door eigen ervaring (lichte streep en vmk). Knuffel!
Timon, ik ben daar ook wat huiverig voor, maar het kan zeker ook goed gaan ondanks een lichtere streep. Pff, als ik weer aan denk dat ik straks 10 dagen na de tp weer moet bloed prikken en dat ze me weer gaan vertellen dat het hcg wel erg laag is en dat het een grote kans is dat het een vmk wordt ... oooh nee daar moet ik echt niet aan denken. Maar bij Flippo wordt de streep donkerder (je moet 2 uur voordat je gaat plassen voor de test ook niet teveel drinken he, want dan is het teveel water zonder hormoon. Anders geeft het een verkeerd beeld). Sterkte meid!
Omdat je de 19e negatief heb getest en daarna wel positief, denk ik wel dat je echt zwanger ben. De streep staat er natuurlijk niet voor niks, Worden de strepen wel donkerder nu, of nog niet? Je kan het beste om de dag testen,en op hetzelfde tijdstip, dan zie je t meeste verschil. Ik had ook elke dag getest, en sommige dagen leek de streep ook wel lichter dan voorheen, dus daar hoef je je eigen geen zorgen over te maken. (Zie mijn banner maar) En over de bloedtest: Dat wilde ze bij mij ook niet doen, want je krijg er niet meer zekerheid door. Voor bloedtesten moet je meerdere keren komen om je HCG stijging in kaart te brengen. 1 uitslag kunnen ze weinig mee, omdat elke zwangere verschillend is. De ene heeft een laag HCG voor dat termijn, en de andere juist een hoog. Spannend zeg, ik blijf je de aankomende 9 maanden zeker volgen... Posi-power! Hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.
Oh ja! En zolang je geen bloed zie, positief blijven. Geen bloed is goed! *Ik vind t net zo spannend als jij zelf geloof ik, haha*
Flippo, wat spannend allemaal! Hoe is het nu? Wordt het streepje duidelijker? Mijn handen gaan in duimmodus!
Hey meiden thnx voor jullie medeleven Mannetje en ik hebben afgesproken t weekend pas weer te testen. Het liefste zou hij iedere dag testen maar om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje erg eng... Dus ik hou jullie op de hoogte! Klachten van lichte misselijkheid en trekkend gevoel in mn onderbuik blijven en ben idd niet ongi... maar goed dat kan dus net zo goed ook komen van de utro en progynova!
Flippo, iedere dag testen is inderdaad ook niet goed. Als je wat minder vaak test, bijvoorbeeld om de dag dan zie je het verschil ook duidelijker. Kan me voorstellen dat je het eng vindt, ik heb de eerste weken ook vreselijk in de stress gezeten of er niet toch bloed kwam. Kan me je gevoel dus nog goed voorstellen. Maar het lijkt me heel vreemd dat je twee keer vals positief test, ook al knalt de streep er nog niet af.
Test vanmorgen was zo goed als omo-wit. Straks t ziekenhuis bellen en op naar de 2e cryo tp van de 2e ICSI poging. Precies waar ik dus al bang voor was.
Hoi Flippo, Wat raar! Erg balen.... Je bent ook niet ongi geworden. Kunnen ze niet een bloedtest doen of een vaginale echo om jou duidelijkheid te kunnen geven. In het begin schijn HCG nl. erg te schommelen. **knuffel**
Nee, dat klopt. Flippo gebruikt Utrogestan en Progynova en dat houdt je menstruatie tegen. Flippo: hele dikke knuffel van mij. Geen streepje, opeens wel een duidelijke streep, onzekerheid en nu weer bijna omo-wit. Het is niet eerlijk. Wat wordt er even met je emoties gespeeld zeg! Niet leuk. Ik duim en hoop dat de volgende cryo-poging mag slagen en dat je eindelijk na een hele lange tijd ook zwanger mag zijn!
Hè verdorie, ik had t zo graag anders gezien. Sorry als ik je te veel hoop heb gegeven met mijn super posi berichtje. Voel me daar nu wel lullig over zeg..... Hele dikke knuffel lieverd, en sterkte de aankomende tijd....
Ik snap het! Het zegt dus niets positiefs dat ze niet ongi is geworden. Flippo, Ik duim ook voor je. Hopelijk dat alle positieve wensen van alle dames jouw helpen om weer hoopvol naar de volgende ronde te gaan! Liefs, N
HCG bloedtest was nu ook negatief, volgens de artsen wel een vmk. 6 augustus telefonische afspraak over de 2e cryo tp... De 4e tp in totaal dus alweer... Op naar de 38e maand pff... Ik baal echt als een stekker en dat is zacht uitgedrukt.
Aah Flippo wat een rotnieuws... Zo dichtbij en nu toch weer met lege handen . Veel sterkte meis... Hopelijk lukt t met de volgende cryo.
Gisteren nog een negative bloedtest gehad... het is dus definitief over. Soms vraag ik me echt af hoe veel meer ik nog kan dragen en hoe veel meer we nog te verdragen krijgen. Ik vind het zo rete oneerlijk om eerlijk te zijn. Naja... op naar de 4e terug plaatsing dus maar weer, hopelijk hebben we nu dan eindelijk een keertje geluk. 6 augustus heb ik een telefonische afspraak over deze afgelopen cryo en over de volgende cryo tp. We zullen wel eens zien waar t schip strand. Iedereen zegt dat ik hoop moet blijven houden... Maar zo ondertussen begint die hoop toch echt enigszins weg te zakken! We waren nu zo dichtbij en toch word het weer omgedraaid in een negatiefs iets, Wanneer is het genoeg?