Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

IMG_3225.jpg

Deze wilde ik graag met jullie delen

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bedankt voor het delen Flippo.
    Het is vast en zeker waar, maar vergeet niet dat het niet erg is af en toe te treuren en te rouwen...
    Zo lang je daarna maar weer op kunt staan en vol goede moed verder kunt gaan! Ik hoop dat dat je lukt! Ik duim weer met je mee voor de 4e tp!

3. Flippo123

@Pien: Dat weet ik zeker wel :) Een hele lieve vriend heeft me net weer een stukkie op gebeurd :) dat doet een mens zo goed he!

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi Flippo,
    Mooie tekst, bedankt voor het delen ervan!
    Gelukkig dat je mensen in jouw omgeving hebt die je steunen! :)

Liefs, N

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik had gereageerd op je topic bij echo's en las nu net je laatste berichtje. Ik wilde toch even reageren, want vind het heel verdrietig voor je. Veel sterkte en fijn dat je steun krijgt van je vrienden, dat heb je nu hard nodig.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ach meid wat verdrietig en oneerlijk weer. Dikke knuffel, heel veel sterkte!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meid, hoe gaat het nu met je? Trek je het allemaal nog een beetje? *knuffel*

8. Flippo123

@Julia: ik trek het allemaal nog wel hoor... Baal nog steeds als een stekker en snap niet wat ik verkeerd heb gedaan in mijn leven waarom alles zo verschrikkelijk lastig moet gaan. Maar goed...

@All: Gisteren telefonische afspraak gehad met de IVF-arts. Ik krijg het nieuwe schema mbt medicatie toegestuurd en als ik deze binnen heb moet ik de poli bellen voor het inplannen van de cryo terugplaatsing.
    Moet eerlijk zijn dat de moed me nu ondertussen wel flink in de schoenen begint te zakken pff...
    Waarschijnlijk, wat ik voorzie, weer een goede maand decapeptyl spuiten, provera, progynova en utrogestan gebruiken :S
    Kan niet goed zijn voor mn lichaam zo veel hormonsters...
    Als het allemaal maar eens resultaat mag hebben damn.

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Flippo,
    Ik kan me zeker iets bij voorstellen dat het ondertussen niet makkelijk is zo steeds behandelingen te doorstaan en door te gaan. Jouw weg is heel zwaar geweest!
    Je merkt zelf al op deze site hoe van harte iedereen het jullie gunt. Alle positieve wensen moeten toch ook ergens goed voor zijn!!!!! :D
    Ik hoop dat je hieruit ook kracht kunt halen.

Duimen....duimen...duimen...

10. Flippo123

Schema voor de 2e cryo terugplaatsing is binnen en kon gisteren direct van start met de decapeptyl en provera.

Cryoo.jpg

Foto is een beetje scheef maar dit is in ieder geval weer mn schema..
    Op naar een maand spuiten en slikken maar weer.
    Hopelijk nu wel met een plakkend resultaat en niet dat ik weer na een posi test met lege handen kom te staan.
    </B></B></B></B></B></B></B></B></I></I>

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    flippo ik duim ontzettend hard met je mee.....

veel sterkte meid!!!! XX

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik duim weer super hard voor je meis! Indd met een blijvend resultaat!!

Heeeeele
    Dikke
    Knuf

13. Flippo123

Thnx meiden!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes met de volgende ronde meid, ik duim ook voor je!!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Veel succes met deze poging. Mijn duimen draaien voor je.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Flippo, goed van je dat je voor icsi 3 gaat. Nog 1 x aan de hormonsters en dan een mooi aantal top embryo's waarvan je er maar eentje nodig hebt! Ik duim daarvoor meid! De volgende is een plakker. Knuffel voor je.

17. Flippo123

@tori..... kijk even in ons stukje van ivf2012.... heb nog 3 cryos an icsi2.

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oooh jaaaa dat is ook zo!! Ik heb nu al last van zwangerschapsdementie... Maar dat was al duidelijk door die mislukte test woensdag haha.
    De volgende moet een toppertje uit de vriezer zijn die het helemaal goed doet, de vorige was nog een tester. Nu is je bm er helemaal klaar voor.
    Xxxx

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wat een lijst met meds weer Flippo.... voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je er soms je twijfels over hebt hoor. Bah. Nu maar hopen dat ze hun werk doen MET een plakkend resultaat. Ik wil je heeeeeeeeel veel sterkte wensen bij deze poging en hoop echt echt echt (!!) dat het een mooi resultaat oplevert! Knuffel!

20. Flippo123

Zoo dacht ik schrijf ook weer eens een updatje!
    Ben nu weer een week aan de deca en heb gisteren mn laatste provera op.
    Ven afgelopen weekend alweer een beetje soort van ongi geworden en dat was nu net weer over, maar verwacht aangezien ik nu weer met de provera gestopt ben ik dit weekend wel weer voor de 3e keer ongi zal worden binnen 1 maand tijd Gezelligheid!

Over een weekje start ik met de progynova naast de decapeptyl en dan zal al snel de echo voor mn baarmoederslijmvlies volgen.
    Ik hoop dat de tijd snel zal lopen en het voor ik het weet begin september is aangezien dan cryo nr 2 terug geplaatst zal worden!

Ik had de afgelopen week het wel even flink zwaar (en nu nog wel hoor) maar het kwartje begon toen echt te vallen dat ik een vmk heb gehad. En al die klote "hoera ik ben zwanger" / "hoera ik ben moeder" / "kijk eens hoe geweldig mijn kind is" / "kijk eens wat voor mooie buik ik heb" berichtjes deden daar ook geen goed aan. Ik moet eerlijk zijn dat ik echt op het punt heb gestaan om mijn facebook gedag te zeggen zolang ik nog in deze klote situatie zit.
    Maar goed puntje bij paaltje niet gedaan, ik merk alleen dat ik gewoon echt veel last van verdriet heb.

Maar goed, vol goede moed op naar de zoveelste poging, wat moet je anders?

Deel Deze Pagina