Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gisteren was de dag dat de 1e echo gepland stond.
    Hij stond nog in mijn agenda met alarm en was hem vergeten et uit te halen... Rot momentje gehad.
    Gisteren zou ik 9 weken en 5 dagen zijn geweest volgens de berekening van het ziekenhuis...

Op naar de 2e cryo, hopelijk wil dit kindje wel bij ons blijven.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh bah, dat is wel pijnlijk ja......
    Sterkte en een knuffel.

Hoe voel jij je verder?

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff dikke knuf meis! :(

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dikke knuffel voor een sterke meid!

5. Flippo123

Zo weer een weekje niets geschreven puur omdat ik het zo druk had in huis met verven....
    Hier gaat alles ok.
    Volgende week dinsdag de echo van mn baarmoederslijmvlies en dan hopelijk ook de planning wanneer ik mijn mooie cryo terug mag krijgen.

Verder, genieten van mn laatste weekje vakantie en nog een plankje en een rond raampje schilderen en dan is alles klaar voor zo ver.

Verder tja... wat moet ik zeggen...
    Veel buikpijn door de 2 cystes van 6cm die er zitten,
    afspraak bij de poli dermatologie ivm uitslag op mijn handen
    afspraak bij de fysio voor mijn rug (heb een aangeboren afwijking die weer erg op speelt)
    Dus ik kom mijn dagen wel door :p
    Oja, en een afspraak voor acunpuntuur staan helaas wel pas de 11e september als ik mijn cryo dus al terug heb.
    Ze konden niet eerder ivm vakantie namelijk.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Fijne vakantie nog even !
    Xx

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed bezig meid met je huisje!
    En voor de rest dus weer flink in de molen :(. Moet je wachten tot de cystes weg zijn voor je weer verder kunt voor een cryo? Wel balen dat je er zo veel last van hebt...
    Ik heb ook een afspraak met de acupuncturist staan. Voor jou ook de eerste keer? Ben wel erg benieuwd ;). Verwacht er geen wonderen van, maar misschien dat je er wel wat rustiger van wordt: iets meer ying-yang of wat dan ook ;). Het is het proberen waard he. Ik kan volgende week vrijdag terecht.
    Geniet nog ff van je laatste weekje vakantie :)!

8. Flippo123

Pas verhuisd, naar ons droomhuis.
    Bijna alles is nu klaar wat we klaar wilden hebben.
    Tja de badkamer, toiletten, zolder en tuin moeten we nog aanpakken maar goed dat heeft geen haast.

Dan komen mensen je nieuwe huis bewonderen... ze vinden het stuk voor stuk prachtig.
    Alleen tja... die lege kamers...
    "leuke babykamer"
    "Ah die kan mooi voor de gezinsuitbreiding he?"
    "En wat is de bestemming vn die kamer?"
    "Ruimte genoeg he voor jullie 2en en misschien nog wel een kindje"
    "Is dit huis niet veels te groot voor jullie beiden?"

Dat zijn voornamelijk de opmerkingen die we krijgen.
    Ja inderdaad dit huis is aan de grote maat voor ons 2en, maar we hopen het ooit te kunnen vullen.
    Momenteel zijn er 3 kamers niet in gebruik, ze staan dan ook echt helemaal leeg.

De vraag die af en toe nog steeds door me heen schiet is of het ooit allemaal gaat lukken.
    Nog 2 maandjes en we lopen alweer 3 jaar in het ziekenhuis... pff waar blijft de tijd zeg!
    Moet ook echt zeggen dat de tijd voorbij vliegt, niet normaal!
    Als ik kijk dat we ondertussen ook alweer bijna 3 maanden in dit huis wonen, en het ook alweer ruim 4 weken geleden is dat ik mijn vmk kreeg.
    Tijd vliegt... of je het nu gezellig hebt of niet.
    De tijd gaat hard.
    Over 2 maanden word ik alweer 28...
    Ik was 24 toen we aan dit avontuur begonnen.
    Ondertussen is bijna iedereen waarmee ik dit avontuur begon zwanger, heeft en kind of zelfs al zwanger van een 2e en wij staan nog steeds op dat ene zelfde punt.
    De trein gemist.
    We zijn achter gebleven op het peron terwijl de rest de trein wel gehaald heeft.
    Maar goed.. geen depri gepraat...
    Ik voel me goed, ben niet depri haha.
    Lijkt misschien wel even zo als je het stuk hier boven leest maar zo voel ik me niet.
    Ik ben redelijk optimistisch, voel me goed, geniet van ons mooie huis en het lekkere weer wat we zo nu en dan hebben.
    Ik geniet van vriendinnen, gezellige avonden, mijn zusje die weer thuis is uit NY.
    Ik geniet van film avondjes, uit eten gaan en stappen.
    Ik geniet van bankhangdagen, werken, vakantie en shoppen.
    Ik geniet alleen niet van die 3x per dag medicatie innemen/spuiten, maar goed dat hoort nu eenmaal bij mijn leventje.
    Kortom ik heb meer dan genoeg om van te genieten en dat doe ik ook met volle teugen!
    Ik voel me gelukkig, alleen blijft er dat ene lege gat daar diep van binnen..
    Het gat dat "wil zorgen voor" "wil voelen" "wil ervaren wat bijna iedereen mag ervaren" "wat wilt horen: ik hou van je mam"
    Dat gat gaat gevuld worden, daar gaan we vanuit...
    We hebben nog een paar kansen... nog 3 cryo's en een 3e punctie (met heel hopelijk ook cryo's ookal hoop ik heel hard niet aan die 3e poging toe te komen! schrijf ik met een smile op mn gezicht)

Hmm denk dat ik nu maar ga genieten van mijn laatste vakantie weekendje... vanavond bankhangen en CSI kijken ofzo... morgen de verjaardag van Oma met de hele famillie en maandag nog een relax dagje om vervolgens dinsdag weer aan de bak te kunnen na 2 weken vakantie.
    Ik heb nog 150 uur staan om op te nemen dit jaar... hmm... eens kijken waar ik dat op kan gaan nemen :)

Ciao!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Flippo, mooi geschreven meid! Tja en die opmerkingen over de ruimte in je huis ... moet je maar niet teveel over nadenken. Die mensen weten niet beter. En die kamertjes gaan zeker gevuld worden, daar ben ik van overtuigd!
    Ik word over een maandje 35 ... had, toen we er voor wilden gaan 4 jaar geleden, ook niet gedacht dat ik pas op m'n 35e mama ga worden. Eigenlijk vind ik het al te oud, maar het is niet anders. We zijn qua lichaam en geest nog halverwege de 20 dus dat komt wel goed.
    Wel jammer dat er in mijn omgeving de kinderen allemaal al ouder zijn ... kan me voorstellen dat jij dat ook juist zo jammer vindt. Maar ik beloof je, als je eenmaal zwanger bent (wat nu zeer snel gaat gebeuren!!) dan denk je daar niet meer aan.

Lekker zeg dat je nog zoveel vrije uren hebt!! ik heb niet eens de helft meer, helaas.

Geniet van de avond!

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Kan me voorstellen dat het niet leuk is om steeds opmerkingen te krijgen over die extra kamers. Weten die mensen niet dat je in de mmm zit?

Ik denk niet dat je op hetzelfde punt staat als drie jaar geleden, je hebt juist al een hele lange reis achter de rug, een reis veel langer dan de meeste mensen die kinderen willen moeten maken. De mmm is als een trein waar je blindelings instapt en waarvan je hoopt dat die je op de juiste bestemming zal brengen. Als je niet oppast dan raast die trein maar door en door. Soms even uitstappen om op adem te komen, maarja als je die trein niet weer instapt kom je er nooit. Dat vond ik het vervelendste achter de hele mmm, ik had geen controle over de richting waar ik naartoe ging, kon niet zelf sturen. Soms heb je het idee dat je een omweg maakt, maar anderen hebben voor jou bepaald dat je zo moet reizen. Of heb je het idee dat je linksaf moet voor je bestemming, maar mag je alleen maar rechtsaf.

Ik hoop voor jou dat je nog maar een hele korte reis hebt, dat de volgende TP je brengt waar je wil zijn. Dat je één van die kamertjes mag gaan vullen. Dat je van die kleine armpjes om je heen krijgt en een snotterige zoen en "ik hou van je mama" mag horen.

Ik ben blij dat je je zo optimistisch voelt en dat je nog even van je vakantie aan het genieten bent. Veel plezier nog vandaag en gefeliciteerd met je oma!

11. Flippo123

@ Aislyn: Ze weten dat we in de MMM zitten, alleen omdat het al zo lang duurt lijken mensen het ook weer een beetje te vergeten... We zitten immers alweer bijna 3 jaar in de MMM (nov 2009)

@Tori: Thnx voor je lieve woorden

@All: vandaag voor de echo van mn BMS geweest!
    BMS: 10mm word gebeld voor een afspraak voor de cryo tp... Hopen dat het nu wel goed gaat en ik hier eindelijk eens leuk nieuws (blijvend) mag neer zetten!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik duim!!!! Dit keer gaat het goed hoor meis!!

13. Flippo123

Vamiddag door t ziekenhuis gebeld...
    Donderdag start utrogestan
    dinsdag tussen 10:00-12:00 word ik gebeld of onze cryo het ontdooings proces heeft overleefd en of de tp dus die middag door kan gaan!
    Spannend :)

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    jeeeej, nog een weekje wachten dus! ik duim voor een goede ontdooiing en een goed groeiende embryo.
    Spannend is het zeker!

15. Flippo123

Even ego hoor, ben ongelovelijk moe aangezien ik net uit de nachtdienst kom, wel 2 uurtjes geslapen hebm wakker gebeld werd door het ziekenhuis en vrij kort daarna alweer voor de tp moest.
    Maar goed, je moet er wat voor over hebben he :p

Vanmiddag om 14:00 hebben manlief en ik weer een mooie 9 cellige topper terug geplaatst gekregen.
    Dus nu weer die komende 14 dagen door komen.
    Ow wat hoop ik dat het geluk ons nu dan eindelijk een keer gegund mag zijn...
    Op de testdatum zijn we precies 3 jaar en 3 maanden aan het knokken voor een wondertje van ons samen.

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik duim voor je!!!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh spannend spannend spannend weer !!

ik duimmmmm !!!!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Je hebt er zeker wat voor over Flippo! Ik hoop dat het nu dan eindelijk beloond mag worden. Ik duim voor je!
    9 cellig klinkt goed trouwens... ;)

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ook hier duimen de draaien voor je meid! Sterkte in de ww!

20. Flippo123

Hmm... is t gek dat ik geen spanning voel??
    Ja ik voel spanning in mijn borsten hahaha maar daar houd t ook bij op!
    Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook gewoonweg niet meer durf te hopen... misschien dat dat de spanning wat onderdrukt!

Deel Deze Pagina