Heb je er nog meer testen tegenaan gegooid? Begin je het al een beetje te geloven of overheerst er (nog) een onzeker gevoel?
*breekt even in* Zie hier op het forum genoeg meiden die al zolang bezig zijn, dat je het ze zo enorm gunt. Jij was daar 1 van. Super dat het gelukt is, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Hoi meiden, super bedankt voor alle lieve berichtjes! Het gaat hier wonderbaarlijk goed, heb bijna geen klachten, ja af en toe wat misselijk maar dat kan ook heel goed van de utro komen en verschrikkelijk zere borsten/tepels. Omdat ik zo weinig klachten heb in mijn ogen werd ik gisteren in eens heel bang dat ik wel eens niet meer zwanger zou kunnen zijn en een vmk weer zou krijgen. Heb dus een clearblue + test gehaald en deze rond 18:00 uitgevoerd omdat ik niet meer kon wachten. Urine was niet echt geconcentreerd dus was al bang dat hij totaal niet positief zou zijn... Niet was minder waar! Zie hier onder
Mooie test weer Flippo! Komt helemaal goed hoor, niet te bang zijn als je wat minder symptomen hebt ... want dat had / heb ik nu ook! Hoe lang nog wachten tot je eerste echo? (ben het even kwijt)
Vanmorgen om 11:15 was het dan zo ver... De eerste echo. Het was erg spannend en gelukkig hadden we een lieve en bekende arts. De echo kop ging naar binnen en direct was er een mooi rond vruchtzakje te zien! Hartje klopt nog niet en dat klopt ook wel voor het termijn aangezien ze me uit legde dat met de leeftijd van het embryo wat terug geplaats is ik 5 weken en 6 dagen zwanger ben. Over 12 dagen weer een echo. Het vruchtzakje was overigens niet leeg! Er zat een innie mini wit boontje in! Volgens de gyn zach het er perfect uit en moet het hartje een deze dagen gaan kloppen! O, o, o, wat voel ik me gelukkig maar het is ook wel weer erg spannend!! Op naar 16 oktober!!
Wat een geweldig nieuws Flippo!! Ik dacht al dat het te vroeg zou zijn voor hartactie, maar gelukkig zit de baby op de juiste plek en is er een boontje te zien in het vruchtzakje!! Spannende tijden zijn dit voor je, zo moeilijk om er van te genieten in het begin. Groei maar lekker lief boontje en blijf lekker plakken bij mama!!
Oh wat een mooi nieuws! Hopelijk vliegen de dagen om tot de 16e en zien jullie dan een sterk kloppend hartje!
Yeah Flippo, wat fijn dat alles er goed uit ziet! Op naar 16 oktober en een mooi kloppend hartje . Nu ff lekker genieten meid.
Pff zon gek idee... Nog 3 dagen en we hebben de 2e echo afspraak alweer voor onze mini frummel... Hoop zo dat we een mooi kloppend hartje te zien krijgen <3 De week daarop mogen we alweer kijken, dan hebben we de intake in het WKZ Utrecht... ook weer spannend In mijn foto album heb ik de foto's van de echo van 4 oktober gezet, wat daar niet op te zien is maar wat wij wel tijdens de echo mochten zien is dat er een ini mini boontje in zit! Verder ook nog een nieuwe test gedaan 2 dagen terug, had er toevallig nog 1 liggen Zo mooi... de teststreep is gewoon donkerder dan de controle streep! Verliefd op streepjes hahaha!
Man man man... gisteren nog een trots blogje met de echo van 4 oktober... Nu... Ik kreeg aan het eind van de middag in eens velle steken in mijn buik en toen ik naar de wc ging verloor ik flink wat bloed. Heb direct het UMC gebeld en daar mochten we dan ook direct heen komen voor een echo. Tijdens de echo zei de gyn eigenlijk maar weinig, ja dat ze geen hartje zag maar dat dat nog niet hoefde op mijn termijn... vreemd want volgens mij ging rond de 6 weken altijd het hartje kloppen. Na een hoop foto's met de echo gemaakt te hebben, gevoeld te hebben en gekeken te hebben ging ze weg om met haar supervisor te overleggen en de eerdere echo er naast te leggen. Na bijna een uur te hebben gewacht in de echo kamer kwam ze terug met een serieuse blik op haar gezicht. Ze vertelde dat ik gelijk had, dat inderdaad het hartje met mijn termijn had moeten kloppen. Daarnaast was er naast het vruchtzakje een bloeding te zien en was het vruchtje opzich een heel stuk te klein voor het termijn. Al met al kwam dus het nieuws dat het niet goed is.... Niet goed... in de zin van een miskraam. ik heb gehuild en gehuild en gehuild samen met mijn mannetje... We waren eindelijk dan in verwachting na ruim 38 maanden hopen en dromen en dan zomaar in eens word het geluk ons weer af gepakt... godver de godver... Morgen moeten we het UMC weer bellen om de afspraak van komende woensdag te verzetten naar vrijdag of maandag... dan word er vast gesteld dat het definitief om een miskraam gaat. Daar gaan we dus weer... Maar moet eerlijk zeggen dat ik even niet meer weet wat ik wil en wat ik ga doen... Wil er ook helemaal niet over na denken... Ik ben gewoon zo verschrikkelijk verdrietig... terwijl de testjes er zo mooi uit zagen en de eerste echo ook perfect was... hoe kan het dan nu in eens zo zijn dat we een miskraam krijgen... Wat hebben we fout gedaan? waar hebben we dit aan verdient? Hebben we nog niet genoeg mee gemaakt?? Allemaal vragen die niet te beantwoorden zijn... Ik weet dat iedereen het ons gunt... maar moeder natuur gunt het ons blijkbaar niet.