Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heel veel sterkte Flippo!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Veel sterkte, kracht en liefde in deze rare tijd. Denk vooral aan jezelf.

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dank jullie meiden.
    Volgende week donderdag nog een gesprek met onze gyn.
    We hebben nog de nodige vragen dus hopen daar dan een goed antwoord op te kunnen krijgen.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    sterkte Flippo!
    ik hoop dat jullie vragen goed beantwoord mogen worden....

knuffel voor jou!

5. Flippo123

En dat was 2013....
    Weer een jaar om zonder zwanger te zijn af te sluiten.
    Ik raak er haast aan gewend zou je zeggen nadat ik 2009, 2010 en 2011 ook al zo heb afgeloten.
    Maar wennen doet het nooit.
    Vorig jaar met kerst hoopte ik zo dat we dit jaar met kerst zwanger zouden zijn vooral omdat we toen met de ICSI begonnen, maar helaas mocht het weer niet zo zijn.
    2012 is een zeer bewogen jaar voor ons geweest met de 2 ICSI pogingen en de 2 cryo pogingen die we hebben gehad.
    Cryo nummer 1 die in een vmk eindigde en cryo numer 2 die in een missed abortion eindigde.
    De laatste ben ik bij lange na nog niet overheen, maar goed dat heeft ook tijd nodig.

Een jaar van hoogtepunten van de positive testen die ik in mijn handen mocht hebben...
    Maar daar tegenover ook de verschrikkelijke dieptepunten van de miskramen en mislukte behandelingen.

Aan het eind van ieder jaar had ik de hoop dat het jaar daarop HET jaar voor ons zou worden...
    Een jaar wat we vrolijk en blij in verwachting zouden mogen afsluiten.
    Voor 2013 wil ik er niet meer op hopen... ik durf er niet op te hopen.

Ik weet nog niet eens zeker of we het trekken om in 2013 voor een nieuwe cryo tp zullen gaan.
    Ben zo verschrikkelijk bang dat het weer zo af zal lopen als de vorige 2 keren.
    Tuurlijk weet ik nu wel dat ik zwanger kan worden... maar daar heb je weinig aan als het niet wil blijven plakken.

Op een spontaan wonder voor komend jaar wil ik al helemaal niet hopen... de kans is nihil dus tja... waarom zou je dan hopen?

Januari 2013 hebben we een afspraak staan met ons behandelend gyneacoloog om alles eens goed door te spreken. Dan kunnen we voor ons zelf de balans op gaan maken of we door willen of het hier bij laten.

Voor alle meiden die net als ons nog steeds op een wondertje wachten...
    Ik duim voor jullie en de kaarsjes die ik deze kerst brand... ze branden ook voor jullie.
    Op naar 2013...
    Eens zien wat dat jaar ons brengt!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dikke knuffel meis !!
    Hoop dat 2013 jullie heel veel geluk, liefde en hopelijk ook een mooi Wondertje brengt !

Xx

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Lieverd!

Wat ontzettend mooi geschreven zeg!
    Krijg er kippen vel van, en de tranen staan in mn ogen.
    Het is ook jullie zo gegund meis!

Heel veel liefs, een dikke kus, en een hele dikke knuffel!

8. Flippo123

Hoi meiden

Even een update...
    Ik heb besloten ZP en BB achter me te laten en me te focussen op mij en mijn man.
    Het zwanger worden verhaal gaan we wel mee door maar ik merk dat het erg veel energie van mij kost om hier te komen.
    Daarom verwijder ik mijn account hier zodat de verleiding om hier te komen voor mij geminimaliseerd word.

Ik wens jullie allemaal het beste en duim voor iedereen.

Fijne feestdagen iedereen en een gelikkig 2013 gewenst!

Voor de gene die contact willen houden kunnen altijd mailen of iets. Via Babbi kunnen jullie wel mijn mail krijgen.

Liefs

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Lieve Flippo,

Jammer, maar heel begrijpelijk. Ik wens je het allerbeste voor 2013 en ik hoop dat je nog een keer terug komt om te melden dat je zwanger bent.

Heel veel liefs, Aislyn

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Flippo, ik vind het ook erg jammer. Maar als het zo beter voor je voelt, moet je dat zeker doen! Ik hoop dat als je goed nieuws te melden hebt het nog een keer met ons wilt delen (of via babi). Wens je alle goeds, ik hoop dat je wens in vervulling mag gaan!

11. cybell

cybell Niet meer actief

Ik ben weer voorzichtig terug (Flippo123)... maar dan puur om mee te lezen eigenlijk.

Het enigste wat ik hier wel wil melden is dat we weer contact met het ziekenhuis hebben gehad.
    We krijgen een doorverwijzing naar Dr. Emanuel in het Spaarne ziekenhuis ivm mijn probleem baarmoeder (septum)
    Dus ik ben erg benieuwd.

Planning is om ergens van de zomer weer verder te gaan met onze laatste 2 cryo's..
    Misschien dat 2013 dan eindelijk ons jaar mag worden :p

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoi meis! Welcome back
    Indd :
    Dat 2013 eindelijk jullie jaar eens mag worden!

Xx

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heel veel succes meid, ik hoop dat 2013 geluk brengt!

14. cybell

cybell Niet meer actief

En we hebben weer nieuws :)
    13 maart mag ik naar het Spaarne ziekenhuis voor een hysteroscopie :)
    Aftellen dus maar weer!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hey meid,

Ik heb je topic gelezen maar wat een heftige jaren heb jij gehad! Alle reacties eronder heb ik niet allemaal meer gelezen dat waren er veelste veel hihi ! Ik hoop zoooooo dat 2013 wel jouw jaar wordt meid! Al snap ik dat je daar niet meer op durft te hopen!

Veel sterkte gewenst! En ik ga heel hard voor je duimen meid!
    Xx

16. cybell

cybell Niet meer actief

Weer een berichtje van mij :)
    Zit de dagen af te tellen naar 13 maart toe!

Begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden, weer een hysteroscopie...
    Maar goed... ik laat t over me heen komen.

De afgelopen 2 dagen heb ik erg veel last van mijn buik, onder mijn navel een trekkend/stekend gevoel. Ook al 2 dagen de hele dag door wat misselijk... off niet lekker... hoop niet dat ik een buikgriep onder de leden heb.
    Misschien is het mijn menstruatie die zich langzaam aan gaat aandienen?
    Zit ondertussen op CD 26... dus zal voor mij een unikum zijn als ik voor de 30 dagen ongi word aangezien dat bij mij normaal op zijn aller kortst 38 dagen is :p

Maar goed we zullen zien!

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat leuk dat je er weer bent! :)
    Heel veel succes!

18. cybell

cybell Niet meer actief

@Nina: Hey meis!! Jou heb ik lang niet gesproken! Hoe is het met je?

19. cybell

cybell Niet meer actief

En toen was het alweer bijna woensdag!
    Begin het nu toch wel erg spannend te vinden om eerlijk te zijn!
    Ook vooral omdat ik nu dus vanaf 1 maart al mondjesmaat aan het bloeden ben :S....

20. cybell

cybell Niet meer actief

Hoi meiden, even een korte reactie aangezien ik aan het werk ben (nachtdienst).
    Vandaag voor hyst. bij dr. E geweest.
    Conclusie is dat het septum nog veel te groot is, gelukkig geen verklevingen over gehouden na de curretage.
    25 april ga ik voor operatie en zal dr. E het septum volledig gaan verwijderen en hopelijk is er dan wel ruimte genoeg voor een doorgaande zwangerschap!
    Maar goed... gevoelsmatig is het afgelopen jaar dus verspilde tijd en energie geweest, 2 ICSI pogingen vergooid doordat er blijkbaar nooit ruimte genoeg is geweest voor een doorgaande zwangerschap...
    Nu dus alle hoop op de laatste ICSI na deze operatie.

Deel Deze Pagina