Hopelijk is dat inderdaad de oorzaak geweest en staat er bij ICSI nummer 3 echt niets meer in de weg! Succes meid!
Aftellen!!!!! Nog maar 22 dagen tot de operatie! En dan hopelijk na onze vakantie weer verder met onze wens Dacht geef ff een klein updatje!
He mooi meid, dat is zo maar zo ver! En waar gaat de reis heen? Zoeken jullie het zonnetje nog even op? En daarna met frisse moed weer een nieuwe poging!
@Pien: We gaan lekker 2 weken naar Kroatie, Sibenik. Super mooie omgeving en vlak bij een prachtig National Park! Dus echt even 2 weken heerlijk genieten van alle leuke dingen in het leven! Zie trouwens in je onderschrift staan dat je volgende maand van start gaat met de eerste IVF! Spannend!
O heerlijk zeg, klinkt goed! Even genieten van al dat moois en lekker relaxed is de beste voorbereiding op zo'n heftige behandeling . Wij zijn net even een paar dagen naar Barcelona geweest. Was ook super lekker eventjes! Daarnaast zitten we al maanden in een flinke verbouwing en gaan we eind deze maand verhuizen. Dat geeft een lekkere afleiding (ok ook wel druk, maar beter dan steeds maar bezig zijn met zwanger worden ). Als ik volgende week ongeteld wordt, begin ik met de pil als voorbereiding op de IVF, begin juni zal dan ergens de punctie plaatsvinden. Misschien gaan we dan wel ongeveer gelijk op?
Hoi Cybell, Sorry voor de late reactie! Ik ben de laatste maanden niet zo vaak meer op het forum, alleen 2 topics. Ik heb de afgelopen 2 mndn dhea geslikt en omdat het gelukkig werkt, ben ik net begonnen met icsi 2.....vingers crossed! Wat fijn dat er nu een duidelijke plan is voor jou.....nieuwe kansen! Erg blij voor je dat er goede veranderingen gaan komen. Eerst operatie, dan herstel + vakantie en daarna zwanger worden!!! Het is jou van harte gegund! Xxx
Zo ff een update! Gisteren ben ik dus geopereerd. Operatie zelf viel gelukkig allemaal erg mee, heb maar weinig pijn, meer een zeurderig gevoel. Merk het alleen met opstaan en onverwachte bewegingen zeg maar. Volgens Dr. E. is mijn septum op een heel klein stukje na verwijderd. Het laatste stukje durfde hij niet te verwijderen omdat hij bang is dat mijn baarmoederwand dan te dun wordt. Ook vertelde hij me dat ik ip wel een zwangerschap zal kunnen voldragen en het litteken weefsel gewoon mee rekt. Nu thuis... Ik heb een mirena spiraaltje gekregen voor de duur van 2 maanden, slik 2x per dag oestrogeen tabletjes en heb 2 provera kuurtjes klaar liggen om 2x ongesteld te worden. wanneer ik dus 2 kunstmatige cyclussen heb gehad mag het spiraaltje verwijderd worden en moet ik 25 juni bij Dr. E. weer komen om een controle hysteroscopie te maken. Als dan alles goed is mogen we weer van start. Nu gaan we 7 juli voor 2 weken op vakantie naar Kroatie dus zal het niet eerder worden dan augustus of september dat we uberhaupt weer verder kunnen met een cryo terugplaatsing. Man man... wat duurt t allemaal lang zeg als ik het zo even op schrijf Zou betekenen dat we dus pas in de 51e maand van hopen op een wonder weer verder kunnen... Pff het geduld word ons wel erg op de proef gesteld als ik dat zo op schrijf. Soms snap ik ook echt niet dat er zo verschrikkelijk veel meiden zijn die schrijven dat ze eindelijk zwanger zijn na 7 of 8 maanden proberen... Wat mag ik dan opschrijven als ik in ronde 51 als het mee zit zwanger ben?... of wat als ik mijn 3e en laatste ICSI poging nog nodig ga hebben.... pff ik moet er niet over na denken om eerlijk te zijn... de 3e poging te moeten gebruiken... de angst dat het einde dan echt in zicht gaat komen na zo lang gewacht en gehoopt te hebben... het einde waarbij je met lege handen en een lichaam vernield door alle hormonen en operaties achter blijft. Het is en blijft mn grootste nachtmerrie... Ookal hebben mn man en ik wel zoiets van dat een leven zonder kinderen is ook een leven. Maar we hebben hier al zo lang voor geknokt... moet er toch om eerlijk te zijn niet aan denken dat we dan daadwerkelijk met lege handen achter blijven. Maar goed... als alles loopt zoals het de afgelopen jaren is gelopen kan het zomaar nog een jaar of 2 duren voor we aan het eind van ICSI3 zijn... met alle gekke dingen bij mij tussendoor mbt bloeddruk/operaties/psyche... hoop dat ik mn portie wel gehad heb, maar goed dat hoop ik iedere keer natuurlijk. Sorry voor mijn geklaag.. maar weet ff niet waar ik t anders op moet schrijven. Als ik het in een algemeen topic schrijf dan krijg je van alles over je heen dat je respect moet tonen voor meiden die nog niet zo lang bezig zijn maar soms kan ik dat gewoonweg ff niet.. niet wanneer het me gewoon weer ff erg hoog zit. Dus sorry voor mijn gezeur... maar ik moest t ergens van me af schrijven. Maar goed nu ik het weer van me heb afgeschreven... Hoofd omhoog, borst vooruit en positief blijven.
Je mag klagen meis! En indd die topics van 'ik ben nog steeds niet zwanger hoe kan dat , ben al 5 mnd bezig ' zOu je het liefst niet lezen .. Moeilijk op te reageren of 'begrip' voor te hebben. Hopelijk ( maar dat is niet zo..) vliegen de maanden voorbij & mogen jullie na deze lange tijd ook eens echt! Het geluk blijvend ervaren! Voor 9 maanden en de rest van Ukkies leventje!
Welkom terug Flippo, fijn om weer van je te horen! Alleen wel erg jammer om te lezen dat je nog altijd niet zwanger bent en 2 miskramen, pfff... En je mag klagen, snap je helemaal als je het moeilijk hebt met meiden die na (voor ons) een korte tijd al klagen over dat ze niet zwanger kunnen raken, waren wij nog maar zo kort bezig hè. Hoop heel erg voor je dat de operatie ervoor gezorgd heeft dat je nu eindelijk een zwangerschap kunt voldragen en dat je maar snel weer zwanger bent! Heel erg veel sterkte en succes met de laatste poging (september is al niet zo ver weg meer), hopelijk houd je er nog wat cryo's aan over! Jullie stoppen helemaal met de mmm als het dan nog niet gelukt is? Maar daar gaan we niet vanuit hoor, het gaat nu gewoon lukken! Liefs Susanne
Aller eerst bedankt voor het openen ! @Susannelilian: Zie dat jullie ook al een hele weg hebben begaan. Dank je voor je lieve woorden meis! Ik duim voor een mooie blijvende posi test over een dag of 5 voor jullie! @Lydia: Hooooi Mn topic is weer open dus ik kan weer schrijven! @All: Even een kleine update. Ik ben ondertussen succesvol geopereerd in het Spaarne ziekenhuis door dr. E. We hebben contact gehad met het UMC en wanneer ik ongi word gaan we weer van start... Nu op CD 35 and still counting :S.... En nee ben niet zwanger Dus wordt vervolgt! Hopelijk volgende week starten met de pil! Maandag kan ik alles ophalen bij de apotheek. De pil, decapeptyl, progynova en utrogestan en dan op naar tp nummero 5 (cryo nr3)!!
Ja, bij ons is het helaas ook nog steeds niet gelukt, zijn in totaal alweer 4,5 jaar onderweg (heb ik hier ook een topic over geopend, als je mee wilt kletsen, dan ben je welkom). Dankje voor het duimen, heb zelf alweer het gevoel dat het weer niet gelukt is... Maar durf ook niet echt meer te hopen, die teleurstelling komt iedere keer zo hard aan! Wat fijn dat de operatie goed gegaan is! Hopelijk word je snel ongi en kan je snel weer beginnen met de medicatie, met hopelijk een mooie zwangerschap als gevolg!
Ik volg je De operatie was in april dit jaar heb daarna 2 maanden een mirena spiraaltje gehad en toen daarna alweer een normale cyclus van 29 dagen gehad, alleen een beetje jammer dat mijn lichaam me nu dus weer in de steek aan het laten is :S Mbt je cryootje... meis ik blijf duimen! Je lichaam heeft een mechanisme wat je zelf er voor beschermt... ik hoop zo dat jullie niet weer teleurgesteld gaan worden!
Ik zag het, heb al geregeerd. Wat balen zeg dat je lichaam je weer in de steek laat, hopelijk is het net als bij mij eenmalig (zie mn handtekening)! Heel erg lief dat je voor me duimt nu ik het zelf niet meer durf, ben gewoon te bang voor de zoveelste teleurstelling...
Haha nee het zal niet eenmalig zijn Mijn cyclus heeft de afgelopen jaren gevarieerd tussen de 32 en 70 dagen dus we tellen rustig verder... Als ik maandag nog niet ongi ben geworden ga ik weer even het UMC bellen voor een primoluut kuurtje ofzo.
Oké, hoop dat je voor die tijd gewoon uit jezelf ongi geworden bent! Balen zeg zo'n onregelmatige cyclus, had ik vroeger ook.
Jaja! Vanmiddag ongi geworden en nu dus gestart met de pil! De voorbereiding voor een nieuwe cryo tp is begonnen eindelijk na een jaar van stilstand en operaties! Hopelijk over een maand de tp! 10 dagen de pil, dan decapeptyl, na 10 dagen starten met progynova en op dag 10 progynova / decapeptyl voor echo baarmoederslijmvlies!
Wat fijn voor je meis, eindelijk weer vooruit! Heel veel succes met alles en ga heel hard voor je duimen dat er een goede zwangerschap voort gaat komen uit deze cryo tp!
Thnx meis! We gaan vol goede moed zonder er te veel mee bezig proberen te zijn er tegen aan Tp volgens eigen berekening zal ongeveer 25 september zijn!