Cybell/Flippo, waar ben je? Hopelijk is alles goed met je en ga je komende maand voor een cryo tp! Ik wens je heel veel succes en al het beste. Denk dat het wel goed is dat je afstand neemt van het forum. Maar weet dat je we je niet vergeten!! xxx
Hoop ook dat het goed met je gaat en dat je nog eens van je laat horen. Sterkte met alles en ik denk aan je! Liefs
Bedankt voor het heropenen! Bij deze wil ik iedereen super bedanken die me vanaf t begin hier gesteund heeft! Ondertussen zijn we bijna 11 weken zwanger van ons eerste wondertje. Cryo nummer 3 van ICSI 2 is blijven plakken!! Eergisteren weer voor echo geweest en het was geweldig! Zo ongelovelijk bijzonder om een klein mini mensje te zien bewegen in je buik! Ben nog wel erg misselijk maar dat mag te pret niet drukken! We zijn ongelooflijk gelukkig er mee! Bekijk bijlage 360647 Bekijk bijlage 360649
Owja, dit is mijn nieuwe profiel.. nadat ik na mn miskraam mn oude profiel verwijder had omdat ik er klaar mee was... Ik ben dus Flippo123/Cybje.
Wat een ongelofelijk goed nieuws, heb er nog kippenvel van!!! ben zo blij voor jullie Wat een mooie duidelijke echo,s trouwens
Mooie echo meis! Wat moet dit genieten zijn, dat de kleine uk zo goed groeit! Sterkte met de misselijkheid , je hebt er al zoveel voor over moeten hebben dan is dat vast een 'eitje'! Xxx
Super gefeliciteerd meis, het is je zo gegund! Nu lekker genieten en straks met zn drietjes! Liefs Susanne
Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meid. Ik hoop ontzettend dat alles goed blijft gaan, wat ben ik blij voor je!
Wauw meid wat fantastisch als stille meelezer kwam ik alleen ff kijken hoe het mwt je is en nu al bijna het spannende eerste trimester uit.. Gefeliciteerd
Hey julia! Afspraak was goed hoor... termijn echo ook top! Jammer genoeg een weekje later (deze week dus) in eens last van erge misselijkheid, minimaal 10x per dag boven het toilet hangen is niet leuk meer. Nu emesafene zetpillen gekregen die t topje er vanaf haalt maar nog steeds 24/7 erg misselijk en kokhalzen. Maar goed met ons kleine wonder gaat alles tot zo ver top! 18 december weer voor echo!