Wat fijn dat alles goed gaat daarbinnen, wel vervelend van de misselijkheid maar voor het goede doel! Spannend ben benieuwd wat het word
Zo ondertussen alweer 4x bij de gyn geweest. Ben nog steeds flink misselijk en ben ook nog dikke vriendjes met het toilet iedere dag. Wondertje groeit gelukkig perfect ondanksik slecht kan eten. Ik gebruik nu emesafene 1xdd en 3xdd primperan wat iets helpt. Volgende week bel afspraak, 1,5 week daarna weer poli afspraak en dan 24 februari de 20 weken echo alweer! Wat is dat toch raar om neer te zetten... de 20 weken echo die dan alweer in aantocht is! De kersrtdagen door brengen met een buikje wat eindelijk echt groeit door een mooi wonder wat er in zit! Ondanks ik me zo beroerd voel ben ik zo verschrikkelijk blij hier mee! Ik heb het er met liefde voor over! Hopelijk weten we eind januari wat er in mijn buikje groeit... jongen of meisje Ik zou gelukkig zijn met beide hoor! Maar ben gewoon onwijs benieuwd haha!
Op naar de 20 weken echo! Wat fijn te horen dat de kleine goed groeit. Wel balen dat jij zo misselijk bent zeg! Fijne feestdagen lieverd, dit jaar zal het heel anders zijn . Vind dat vorig jaar zo speciaal, de laatste keer met z'n tweeën. Lekker genieten, hopelijk voel je iets beter de komende dagen.
Neem aan dat je 24 jan bedoeld? Aangezien je anders bijna 25 weken bent. Dat terzijde wat fijn dat uk het goed doet ondanks jouw nare misselijkheid. ..
Haha ja typfoutje inderdaad 24 januari bedoel ik idd! Misselijkheid en overgeven blijven hier een feit jammer genoeg. Werk vanaf vorige week nu ook 50% omdat ik het lichamelijk gewoonweg niet meer trek. Gisteren bij de fysio geweest ivm ik een aangeboren rug afwijking heb die nu weer wat meer op begon te spelen. Na wat testjes verdenkt ze me er nu van dat ik een "hernia" heb... niet dat dat geheel mogelijk is aangezien ik de 3 laatste tussenwerfelschijven mis en daar zit nu dus een zenuw knel. Echt veel pijn heb ik er niet aan hoor... de klachten waarmee ik bij de fysio terrecht kwam zijn tintelende voeten en krachtsverlies in mn linkerbeen. Verder wil ik iedereen graag hele fijne feestdagen toe wensen en een prachtig 2014!! Ons jaar begint in ieder geval al prachtig!!