Tja we moeten toch een beetje om elkaar denken he En IVF lijkt me super spannend... Het is jullie super gegund meis, hoop echt dat t nu snel raak is voor jullie En ik hoop dat je een mooie opbrengst heb met eitjes
Hou je al een hele poos hier in de gaten, maar wat een super nieuws dat jullie donderdag de IUI hebben! Succes meis en ik ga heel hard duimen voor een Flippo-beeb!
Jaja IUI-2 is een feit Vanmorgen om 8:00 moesten we op de poli zijn voor mijn mannetje en om 10:00 was de IUI. Alles is perfect en vlekkeloos verlopen gelukkig Super lief vrouwtje die er echt de tijd voor nam. Ook totaal geen pijn gehad of iets dergelijks (bij IUI-1 schoot ik namelijk bijna door t plafond toen ze t slangetje in brachten) De opbrengst qua zaadjes: 1,8 miloen. Geen vetpot maar in ieder geval net genoeg voor IUI (vanaf 1 miloen wordt het IVF in mijn centrum namelijk) Nu gaan we maar op het wachtbankje zitten tot 19 mei, uitgaande van een LF van 14 dagen.... naja als ik die 14 dagen al zou halen is dat al een wonder
3/4 dagen na mn IUI en heb in tegenstelling tot de IUI in juni 2010 echt totaaaal geel last, echt helemaal nergens van! Normaal iedere ronde heb ik zere boobs vanaf mn ei tot NOD, heb ik last van mn baarmoederstreek van ei tot NOD en last van "depri" zijn... Nu: Geen zere boobs, geen moodswings, geen naar gevoel in mn buik... helemaal niets Ga zelfs een beetje twijfelen of ik wel mn ei heb gehad
Als het een innesteling is dan ben ik wel 15x zwanger geweest als het niet meer is... nee ik geloof daar niet zo in... Overigens: mijn zus is net bevallen van een dochtertje, Amber heet ze.
Wat een ongfelooflijk dubbel gevoel... Mijn zus is net bevallen van een dochtertje, Amber heet ze. Ik vind het echt wel leuk voor haar, maar tegelijkertijd doet het zo verschrikkelijk pijn... Wij die alweer bijna 2 jaar aan het vechten zijn voor een wondertje... mijn zus die nu haar 2e kindje al heeft, beide keren in 1 ronde zwanger... Is het verkeerd dat ik denk: Dat had mijn kindje moeten zijn, had haar maar even laten ervaren hoe het is dat een wondertje je gegeven moet zijn. Vooral na haar opmerkingen die ze heeft gemaakt richting mij gedurende haar zwangerschap. Mijn mannetje vind dat ik niet zo moet denken, hij zegt: is leuk voor haar je moet blij zijn voor haar. Je moet niet zo denken is nergens voor nodig. Het enigste wat ik op dit moment voel is pijn en verdriet... Vooral omdat ik vandaag 5/6 dagen na de IUI alweer begonnen ben met bloeden
Pfff... mannetje en ik hebben nog even telefonisch gesproken. Hij gaf aan dat hij zelf ook natuurlijk een dubbel gevoel heeft maar het zo jammer zou vinden als we voor andere niet meer blij kunnen zijn, vandaar zijn reactie. Hij heeft ook wel gelijk... ik ben ook blij natuurlijk voor mijn zus. Maar hij begrijpt mij wel dat ik ook erg verdrietig ben. Nu op naar de stad en een kraamkadootje zoeken.. Owja en over dat bloedverlies: om 14:30 kan ik weer contact opnemen met poli 38... eens zien wat hun zeggen!
Flippo, ik snap zijn reactie ook wel. Maar die van jou zeker ook! De enige voor wie ik echt oprecht blij ben is mn broer en zn vriendin. Zij zijn tussen 2 IVF's door zwanger nu, morgen de eerste echo. Daar heb ik geen enkel gek gevoel bij. Bij iedereen anders (behalve hier op dit forum natuurlijk) voel ik jaloezie en kan ik niet echt oprecht blij zijn...
Ben benieuwd wat ze zeggen op de poli... Heb je nou al eens progesteron laten prikken? Lf is echt veeel te kort!!
@Lobi: Meis ik heb 2 cyclussen terug vanaf mn eisprong tot aan mn ongi om de dag progesteron laten prikken... daaruit kwam dat mijn progesteron geen stand houd. Waarom ze daar niets aan gedaan hebben.... geen flauw idee... Dus dat mijn LF veeels te kort is, is al helemaal duidelijk daar en staat in mn status.
Nouja.... Dat vind ik onbegrijpelijk!!! Waarom krijg je dan geen medicatie???? Daar snap ik echt niks van Hebben ze je een reden gegeven?
Omdat ze zeggen dat de pregnyl de LF verlengt... Ik zei al dat dat niet zo was bij mij, maar ze geloven me niet... Moest het toch maar zo proberen... terwijl ik wist dat t niet goed was... Naja dokters... ze hebben er voor geleerd zeggen ze... Maar leer mij mijn lichaam kennen... ik leef er al 26,5 jaar mee!
Jij moet utrogestan krijgen!! Als ik jouw was, zou ik naar een ander ziekenhuis gaan! Ik zou hier geen vertrouwen in hebben!
meis... dit is al mn 2e ziekenhuis... Omdat we over zijn gestapt van ziekenhuis 1 naar 2 hebben we 10 maanden stil moeten staan! Ziekenhuis 1 zijn we weg gegaan ivm mediche fouten die gemaakt zijn... UMC Utrecht staat verder goed bekent... daar blijven we ook... ze moeten alleen leren luisteren.
daar sluit ik me bij aan en wat voor dosis pregnyl krijg je? Ik wil je een hart onder de riem steken , voor ons lijkt na 17 jaar wachten eindelijk ons geduld te worden beloond! Dikke knuffel en hopelijk geven ze je wat voor je LF.. dit komt zo niet goed..