Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Ricmar: Ik heb 5000EH gespoten... Ik heb je op het forum gevolgd :) En hoop dat je heerlijk kan genieten van je zwangerschap!!!

@Lobi: Nee we stappen niet over naar weer een ander ziekenhuis. Het UMC is in principe een goed ziekenhuis, ze zijn kundig en een van de betere op dit gebied binnen nederland en daar vertrouw ik dan ook op. Dit is natuurlijk de 1e hormoon gestimmuleerde IUI die ik in dit ziekenhuis heb dus het is ook voor hun aftasten. De pregnyl zou je LF al kunnen verlengen en daar hopen ze dus ook op.
    En om eerlijk te zijn... het begint er op te lijken dat het werkt, het rose verlies is weg :p

2. Flippo123

Morgen afspraak maken voor de uitgangsecho, bloeden is op 10 dagen na de iui begonnen.

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    You know what i think!!!
    Dikke knuffel ook hier voor jouw......x

4. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    dikke knuffel van mij

5. Flippo123

Nou vanmorgen is mn ongi echt door gebroken hoor... LF 12 dagen...
    Op naar IUI-3 dan maar.
    Vrijdag uitgangs echo en prik afspraken ivm hoeveel hormonen ik nu moet gaan spuiten.
    Ook het vroege bloedverlies ga ik dan even bespreken, lijkt me niet normaal dat dit iedere keer komt namelijk!

6. Flippo123

@All:
    20 mei uitgangsecho:
    * Cyste links 2,0cm
    * Start puregon 50EH (willen niet 75 geven ivm kans op overstimulatie)
    * Geen actie op bloeden vanaf 5DPO, hun gedachten is dat als er een bevruchting was geweest dat dat het wel tegen had gehouden, ze geloven niet in utrogestan of extra pregnyl spuiten.

Naja dan maar weer van voren af aan beginnen.... ben benieuwd hoe snel ik nu ga bloeden en hoe snel ik nu mn eisprong heb...

7. Flippo123

Komende vrijdag heb ik de 1e FM van de 3e IUI... vind het wel spannend...
    ben benieuwd of de cyste verdwenen is... ik hoop het wel! En ik hoop dat er al 1 of 2 mooie eitjes zitten...

Spannend!

8. Flippo123

Nog 1 maandje en we hebben er een volle 2 jaar van wachten en hopen op zitten...
    Op naar het 3e jaar maar weer...
    Zal het ooit onze tijd zijn? Zal het wachten ooit beloond gaan worden?

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kwam even langs om je een knuffel te geven! Duim voor een goeie FM vrijdag!

10. 2 jaar alweer... Sterkte meis!

11. Flippo123

@Truus en Lobi: Thnx meiden!

@All: Vandaag de 1e FM gehad voor de IUI! Mijn cyste links is bijna helemaal weg :D Helemaal gelukkig mee dus, en ik heb in ieder geval al een eitje van 12mm zitten! Eindelijk een echo waar alles helemaal goed bij verlopen is :)
    Maandag om 8:45 weer terug voor echo! Ben benieuwd hoe en wat dan.... of t eitje dan gegroeid is of niet...

12. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hey Meis,

ik blijf voor jullie duimen hoor!! Fijn dat de echo nu helemaal goed er uit zag, dat geeft weer hoop voor deze ronde!

13. Flippo123

@Ditjuh: Thnx meis :)

14. Flippo123

Vandaag voor de 2e FM geweest..
    Heb links 2 eitjes van 11 en 12mm en rechts ook 2 van 11 en 12mm!
    Zit vandaag op CD13, moet woensdag weer terug komen en in de tussentijd gewoon 50EH puregon door spuiten :)....

duim duim duim duim :p

15. Hé Flippo,

Goed om te lezen dat je ook goede echo's hebt!
    Zou wel heel erg spannend voor je zijn geweest!
    En 2 eitjes echt goed hoor!

Misschien kom ik je nog wel tegen deze week,
    ik moet a.s zaterdag 4 juni voor me eerste echo.

Succes!

Liefs Lynn

16. Flippo123

FM4 alweer....
    Kort maar krachtig...
    Links 2 eitjes, 11 en 12mm, rechts 1 eitje van 11mm....
    Er gebeurt dus erug weinig in dat buikje van mij....
    Moest bloed laten prikken en aande hand daarvan krijg ik vanmiddag te horen of ik 75EH moet gaan spuiten of niet...
    Vandaag dus alweer CD17 en nog steeds geen ei ...
    Snap wel dat ze voorzichtig zijn maar goed, vind het zo lang duren....
    Kom ik daar voor mn lange cyclussen omdat mn eitje te langzaam rijpt, spuit ik iedere dag mn lichaam vol hormonen en zit nog steeds op t zelfde....
    Trage eicel rijping, late eisprong, lange cyclus, korte LF.... schiet hier dus niets mee op!

------------------------------------------------------------------

Vanmiddag telefoontje van het ziekenhuis terug gekregen.
    Ze hadden bloed geprikt op progesteron om te zien of toevallig dat eitje wat ik 2 dagen terug nog wel had misschien gesprongen zou zijn, maar dat is gelukkig niet het geval.
    Volgens de IVF-arts die de echo had gedaan is mijn eitje niet gekrompen maar stil blijven staan, dat hij nu 1mm kleiner was op de echo was een meetvariabele volgens haar... naja kan ik ook wel in komen, iedereen kijkt weer anders, meet anders en een lichaam is een organisch iets wat continu in beweging is en je eierstokken liggen ook niet helemaal stil dus tja ik geloof het allemaal wel :)

Mag nu inderdaad weer 75EH gaan spuiten. Hopelijk de volgende ronde direct beginnen met 75EH want ik vind mijn cyclussen zo wel weer lang duren zeg pff...

Oja en zondag om 9:45 mag ik terug komen voor FM5 alweer... Hopen op een mooi eitje dan :p

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meid blijft spannend dus, hopelijk gaan ze nu goed groeien en heb je zondag een goede echo met groei-bewijs!

Hou je koppie boven water, het moet nu toch eindelijk eens d goede kan op gaan, *duim duim duim duim* knuffel!

18. Flippo123

@Julia: Dat koppie kan ik niet meer zo goed boven water houden... iedere keer als we in het ziekenhuis komen is er negatief nieuws, iedere keer weer... We hebben de afgelopen 18 maanden nog geen enkele keer positief nieuws gehad, en al die klappen worden ondertussen zwaar te dragen.
    Ik kan er niet meer zo goed in geloven dat het goed kan komen...
    We hebben te veel negatieve dingen die een zwangerschap in de weg staan...
    Slecht zaad (VCM 0-5) Tussenschot baarmoeder, slechte eicelrijping, lange cyclussen, korte LF, te kort aan progesteron (waar ze in t UMC niets aan doen omdat ze daar niet in geloven... :S:S:S)
    Ik geloof er niet meer zo in...
    Ik geloof ook niet dat het normaal is dat ze je met IUI tot ruim in de 20 cyclusdagen door laten lopen voordat ze de inseminatie doen... maar goed dat heb ik misschien mis...
    Ik geloof er gewoon niet meer zo in.

19. Hoi meis,
    Probeer positief te blijven denken!
    Bij mijn buuf 6 IUI en raak! Het kan dus wel!
    Ik weet hoe moeilijk het is, wij zitten ook nu in een hele onzekere periode maar kom op we komen er wel! Ik zal blijven duimen voor je.

Liefs Lynn

20. Flippo123

@Lynn: Hoe is het bij jou meis? Jij hebt ondertussen al bijna je punctie! Wat ongelooflijk spannend!
    Ik hoop dat er veel potentiele eitjes geoogst worden en je maar veel mooie eskimootjes mag in vriezen! En natuurlijk dat het de 1e IVF raak mag zijn... Ik duim voor je meis!

Het is idd soms wel moeilijk positief te blijven, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, vooral als je zoveel tegenslagen krijgt... niet een ziekenhuis bezoek is bij ons normaal gegaan sinds december 2009 :(
    maar goed we verliezen de hoop niet! Er blijven er voor gaan!
    Morgen de 6e FM alweer van de 3e IUI... heb al de hele dag sinds gister avond laat eipijn... zal er een supereitje super snel gegroeid zijn en al gesprongen, staat er een eitje op springen of zijn het de bijwerkingen van de medicijnen? Ik weet t niet... voor t zelfde geld zijn er in eens te veel eitjes gegroeid!
    Maar morgen om 8:15 zal ik het zien... dan is de echo...
    Morgen meer nieuws dus!

Deel Deze Pagina