FM6 gehad... links 1 eitje van 15mm, rechts niets meer. Vrijdag FM7 alweer.... zit nu op CD22 en heb de hoop echt opgegeven. Voel me echt heel naar en heb heel erg t gevoel dat er gewoon niet naar me geluisterd wordt. 7 juli afspraak met mijn gyn wat dit vind ik niet leuk mee... Vroeg bij de afspraken balie hoe vaak gemiddeld mensen terug moeten komen voor FM... Normaal is het 1 a 2 keer, met uitzondering 3 a 4 keer.... toen ik vertelde dat ik een afspraak wilde maken voor mijn 7eFM sloeg ze bijna stijl achterover... das toch niet normaal?
Jee wat een rotnieuws zeg.. Je hebt groot gelijk dat je hierover wilt praten en kijken wat de verdere mogelijkheden zijn. Dit schiet echt niet op zo! Succes meid!!
Eindelijk een groot genoeg ei voor de pregnyl! Ze mete hem op 19mm, meer heeft er 18mm van gemaakt. Bloed moeten laten prikken op LH want als ik mijn LH piek heb moet ik vanmiddag al de pregnyl zetten en morgen voor IUI komen, heb ik geen LH piek moet ik vanavond om 22:00 de pregnyl zetten en zondag morgen voor de IUI komen! EINDELIJK....
Flippo! Dat goede nieuws is zo welkom voor jullie! Eindelijk weer een échte kans! I'll keep my fingers crossed! Xxx
ik breek even in flippo eindelijk eens goed nieuws heel veel succes meid ik hoop dat jullie lange wachten nu eindelijk eens beloond mag worden xx twinklestar
Hoi Flippo, Wat goed nieuws. Spannend! Weet je al hoe laat je zondag er moet zijn? Ik krijg zondag de eerste terugplaatsing, misschien zie ik je nog wel. Meis hou je taai en moed!!! Liefs Lynn
@All: Nou vanmorgen om 9:00 moesten we in het ziekenhuis zijn voor onze 3e IUI. Om 11:30 was de daadwerkelijke inseminatie... wat een gewacht tussendoor zeg! Maar goed het is gebeurt. Deze keer was het echt pijnlijk, het inbrengen van het speculum, het inbrengen van het slangetje, het uithalen van het slangetje en het uithalen van het speculum... Niet echt en pretje... Volgends de gyn ging alles heel makkelijk en spoepel alleen schiet mijn baarmoeder direct in kramp als de baarmoedermond aangeraakt wordt, nou dat heb ik geweten We hadden dit keer ook weer een opbrengst van 1,8mlj zaadjes... niet echt veel amar ze zeggen dat t genoeg is voor IUI. Ook mijn vroege bloedverlies is weer besproken. Mocht het deze keer weer zo vroeg zijn word er wat aan gedaan gelukkig! 20 juni hebben we een poli afspraak gekregen ipv de 7e omdat we anders echt te lang moesten wachten. @Lynn: Hoe is het bij jou gegaan meis? Is je punctie ook een beetje mee gevallen? Mijn duimen draaien overuren voor je hoor!
Dat is echt vreemd. Ik dacht in eerste instantie aan een innestelingsbloeding, maar ik weet niet of dat zoveel kan zijn... Kan t niet iets anders zijn? Gesprongen adertje, of een wondje ofzo?
Heb geen wondjes, dat is tijdens de inseminatie gezien... Een adertje gesprongen, tja ik weet niet, geen harde ontlasting gehad of iets dergelijks... Ik snap t ook ff niet...naja we kijken t wel ff aan... voor een innesteling is het nog veels te vroeg aangezien ik zondag pas om 11:45 mn IUI heb gehad..
Ja das wel echt vreemd dan... Zou je het ziekenhuis niet moeten bellen? Is het bloeden wel gestopt inmiddels?
Ik ga vanmidag contact opnemen met de poli, dan zijn ze voor dit soort dingen berijkbaar, bloeden is wel wat minder, maar rose blijft er komen.
Ik zou ook inderdaad even bellen. Al is het alleen maar dat ze er een aantekening van kunnen maken. Ben benieuwd wat ze erover zullen zeggen..!
he meis, wat is dat toch telkens bij jou? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het iets onschuldigs blijkt te zijn....
Ik ook...Het word elke maand gekker lijkt het... Vorige maand bij 5DPO gaan bloeden, de maand daarvoor bij 7DPO... pfff...