Ze hebben me al toegezegt dat als ik nu weer zo vroeg ging bloeden dat we gingen kijken naar of een extra shot pregnyl of utrogestan bolletjes, dus na deze ronde word er zoiezo wat aan gedaan gelukkig. Heb komende maandag een afspraak op de poli hier voor.
Oh oke. Ik vind het nog steeds zo ongelofelijk dat ze er in Nederland zo moeilijk over doen... In jouw situatie zou ik het ZEKER willen!
Tja ik snap t ook niet... iedereen die ik via dit forum ken die een soort gelijk probleem heeft krijgt zonder probelemen utrogestan.... Utro kan geen kwaad, het houd alleen je menstruatie tegen... althans dat is voor zover ik weet...
Ik ken niemand die het zomaar krijgt in NEderland. (m.u.v. het Geertgen, maar daar schijnen ze nu ook al iets moeilijker te doen). Dat is 1 van de redenen waarom veel vrouwen naar het buitenland gaan. Daar zeggen ze baat het niet dan schaadt het niet. Hier zeggen ze we weten het niet 100% zeker, dus daarom geven we het niet.
naja meiden die vroeg bruin/bloed verlies hebben krijgen het hier wel hoor Forum maatje van me ook. Alleen in het UMC Utrecht geloven ze er in principe niet in... Maar goed als je het zelf graag wilt proberen zijn ze ook weer de moeilijkste niet in het UMC dus dat is wel fijn. Heb overigens niet meer gebeld, heb alleen nog maar een beetje rose verlies dus kijk het nog even aan... wie weet was het wel een vaatje wat geknapt is (al vond ik t wel veel bloed daarvoor)... En daarnaast, komende maandag heb ik toch alweer een poli afspraak!
Apart... Want ik ken meerdere meiden die ervoor naar Belgie zijn gegaan. Nou weet ik niet zeker of ze ook daadwerkelijk een te korte lf hadden. maar goed iig om te weten dat er mogelijkheden zijn voor je! Ik zou het zeker gaan proberen als ik jou was!!!
flippo, wat ontzettend balen en ik kan me ergens voorstellen dat je de moed in de schoenen zakt, misschien toch nog even bellen naar de poli?? kunnen ze het misschien al voorbespreken voordat je op controle moet... en misschien kunnen ze je progestoron prikken?? (maar misschien is dat al vaker gedaan??) ik duim voor je...
@Ricmar: Progesteron is idd al vaker geprikt, daar is al uit gekomen dat mijn progesteron niet lang stand houd en op 7DPO al weer onder de 10 zit. (heb vanaf eisprong om de dag progesteron moeten laten prikken namelijk)
Wat ik dan niet begrijp, waarom krijg je (tot nu toe) geen progesteron??? Echt, ik vind dat onbegrijpelijk...
nee dat kan ik dan ook niet volgen als ze weten dat je zo snel dipt weten ze iegenlijk dat je geen kans maakt op een goede innesteling en is elke IUI zo een gemiste kans....helaas heb ik zelf ook geen goede ervaring met het umcu, ik liep daar in 1999 en moest als ik een positieve ovutest had de volgende dag pas komen voor een inseminatie, terwijl ik zeker wist dat ei op dag van de positieve test al zou springen (gevoeld), ik heb toen 1 keer met een bijna positest gebeld en mocht dus op de dag van de echt positest al voor inseminatie en je raad het niet ik was zwanger, helaas werd dat een MK.. alle pogingen daarna zijn weer mislukt.... nu eindelijk na 17 jaar zwanger door zelf inseminatie Ik zou echt kijken of je ergens anders terecht kan voor een second opinion.. Sorry heel verhaal geworden
Ricmar na 17 jaar... Pfffff wat een weg... Gelukkig zijn jullie nu gezegend met een mooie zwangerschap!!
Lobi zeker een lange weg met veel hindernissen, maar nu een zwangerschap die tot nu toe volgens het boekje gaat en hopelijk blijft dat zo, kan nu in ieder geval genieten, maar gun dat iedereen die al zo lang wacht en hoopt
Super dat jullie wachten beloond is! Ik wens je een hele mooie zwangerschap en een prachtig en gezond kindje toe!!
Verdriet... Wat is verdriet? Zijn dat de tranen die over je wangen rollen? Of is dat het gevoel... daar heel diep in je hart? Het gevoel dat je hart in tweeën wordt gescheurd door het verdriet wat je ervaart? Ik denk dat verdriet iets is wat ongrijpbaar is, wat voor iedereen anders is en anders wordt geinterpreteerd... Verdriet is mijn hart dat huilt.
O nee meis, bloed verloren ik hoop dat het nu ondertussen gestopt is. Mijn ervaringen met het UMC zijn tot nu toe echt super, na Gorinchem is het echt een hele verlichting. (Ben ook op jou ervaring toen de tijd afgegaan) Volgens mij staat het UMC voor veel dingen open je moet het wel bespreken met de arts, ik heb zelfs mijn punctie in een roesje gehad. Het heeft me een paar minuten praten met de arts gekost. Geef je mening en geef aan wat je wilt het is jou lichaam. Mijn duimen zijn helemaal blauw van het duimen Liefs Lynn
@Lynn: Bloeden is gelukkig weer gestopt Hoe is t met jou dan meis? Hoe is je punctie en TP gegaan??? Ik duim echt keihard voor je hoor!!!