Flirten als moeder...

Discussie in 'De lounge' gestart door pippa26, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Mijn man is hier de grote flirt, ook waar ik bij sta. Ik lig altijd gevouwen als ik ergens anders sta en aan kom lopen en zeg ‘ schat zullen we gaan?’ Die gezichten van die vrouwen. :roflmao:

Ik flirt van ons twee het minste denk ik.

2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Ik ben dus als uw man.
    Ik denk dan gewoon, oh vriendelijke kerel of vraag dan aan mijn man, zeg schat kennen wij die.
    Ik zie mij eigen reacties daarop ook niet als flirten.

3. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ja dat is ook zo, weet ook meteen weer waarom ik hier vooral meelees zonder te reageren en voornamelijk op een ander forum zit haha.

LMSB vindt dit leuk.
  4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Eigenlijk nooit. Het boeit me ook niet zo.
    Mijn man zou het kunnen doen, die krijgt aandacht bij bossen als we buiten lopen maar die boeit het ook gewoon niet. Ik krijg meestal de nukkige blikken als ze doorhebben dat hij niet alleen is :D

hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat verstaan jullie onder flirten?
    Zijn dit paaiende opmerkingen over het uiterlijk van iemand dus ook het benoemen ervan?
    Iemand aanraken, een knipoog?

Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    #26 Ansel, 25 jan 2020
    Laatst bewerkt: 25 jan 2020
    Soms, maar ik zou nu niet zeggen “dat ik erop los flirt” :roflmao:

Maar ‘t gebeurt wel eens ja. Steeds onschuldig, dat wel.

Voor mij trouwens een verschil of het is met iemand die ik ken en weet dat ik een partner & kinderen heb of met een vreemde. Met een vreemde kan ik me ongemakkelijk beginnen voelen (vind dan soms precies het goede moment niet meer om te zeggen: weet je? Ben eigenlijk helemaal niet vrij. En er lopen thuis nog kinderen rond ook :oops:). Bij iemand die je een beetje kent, weet je dat geen 1 van de 2 er meer achter zoekt en blijft het makkelijker in de onschuldige sfeer. Vind ik toch fijner.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Nee, eigenlijk nooit. Ik heb mn ogen heus niet in mn broekzak zitten en kijk graag naar een mooie man, maar echt flirten heb ik niet zo'n behoefte aan ofzo.

chrystel73 vindt dit leuk.
  8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Nee hoor, ik geloof dat ik dat nog nooit heb gedaan. Wellicht een keer met je hand iemand aanraken maar
    het meeste is verbaal.
    Uiterlijk staat er totaal los van.
    Het doel van flirten (althans bij mij) is ook eigenlijk dat er geen doel is. Het is een beetje
    pesten, beetje uitdagen.

Huismuisie, pippa26 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  9. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA yeah right, je bent op zwangerschapspagina he:roflmao:

Maar flirten terwijl je een relatie hebt? Nee, zou ik nooit doen. Ik vind het ontzettend respectloos naar mijn man. Hij flirt ook niet met andere vrouwen. Ik wil een andere man nooit het (valse!) idee geven dat ik interesse in hem heb. Ik heb dat ook niet nodig om me goed te voelen of om energie van te krijgen.

Mw1980, Kimi1, NdNk en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Ja schuldig... ik hou van flirten. Ik vind het heerlijk en leuk om die bevestiging te krijgen dat ik er nog leuk uit zie. Misschien heel kortzichtig hoor. En waarschijnlijk komt het ook wel voor een deel uit onzekerheid, want toen ik jong was ben ik ook wel gepest. Maar ik kan er nu echt van genieten en het geeft me energie. Verder dan wat oogcontact en vriendelijk lachen ed gaat het eigenlijk niet, want zodra iemand daadwerkelijk naar me toe komt en een gesprek begint klap ik dicht. Alleen als ik iemand al langer ken en me er bij op m’n gemak voel kan ik ook prima terug flirten (zoals bijvoorbeeld bij collega’s, vrienden van m’n man enz).

ik moet altijd wel heel erg om m’n man lachen. Die heeft een hele vlotte babbel, geeft makkelijk complimentjes en veel vrouwen voelen zich dan snel door em gevleid. Hij ziet er verder niet gladjes uit ofzo, gewoon echt een normale man dus het komt dan altijd ook heel oprecht over en niet zo gemaakt. Veel vrouwen zoeken hem daarom ook graag op om een praatje te maken. En vervolgens komt hij dan weer thuis met: ik denk dat .... me leuk vindt.

Rosa5, soppie en pippa26 vinden dit leuk.
  11. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Mijn man werkt met veel jonge vrouwelijke collega's en ik zou het écht niet leuk vinden als hij zou flirten ;)
    Dus doe t zelf ook niet.
    Gelukkig is man nogal een schattige labrador/onnozelaar op dit gebied en hij zou het niet gauw doorhebben als er iemand gek op hem zou zijn of met hem zou flirten!

12. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Haha ja ik bedoel dus niet het flirten over uiterlijk met allerlei bijbedoelingen. Meer dat je knipoog geeft of idd even grapjes maakt met iemand enz. Het onschuldige soort zonder dat het iets impliceert, maar wat je bij de een wel doet en de ander niet;)

Kolibrie2 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha wij hebben een vriendelijke labrador reu dus ik heb er een beeld bij :)

Kangerootje en Huismuisie vinden dit leuk.
  14. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Ik flirt wel. Gewoon voor de fun, geen bijbedoelingen. Altijd wel een flirt geweest.

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja hoor we doen het allebei wel een beetje.
    Ook als we samen zijn. Maar stel dat iemand ons nummer zou vragen of een telefoonnumer zou geven dan nemen we dat niet aan.

We weten wat we hebben en dat geven we echt niet zomaar op.
    Maar ik
    Flirt ook nog steeds met mijn vriend.

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.611
    113
    Nee, ik vind dat eerlijk gezegd een beetje respectloos naar mijn man toe, dus ik doe dat niet. Maar ik heb er ook helemaal geen behoefte aan, voel me daar niet beter door,of zo. Natuurlijk is het altijd leuk om een complimentje te krijgen of gewoon lol te hebben met iemand, maar wat mij betreft blijft dat dan wel altijd uberplatonisch. Mijn man denkt er overigens hetzelfde over en ik zou het ook echt niet waarderen als hij het wel zou doen.

suus1983, Sado, citroenrasp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Anne2019

Anne2019 Fanatiek lid

14 apr 2019
    1.902
    2.692
    113
    Nee, vind ik niet kunnen als je een relatie hebt!
    Buiten dat mis ik ook altijd die signalen en ik kan niet flirten ;)

citroenrasp vindt dit leuk.
  18. maliro

maliro Niet meer actief

Ik kan niet flirten. Ik weet gewoon niet hoe het moet en ik zou het van een ander ook niet herkennen.

19. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het per persoon verschilt wat er wordt verstaan onder "flirten". Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en wat hun partner prettig vindt uiteraard.

Mijn man is een (onbewuste) flirt en ontzettend sociaal. Hij kan goed met anderen overweg dus ook met vrouwen. Hij is dan ook oprecht geïnteresseerd en nieuwsgierig naar een ander zijn/haar leven en geeft daarbij ook bijvoorbeeld complimenten en glimlachjes. Veel andere mensen zullen dit zien als flirten. Vind ik dit erg? Nee absoluut niet. Hij is gewoon ontzettend sociaal en heeft geen gekke bedoelingen ermee. Laatst was er zelfs een vrouw die hem probeerde te zoenen :roflmao:.

Ik zelf ben volgens mij geen flirt. Er word wel eens met mij geflirt en dan weet ik mij niet goed een houding te geven. Enige wat ik dan kan doen is stom staan lachen. :roflmao:

pippa26 en Ysabella vinden dit leuk.
  20. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja hoor, maar alleen met mijn eigen vriend :D

Ik zou het absoluut niet leuk vinden als hij met andere vrouwen zit te flirten, dus ik doe het ook niet.

Overigens flirten vrouwen wel altijd met hem (maar ik snap het wel, het is ook een hele knappe man :D). Twee dagen geleden zaten we op het terras wat te eten, wordt er vanaf twee verschillende tafeltjes met hem geflirt. Uuuh hallo, z'n vriendin en twee (!!!) kinderen zitten erbij?! :roflmao:

Deel Deze Pagina