Mijn man is hier de grote flirt, ook waar ik bij sta. Ik lig altijd gevouwen als ik ergens anders sta en aan kom lopen en zeg ‘ schat zullen we gaan?’ Die gezichten van die vrouwen. Ik flirt van ons twee het minste denk ik.
Ik ben dus als uw man. Ik denk dan gewoon, oh vriendelijke kerel of vraag dan aan mijn man, zeg schat kennen wij die. Ik zie mij eigen reacties daarop ook niet als flirten.
Ja dat is ook zo, weet ook meteen weer waarom ik hier vooral meelees zonder te reageren en voornamelijk op een ander forum zit haha.
Eigenlijk nooit. Het boeit me ook niet zo. Mijn man zou het kunnen doen, die krijgt aandacht bij bossen als we buiten lopen maar die boeit het ook gewoon niet. Ik krijg meestal de nukkige blikken als ze doorhebben dat hij niet alleen is
Wat verstaan jullie onder flirten? Zijn dit paaiende opmerkingen over het uiterlijk van iemand dus ook het benoemen ervan? Iemand aanraken, een knipoog?
Soms, maar ik zou nu niet zeggen “dat ik erop los flirt” Maar ‘t gebeurt wel eens ja. Steeds onschuldig, dat wel. Voor mij trouwens een verschil of het is met iemand die ik ken en weet dat ik een partner & kinderen heb of met een vreemde. Met een vreemde kan ik me ongemakkelijk beginnen voelen (vind dan soms precies het goede moment niet meer om te zeggen: weet je? Ben eigenlijk helemaal niet vrij. En er lopen thuis nog kinderen rond ook ). Bij iemand die je een beetje kent, weet je dat geen 1 van de 2 er meer achter zoekt en blijft het makkelijker in de onschuldige sfeer. Vind ik toch fijner.
Nee, eigenlijk nooit. Ik heb mn ogen heus niet in mn broekzak zitten en kijk graag naar een mooie man, maar echt flirten heb ik niet zo'n behoefte aan ofzo.
Nee hoor, ik geloof dat ik dat nog nooit heb gedaan. Wellicht een keer met je hand iemand aanraken maar het meeste is verbaal. Uiterlijk staat er totaal los van. Het doel van flirten (althans bij mij) is ook eigenlijk dat er geen doel is. Het is een beetje pesten, beetje uitdagen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA yeah right, je bent op zwangerschapspagina he Maar flirten terwijl je een relatie hebt? Nee, zou ik nooit doen. Ik vind het ontzettend respectloos naar mijn man. Hij flirt ook niet met andere vrouwen. Ik wil een andere man nooit het (valse!) idee geven dat ik interesse in hem heb. Ik heb dat ook niet nodig om me goed te voelen of om energie van te krijgen.
Ja schuldig... ik hou van flirten. Ik vind het heerlijk en leuk om die bevestiging te krijgen dat ik er nog leuk uit zie. Misschien heel kortzichtig hoor. En waarschijnlijk komt het ook wel voor een deel uit onzekerheid, want toen ik jong was ben ik ook wel gepest. Maar ik kan er nu echt van genieten en het geeft me energie. Verder dan wat oogcontact en vriendelijk lachen ed gaat het eigenlijk niet, want zodra iemand daadwerkelijk naar me toe komt en een gesprek begint klap ik dicht. Alleen als ik iemand al langer ken en me er bij op m’n gemak voel kan ik ook prima terug flirten (zoals bijvoorbeeld bij collega’s, vrienden van m’n man enz). ik moet altijd wel heel erg om m’n man lachen. Die heeft een hele vlotte babbel, geeft makkelijk complimentjes en veel vrouwen voelen zich dan snel door em gevleid. Hij ziet er verder niet gladjes uit ofzo, gewoon echt een normale man dus het komt dan altijd ook heel oprecht over en niet zo gemaakt. Veel vrouwen zoeken hem daarom ook graag op om een praatje te maken. En vervolgens komt hij dan weer thuis met: ik denk dat .... me leuk vindt.
Mijn man werkt met veel jonge vrouwelijke collega's en ik zou het écht niet leuk vinden als hij zou flirten Dus doe t zelf ook niet. Gelukkig is man nogal een schattige labrador/onnozelaar op dit gebied en hij zou het niet gauw doorhebben als er iemand gek op hem zou zijn of met hem zou flirten!
Haha ja ik bedoel dus niet het flirten over uiterlijk met allerlei bijbedoelingen. Meer dat je knipoog geeft of idd even grapjes maakt met iemand enz. Het onschuldige soort zonder dat het iets impliceert, maar wat je bij de een wel doet en de ander niet
Ja hoor we doen het allebei wel een beetje. Ook als we samen zijn. Maar stel dat iemand ons nummer zou vragen of een telefoonnumer zou geven dan nemen we dat niet aan. We weten wat we hebben en dat geven we echt niet zomaar op. Maar ik Flirt ook nog steeds met mijn vriend.
Nee, ik vind dat eerlijk gezegd een beetje respectloos naar mijn man toe, dus ik doe dat niet. Maar ik heb er ook helemaal geen behoefte aan, voel me daar niet beter door,of zo. Natuurlijk is het altijd leuk om een complimentje te krijgen of gewoon lol te hebben met iemand, maar wat mij betreft blijft dat dan wel altijd uberplatonisch. Mijn man denkt er overigens hetzelfde over en ik zou het ook echt niet waarderen als hij het wel zou doen.
Nee, vind ik niet kunnen als je een relatie hebt! Buiten dat mis ik ook altijd die signalen en ik kan niet flirten
Ik kan niet flirten. Ik weet gewoon niet hoe het moet en ik zou het van een ander ook niet herkennen.
Ik denk dat het per persoon verschilt wat er wordt verstaan onder "flirten". Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en wat hun partner prettig vindt uiteraard. Mijn man is een (onbewuste) flirt en ontzettend sociaal. Hij kan goed met anderen overweg dus ook met vrouwen. Hij is dan ook oprecht geïnteresseerd en nieuwsgierig naar een ander zijn/haar leven en geeft daarbij ook bijvoorbeeld complimenten en glimlachjes. Veel andere mensen zullen dit zien als flirten. Vind ik dit erg? Nee absoluut niet. Hij is gewoon ontzettend sociaal en heeft geen gekke bedoelingen ermee. Laatst was er zelfs een vrouw die hem probeerde te zoenen . Ik zelf ben volgens mij geen flirt. Er word wel eens met mij geflirt en dan weet ik mij niet goed een houding te geven. Enige wat ik dan kan doen is stom staan lachen.
Ja hoor, maar alleen met mijn eigen vriend Ik zou het absoluut niet leuk vinden als hij met andere vrouwen zit te flirten, dus ik doe het ook niet. Overigens flirten vrouwen wel altijd met hem (maar ik snap het wel, het is ook een hele knappe man ). Twee dagen geleden zaten we op het terras wat te eten, wordt er vanaf twee verschillende tafeltjes met hem geflirt. Uuuh hallo, z'n vriendin en twee (!!!) kinderen zitten erbij?!