Flirten als moeder...

Discussie in 'De lounge' gestart door pippa26, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.701
    42.532
    113
    Dat sowieso. Onze kinderen vind ik onze mooiste prestatie ooit! Daar kan niks tegen op.

    Maar echt...aan iemand zien of die moeder is, koekoek:confused:.
    Het wordt bijna als een prestatie weggezet. De opmerkingen over het postuur, kapsel en wat al niet meer over hoe een "zogenoemde" moeder er dan uitziet.....vreselijk onaantrekkelijk.
     
    Spectre, Zoe123, citroenrasp en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.701
    42.532
    113
    Dat denk ik dus ook. De opmerkingen hier zijn echt lachwekkend.
     
    citroenrasp, Novi en suus1983 vinden dit leuk.
  3. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Nou precies.

    OT. Ik heb niets met flirten. Ik vind het ook ongemakkelijk als ik merk dat een man niet gewoon op een normale manier aardig en vriendelijk is, maar flirterig doet.
     
    Sylva, suus1983 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  4. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.647
    3.459
    113
    Vrouw
    Flirten heb ik nooit gedaan. Ik kan het gewoon niet.
    Als ik iemand leuk vind dan loop ik tegen een paal op of bega ik een andere flater. En als het me lukt om nergens tegenop te lopen, te vallen, deur tegen die persoon op te gooien dan begin ik heel lomp iets over het weer te zeggen en kom ik niet uit mijn woorden.:roflmao:

    Dus neen, ik flirt nu ook niet. :p
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik kan het wel, maar vind het zelf altijd wat gemeen/oneerlijk om iemand voor de gek te houden. In mijn ogen zeg je daarmee dat je beschikbaar bent en vind dat persoonlijk dus erg lullig als later blijkt dat het niet zo is. Voor mijn ego heb ik het niet nodig in elk geval.

    Flirten waar je partner bij is vind ik wat zielig.
     
    PerfectLittleTwin, Spectre, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Misschien ligt het eraan waar je woont. Misschien doet de 1 het wel en de ander niet. Misschien is het lachwekkend dat anderen vinden dat het door iemands hoofd ‘spookt’ of ze er wel of niet als moeder uitziet. Mij maakt het niet uit. Het is geen wedstrijd of je het wel of niet aan me ziet. Ik vind het alleen opmerkelijk dat anderen dat over me zeiden. Voor mijn gevoel ben ik altijd moeder; júíst in m’n werk omdát ik met kinderen werk en sommige dingen juist lastig vind om te doen omdat ik kinderen heb. Om dan te zeggen dat het wel een competitie lijkt of het af te doen als een lachertje omdat je blijkbaar dubbel ligt van het lachen om de andere kant vind ik ook weer niet nodig. Je kunt je iets afvragen, zonder dat je iets meteen bent vind ik maar zo. Dat is niet doorslaan naar een andere kant. Er is ook een grijs gebied en daar zit ik in.
    Ik ken wel vrouwen die zijn veranderd in moekes. Dat moeten ze zelf weten. Een kennis van mij heeft dat. Er is niets ‘mis’ met haar in de zin van dat ze nooit meer slaapt of een rotbevalling heeft gehad of niet lekker in haar vel zit. Ze vindt het gewoon prettig om nu haar haar kort te hebben en bril op te zetten en wat slobberkleren te dragen. Ze vindt dat nu praktisch omdat. Van mij mag ze. Ik vind haar nog even leuk als altijd maar ik zou het zelf nooit doen.
    Dat mensen het hier lachwekkend vinden; prima hoor. Mij om het even. Ik vind andere dingen weer lachwekkend. Soms kun je het anders bedoelen dan je hier neerzet maar dan wordt ermee aan de haal gegaan en een andere kant op gedraaid omdat mensen er hun plasje over willen doen ;)
    Overigens is deze lange tekst niet alleen naar jou gericht hoor. Mijn probleem is vaak dat ik blijf typen :p
     
    Schuurpapier en maartje84 vinden dit leuk.
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.701
    42.532
    113
    Pfff tag mij dan direct, je herhaalt hier precies wat ik typte.
    Niks je plasje erover willen doen...iedereen mag toch reageren in dit topic, of jij alleen??
    Een bril opzetten of een ander kapsel of whatever heeft toch niks te maken met er als een moeder uitzien?? Kwestie van smaak.
     
  8. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Haha nou ik vind mijzelf niet bijzonder, ik heb indo bloed, klein beetje een tintje en een kop met krullen, ik draag geen sexy kleding, loop niet op extreme hakken, gebruik minimaal make-up...
    spijkerbroek, warm vest en een dikke jas heb ik het liefste aan.

    Het is echt uitstraling, net als alle vrouwen in mijn familie....

    Ik zie het niet eens meer... mijn omgeving wel, die vinden het grappig en mijn kinderen helemaal!

    Maar het is echt niet zo dat dat altijd leuk is... mannen zijn vaak ook bang om op mij af te stappen... en zoals collega’s zeggen... jou kinderen krijgen straks alleen een vriendje omdat die vriendjes verliefd op hun mama zijn... dat laatste ben ik gaan checken bij jongens/mannen... en zo werkt het bij veel mannen dus echt zo... als ze wat ouder zijn niet... maar in de pubertijd dus echt wel!

    laten we het eens omdraaien, Arie Boomsma... zo’n collega had ik, vrouwen gedroegen zich altijd als verliefde pubers in zijn buurt of begonnen te stotteren... hij had de looks niet de uitstraling...
     
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.892
    25.243
    113
    Wat is daar zo ontzettend grappig aan dan?
     
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik maakte een samenvatting van meerdere mensen dus jouw opmerkingen stonden er ook in. Schat jezelf niet zo hoog in dat het alleen om jouw reacties gaat: meerderen zeiden het.
    Mwaw, misschien niet als ‘moeder’, maar wel als een soortement moeke voor mij. Let wel; voor mij. Mijn mening dus. Er zijn genoeg mensen met een bril en kort haar die er geweldig uitzien. Sterker nog; ik heb net zelf ook een nieuwe bril gekocht voor op de dagen dat ik geen lenzen in wil of mag doen.
    Uiteraard mag iedereen reageren. Daar is het een forum voor Tuc. Ik snap ook totaal niet waar je met die opmerking heen wil. En tja; als jij je aangesproken voelt over dat plasje; dat kan. Ik bedoel ermee dat als anderen iets neerzetten hier en een ander is het daar niet mee eens, dat je, omdat je ook iets wil zeggen, er je plasje over doet. En niet alleen jij. Ik net zo goed net als anderen. Nogmaals; daar is het een forum voor. Ik vind het alleen jammer dat als de 1 iets vindt en je bent het er niet eens, dat het dan als lachwekkend gezien wordt. Zoveel mensen zoveel meningen.
     
  11. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een rare opmerking van die collega’s.
    Je kinderen krijgen een vriendje omdat die jongens verliefd zijn op de moeder?
    Nog nooit zulke onzin gehoord.
    Ik geloof toch niet dat mijn puberzoon van 16 jaar bezig is met de moeders van zijn vriendinnetjes want in zijn beleving zijn dat allemaal ouwe takken hoe knap mooi of lief ze ook mogen zijn.
     
    Madelie, Spectre, Rosa5 en 14 anderen vinden dit leuk.
  12. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Nou dat dus. Zegt volgens mij meer over je omgeving dan over je uiterlijk. Echt heel apart.
     
    Paardenbloem, Adje, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.780
    15.332
    113
    Vrouw
    Dit exact. En mss is het als vrouw ook niet slecht om die onzin niet te geloven.
     
    Paardenbloem en suus1983 vinden dit leuk.
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.701
    42.532
    113
    Geloof je dat nu echt zelf??
    Ik zou je niet zoveel wijs proberen te maken.
     
    Riverdale87, my1969, Rosa5 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    We zijn het niet vaak met elkaar eens Tuc ;) maar deze deel ik met je. Wat een gekkigheid. Daar geloof ik helemaal niets van @anica. Sorry :oops:
    Ik heb hier ook meerdere opmerkingen geplaatst maar deze komt vreemd op me over :rolleyes:
     
    Rosa5, Sado, Paardenbloem en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.780
    15.332
    113
    Vrouw
    Ik zou mijzelf ook eens afvragen, wat voor indruk ik achterlaat bij mensen.
    Zoiets zeggen ze wss niet alleen omdat je mooi bent ze.
     
    Sado, suus1983, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nou ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn man heeft het ook wel eens gekscherend gezegd. Als in ‘pas maar op, vriendjes lopen de deur zo plat als ze weten dat jij in je bikini in de tuin ligt’
    Toen had ik ook zoiets van wtf?! En dat was naar aanleiding van iets dat gebeurde afgelopen zomer. Ik lag dus in een bikini in de tuin, en toen kwam de oudste met een vriendje thuis ( die 13/14 is ) en die jongen wist niet waar hij moest kijken. En dat zei hij ook. Dus snel een jurkje aan getrokken, maar het was een gewone bikini. Geen pabo ding.
    De beste vrienden van mijn man beaamde het ook, ze hadden allemaal wel een ‘knappe moeder van een vriendje’ vroeger.
    En nee, dat ligt echt niet aan met wat voor mensen wij om gaan :| Dat zijn gewoon fatsoenlijke volwassen mannen met goede banen, vrouwen en kinderen.
     
    anica vindt dit leuk.
  18. Novi

    Novi Niet meer actief

    @Iertje81 ik heb je bericht meerdere keren gelezen. Het is een hele lap tekst, maar wat is eigenlijk jouw punt?
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat die jongen zich gewoon ongemakkelijk voelde. Mijn zoon voelt zich ook ongemakkelijk als ik met mijn ondergoed door het huis heen loop. Er komt nu eenmaal een leeftijd bij kinderen dat ze dit niet meer zo nodig hoeven te zien. Iets van een gênante vertoning.
     
    PerfectLittleTwin, my1969, Novi en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.780
    15.332
    113
    Vrouw
    Idd. Ik zou daar als moeder dus ook niets achter zoeken.
     
    Paardenbloem en suus1983 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina