Waar het op neerkomt is dat ik een hele lap tekst neerzette die niet alleen voor jou was bedoeld, maar in die lap tekst staan een aantal punten die te maken hadden met jouw eerste quote naar mij. Ten eerste dat ik die mensen wel ken en ten tweede dat het misschien kan dat het eraan ligt waar je woont of met wie je omgaat. Dus echt een punt heb ik helemaal niet natuurlijk want het is mijn mening over geplaatste reacties, plus het is een algemeen verhaal. Snap je het nog Ik ben zelf de draad alweer een beetje kwijt Heeft mijn man toch gelijk dat we beiden ellenlang kunnen kletsen zonder tot de kern te komen Tja, dat heb je misschien als je als stel samen in de hulpverlening werkt Laten we het maar op bovenstaande houden
Ik ga je niet beoordelen op je tekst want ik denk dat je het anders bedoelt dan het overkomt Ik weet alleen dat ik vroeger 2 vriendjes had. ‘Gewone’ vriendjes; geen lovers. De buurvrouw van hen, ze woonden naast elkaar, lag ook vaak in bikini in de tuin en zelfs ik vond het een lekker wijf Maar ik weet wel dat ze me eens vertelden dat als ze haar zagen, of haar zoon ophaalden om buiten mee te gaan ‘hangen’ en ze lag zo in het zonnetje te bakken, dat ze dat heel gênant vonden omdat ze echt niet wisten waar ze moesten kijken. Onbewust werden hun ogen toch naar die borsten getrokken en naar dat broekje, net als dat soms gebeurt in een sauna oid (tenminste; wel bij mij). Ze wilden niet kijken en werden er verlegen van. Ik geloof dat we een jaar of 14/15 waren toentertijd. Ik geloof eerder dat je man heel trots is op jou en dat vind ik dan weer super. Als mijn man trots op mij is om hoe ik eruit zie, geeft me dat een enorme boost voor m’n ego.
Nou dat denk ik dus ook. Een gemiddelde puber van 13 heeft echt geen interesse in een 30 jarige of ouder. Ongemakkelijk zeker.
Nou nee, het was niet eens zozeer ongemakkelijk. Het is 1 van de best vrienden van mijn zoon en ik ken hem langer dan vandaag. Erg slimme jongen, maar verbaal soms een flapuit. En wat hij zei kwam er op neer dat hij onder de indruk was. En ik zocht er niks achter, en nog steeds niet want we liggen met mooi weer ook elke dag wel op het strand met de kinderen en hun vriendjes. Het boeit me niet zo, maar het gebeurt gewoon echt wel dat vriendjes onder de indruk zijn van iemand zijn moeder. En niet vanwege schaamte. Zo werken heel veel puberende/tiener jongens breintjes. En ja, die hebben gewoon echt wel interesse in oudere vrouwen. Ik begrijp dat ook niet, ew, maar de term milf is niet voor niets bedacht Ik vind het eerder naïef om te denken dat puberende, vol testosteron jongetjes niet zo denken Anywho, lekker off-topic haha. Ik vond het iig een eye opener toen dat gebeurde, dat ik echt even dacht oh jeeh. En @Iertje81 geen idee wat je met die eerste zin bedoelt? Waarom zou je mij beoordelen op mijn tekst? Volgens mij schijf ik niets raars, en ik bedoel het ook helemaal niet anders dan hoe het er staat
dit heeft niets met mijn omgeving te maken, jong oud, en alle lagen van de bevolking beaamde dat het bij veel puber jongens zo werkt helaas
J Ik bedoelde het meer als in; ik ga je niet belachelijk maken om wat je schrijft. Meer omdat sommigen het onzin oid vinden dat jij het zo denkt/beleeft. Was goedbedoeld
Wat jammer. Dat gebruik van het woord moeke. En vooral het “iedereen moet het zelf weten maar...”. Wat zijn we toch weer aardig tegen elkaar. Godsallemachtig, ik heb er ook wel als moeke bijgelopen. Er zaten 16 maanden tussen nr2 en 3. Veel problemen gehad met nr3, ik sliep amper tijdens de zwangerschap van zoon, terwijl ik zijn zusje nog aan de borst had, en sliep amper het eerste jaar na zijn geboorte. Ik kan met grote zekerheid zeggen dat ik er in die periode als een moeke uitzag. Kleren? Euhhhh boeiuhhhh. Make up? Whatever... Sport? Nee bedankt. Dus? Dat was dus fout. Want hop, weg uit de categorie “frisse moeder” en hop de degradatie naar “moeke”. Fijn om te weten dat je daardoor meteen in rang bent gedaald, want basically, je ziet er niet uit. Niet iedereen heeft de behoefte om in kittige jurkjes met hakjes te lopen. Niet iedereen heeft de behoefte make up te gebruiken. Voor de een is skinny jeans met sneakers verzorgd, voor een ander een joggingbroek (oh en wel een dure hé las ik ergens, geen zeeman natuurlijk ) met een hoodie. Ook heeft niet iedereen hetzelfde mode gevoel. Bij mij in de buurt is de algemene kleding trend niet te vergelijken met wat ze 35 kilometer verderop in Amstelveen dragen. Beide zijn oke. Get off your high horse, mensen.
Liever moeke dan milf eerlijk gezegd. Dat laatste is zo kansloos. On topic. Nee ik flirt niet. Nooit gedaan ook. Of beter gezegd. Niet met succes Al mijn vroegere relaties (en huidige) zijn het gevolg van goede gesprekken, waarna de vonk overschoot.
Ik voel me enigszins aangesproken omdat ik het woord 'moeke' ook heb genoemd. In mijn ogen niet negatief overigens. Ik vind een 'moeke' namelijk niets minder (of meer) dan een 'milf'
Ik had echt niet een specifiek iemand in gedachten. Het is meer de algemene toon. Maar een milf.... Ook dat is weer een stempel. @Mamafiets, een milf kansloos. Waarom is een milf kansloos en een moeke niet? Waarom is een milf überhaupt kansloos? Als ik een dag heb waarin ik me goed voel denk ik nou, wie weet ben ik vandaag een beetje een milf. Dan hoop ik dat ik een beetje een milf ben. Ik zal wel moeten overigens aangezien ik al jaren single ben, moet toch iets doen om een beetje de aandacht van een hopelijk leuke vrijgezelle man te trekken (hoop ik dan). Andere dagen voel ik me meer een moeke. Als ik slecht heb geslapen en de kinderen naar school moet brengen. En ik dus een joggingbroek aanschiet en pas als ik thuis ben ga douchen en aankleden. Dan zal ik ongetwijfeld een moeke zijn in de ogen van sommigen. Ik ben ik en ik kies wat bij mij past. Jammer dat er overal een hokje voor te vinden is, met bijpassende veroordeling.
Oh ja dit 100%. Ik ga van milf naar moeke in 10 seconde op sommige dagen, en het interesseert me geen hol. Dan loop ik in m’n trainingsbroek, moeke jas ( zo noem ik ‘m ook echt ) en Adidas slippers ( mét sokken!) de super in. En s avonds heb ik een feestje en moet ik nog wat halen en loop ik er vol in de make up, glitterjurkje alles. En van beide keren zullen mensen er vast wat van vinden, nou f#ck hun. Ik ben wie ik wil zijn, wanneer en hoe ik wil.
Dit inderdaad! Totaal geen behoefte aan. Ik zie andere mannen helemaal niet staan eigenlijk . Heb alleen oog voor mijn eigen vent. Flirten met m'n eigen man doe ik wel overigens. Als we op een feestje zijn bijvoorbeeld. Heerlijk vind ik dat!
Waar ik mij dan weer over verbaas.... Reacties van zp-ers die een partner hebben en flirten met andere mannen (die eventueel zelf ook een relatie hebben) en dit leuk en oké vinden. Reacties van zp-ers die een relatie hebben waarmee gefleurt wordt door andere mannen (die eventueel zelf ook een relatie hebben) en dit leuk en oké vinden. Maar als de zp-er met haar partner is of die andere man met zijn relatie is dan is het ongepast om te fleurten want de partners kunnen dit zien. Dan is de conclusie dus eigenlijk dat fleurten achter de rug om van eventuele partners oké wordt bevonden, maar wanneer partners erbij zijn en het in openheid gebeurt wordt het niet gepast bevonden. Apart En het is geen veroordeling over of ik flirten wel of niet vind kunnen. Maar bovenstaande wat ik beschreef vind ik dan wel weer raar.
Een beetje een idee dat je wel dingen "stiekem" achter de rug van je partner mag doen, want ach, het is toch onschuldig en hij/zij weet van niks.
Als het zo onschuldig is dan hoeft het toch ook niet ongepast te worden bevonden waar eventuele partners bij zijn?