Haha wij flirten ook met anderen als we naast elkaar zitten. Maar als we het achter elkaars rug om zouden moeten doen zou het ook niet echt gepast zijn. Ben blij dat wij wat dat betreft gewoon op een lijn zitten wat we vinden kunnen. Het maakt ook niet zoveel uit of je wel of geen flirt bent, als je partner er maar een beetje hetzelfde in staat.
exact! Mijn man en ik doen het ook gewoon waar de ander bij is. Ik vind het leuk, m’n man ook, van elkaar vinden we het prima dus geen probleem lijkt mij. En we weten ook precies van elkaar hoe ver we kunnen gaan. En als anderen er niet van houdt en het niet doen is dat toch ook prima. Als je maar op dezelfde golflengte zit.
Als je ook gewoon kunt flirten waar je partner bij is dan is het inderdaad een onschuldig iets. Als het alleen kan als het stiekem moet dan geloof ik niet zo in het onschuldige.
Ik vind het inderdaad ongepast met partner erbij. Hij weet dat ik flirt en ik weet het van hem. Dus niks stiekem aan Als ik met hem op stap ben, gaat mijn volle aandacht naar hem en vind ik het fijn als ik zijn prioriteit ben. Als een man met zn vriendin naast zich flirt met mij, vind ik hem sowieso al onaantrekkelijk.
Ik hield van flirten en was er ook goed in. Doe het niet meer omdat ik geloof dat je je er een hoop ellende mee op de hals kan halen als de andere partij daardoor denkt dat je serieuze interesse hebt en beschikbaar bent.