Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat ik een meisje krijg, terwijl....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meike1, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    .....al twee keer bij een echo gezegd is dat het een jongetje wordt? Dit is toch vreemd? Soms snap ik mezelf niet...:(

Iemand die dit herkent?

Liefs,
    Meike

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

blijkbaar wil je onderbewust zijn niet het niet weten die had gewoon een voorkeur.

duurt even voordat je aan het idee gewend bent.

3. Vincel

Vincel Niet meer actief

herkenbaar, maar dan over het aantal bij mij.
    Ik was er gewoon van overtuigd dat ik in verwachting zou zijn van een tweeling. Ook omdat tijdens een pendelsessie mij werd verteld ( zonder dat ik maar iets gezegd had) dat het een jongen en een meisje zou zijn. Nu heb ik bij de 20weken echo echt gehoord en gezien dat het er maar 1 is, een jongen.
    Maar,....het wordt wel een tweelingsterrenbeeld ;) Dit omdat het eerder gehaald gaat worden dan de uitgerekende datum.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad lastig. Ik had bij mijn zoon al direct v.a de eerste echo een jongensgevoel. Wij wilden het niet weten en iedereen zei dat ik een meid zou krijgen. Maar ik vond dat zo raar. Mijn schoonmoeder zei ook steeds een meid en op een gegeven moment heb ik ook tegen haar gezegd, uit mij komt geen meid! Het was dus inderdaad een jongen :)

Nu heb ik het precies andersom.. ik heb een onwijs meisjesgevoel! Nu willen we het wel weten en als het nu weer een kereltje is zou ik dat hééél raar vinden.

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij mijn zoon was ik er van overtuigd dat het een meid werd.
    Keek ook alleen bij jurkjes enzo en dacht alleen maar in de kleur roze...en had ook al een naam voor haar
    En toen bij de echo bleek het een jongen te zijn...denk dat mijn mond op de grond heeft gehangen en bij elke (groei) echo heb ik het steeds opnieuw nagevraagd.
    Nu 7 jaar later is het een grote vent geworden die de hele dag met de bal buiten loopt en poppen domme dingen vind...
    Ik was er van overtuigd dat moeders gevoel altijd goed was maar niet dus...daarom ga ik deze zwangerschap ook vooral niet voorspellen wat het wordt en zien we het wel over 10 weken.

Deel Deze Pagina