Op 28 juli 2010 (mijn eigen verjaardag) is onze mooie dochter Floor geboren!! Ik moest die dag komen voor een inleiding bij 41+5wkn, omdat ze geen vruchtwater meer had. De dag ervoor was ik gestript en heb hier toch wel flink op gerommeld, maar het is niet doorgezet... 's Ochtends konden ze de vliezen breken bij 3cm en hebben ze het infuus met weeënopwekkers gestart. Na een lange dag bleef het 's avonds 'hangen' op 8cm ontsluiting en ze lag met haar neus naar boven (sterrenkijker). Dus werd er uiteindelijk alsnog besloten tot een keizersnee. Om 21.13uur zag ze dan eindelijk het levenslicht!! Inmiddels zijn we weer ruim een week verder en is de kraamzorg vandaag voor het laatst geweest. Het gaat erg goed, borstvoeding loopt als een trein en ze zit al weer over haar geboortegewicht!! En dat na bijna 10% afgevallen te zijn.. Genieten, genieten en nog eens genieten!! Ook met mij gaat het goed, heb gelukkig weinig last van de wond en ben al weer goed op de been al moet ik natuurlijk wel rustig aan blijven doen voorlopig! Het was een lange zwangerschap en een lange dag van de bevalling, maar oh wat was het de moeite waard. Het cliché is echt waar: je krijgt er zo iets moois voor terug!!!
Gefeliciteerd met Floor! Floor is op dezelfde dag geboren als onze Maud. Een hele goede dag dus die 28ste!
Nog gefeliciteerd met jullie dochter Floor! Ik zag dat je ook meeschreef bij de juli mama´s. Dan zullen we elkaar vast nog wel eens tegenkomen! Ik schrijf daar ook mee. En op 5 juli in onze dochter/zusje Carlijne geboren!
@mjanne: wat een toeval zeg! @tmnkooijmans: klopt, heb me inderdaad ook aangemeldt bij de juli 2010 mama's! Het is wel een topic om dagelijks bij te houden, anders is het niet bij te houden, haha... Heb vandaag al weer 6 pagina's bij moeten lezen! Hier nog een foto van onze kleine meid, vandaag precies 1 maand oud!!!