Wat vinden jullie? Is Floor een naam voor een jongen of voor een meisje? Alvast bedankt voor het reageren.
Ik vind het leuker als meisjesnaam, maar als jongensnaam ook niet vreemd (hoewel ik er de eerste keer wel even aan moest wennen dat Floor een jongetje bleek ).
Ik vind het ook een meisjesnaam, maar van de week zag ik ineens 2x een jongen met de naam Floor, dus vandaar ging ik ineens twijfelen....
Ik vind het een meisjesnaam, ik ken 2 meiden die Floor heten. Alhoewel ik weet dat het ook wel eens als jongensnaam wordt gegeven. In 2010 385x gegeven aan een meisje. In 2010 5x gegeven aan een jongen. Lijkt me genoeg zeggen...
Vind het ook een meisjesnaam - afkorting van Floris vind ik Floor wel leuk. Echter ken ik ook een jongetje wat gewoon Floor heet (niet als afkorting van) , dus ik ben er ook weer wel aan gewend als jongensnaam . Leuk mannetje (van ruim 2 )
Ik vind het toch echt een meisjesnaam,voor een jongen zou ik het echt heel zielig vinden als hij met zo'n naam door het leven moet..
Wel grappig als afkorting voor Floris, Florian, Florijn, Florence etc. maar ik vind dit ook wat vrouwelijkere mannen namen. Ik weet niet of je snapt wat ik hiermee bedoel. Maar ik hou toch van wat meer "echte" duidelijke jongensnamen.
absoluut een meisjesnaam, ik vind het niets voor een jongen. Maar het schijnt wel en jongensnaam te zijn.