wij zijn op zoek naar meiden namen wie helpt ik houd niet van hollandse meiden namen ( zijn bezig voor een 2e kindje en ben al druk aan het fantaseren over namen )
dankjewel voor je lijstje Lynn en Zoë vind ik leuke namen helaas komt Lynn al in de familie voor dus die valt helaas af Zoë vind mijn man niet leuk
Niemand meer Onze zoon heet trouwens Sem Fenna vind ik erg leuk maar mijn man helaas niet Amy vind ik ook leuk maar mijn man gaat dan voor Demi Ik wil gewoon meer leuke namen horen/vinden haha word lastig geloof ik
Mijn man vind dit dus ook super leuk Ik zelf vind de naam Demi ook leuk maar ook een beetje geweest of vinden julie van niet
- Liv - Liz - Jazmay - Jazz - Julie/July - Jolie/Joly - Miley - Marly - Charlie - Jenna - Jayda - Jara - Ivy - Aymee - Yva - Yuna - Juna - Kate/Katie - Ismay Misschien heb je er wat aan!!?? Succes
Ik ken een meisje die Remy heet, staat ook leuk bij Sem! Sem en... Noa Lara Jaimy Lissy Luna Esra Esmée Romy Joy
- Liv - Liz leuke naam - Jazmay - Jazz - Julie/July zal hem eens voorleggen bij mijn man - Jolie/Joly - Miley - Marly - Charlie - Jenna - Jayda vind ik een mooie naam maar zo heet kindje van vrienden - Jara een kindje van vrienden heet cyara - Ivy - Aymee - Yva - Yuna - Juna - Kate/Katie - Ismay