Waar vind ik een betrouwbare schoonmaakster?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yil, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Misschien is het vragen naar de bekende weg, maar die weg is mij helaas dan niet zo bekend ;)
    Weet iemand waar je een goede en betrouwbare schoonmaakster/interieurverzorgster kunt vinden? Mijn moeder heeft al 20 jaar dezelfde dame, maar die is nu ook op een leeftijd dat ze wil gaan afbouwen en niet nog meer klanten erbij neemt. Verder ken ik niemand die een schoonmaakster heeft. Hebben jullie nog tips?

2. Jel

Jel Niet meer actief

Misschien kun je op marktplaats kijken, daar heb je vaak genoeg mensen die zich aanbieden voor schoonmaakwerk. Als iemand je dan aanspreekt kun je misschien eerst even een afspraak maken om te kijken of je het wat vind. Als de indruk goed is, kun je haar misschien nemen.

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Je kan via een agency gaan, dan betaal je even wat meer voor de administratie kosten maar dan heb je wel een bedrijf waar je op terug kan vallen als het niets is. Ik zit er ook aan te denken.

Charlie

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    mijn mama :D haha..., weet alleen niet waar je woont :p

het is altijd maar weer de vraag hoe goed en betrouwbaar iemand is. mijn moeder werkt ook via een schoonmaakbedrijf op dit moment, maar 1 vrouw die met haar werkte was drama.. dus het zegt allemaal vrij weinig.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou wel willen, maar de kans dat je in de buurt woont.....

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Misschien slim om te zeggen wlke woonplaats je zoekt. Hier op zp zitten hoogstwaarschijnlijk wel dames die willen.
    Dan kunnen ze via pb wel een bericht sturen.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wit: Via een bureau.
    Zwart: Via via. Rondvragen dus.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik wil je wel helpen in je huishouden:D

9. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb haar via een kennis, maar zij had haar gewoon van marktplaats.
    wij hadden ook onze oppas van marktplaats trouwens..

10. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Ben op zoek in de buurt van Zaandam. Heb al even op Marktplaats gekeken, maar zie alleen maar bedrijven die schoonmaaksters aanbieden? Wellicht kijk ik niet goed, maar dat is het enige dat ik kan vinden. Vind het echt heel belangrijk dat ik iemand kan vertrouwen, daarom ook zo lastig om een vreemd iemand in huis te halen. We hebben niks te verbergen, maar vind het toch een naar idee dat iemand misschien wel door jouw spullen loopt te snuffelen!

11. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Briefje ophangen in de supermarkt?

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou dat dus écht niet doen... iemand via marktplaats of via een briefje in de supermarkt. Dat is juist het domein van de kwaadwillenden. Die bieden zichzelf aan en degenen die erin trappen, zijn de sjaak.
    Ik zeg dus niet dat ALLE personen, die zichzelf aanbieden op MP of elders onbetrouwbaar zijn. Maar ik zou eerder iemand geloven, wanneer een vriend of bekende ook al jaren gebruik maakt van zijn of haar diensten.

Deel Deze Pagina