Ik vind Floor leuk. Maar zou het nooit kiezen vanwege de Engelse taal. Wij hebben zelf voor Florine gekozen. Dat blijf ik een prachtige naam vinden en kun je zelf eventueel afkorten naar Floor.
Mooie naam Floor alleen door het Engelse woord zou ik dat me kind niet geven tenzij je er maling aan heb dan doen! Vind het een mooie lieve naam. Flora vind ik ook mooi trouwens.
Floor hele leuke naam, geef er een tweede naam bij, mocht ze inderdaad internationaal werk gaan doen ofzo, kan ze altijd die naam nog kiezen.
Leuke naam En de meeste mensen gaan nooit in het buitenland (Engelssprekend land) wonen of werken, dus van de Engelse betekenis zou ik me niets aantrekken. Gaat ze toch naar een Engelssprekend land, kan ze altijd nog zeggen dat Florence heet.
Nee, vind hem niet zo. Maar dat komt omdat ik iemand ken die zo heet en iedereen die -r zo bekakt uitspreekt. Vind het daarom een enorm truttige naam
Ik vind 'm heel erg leuk, maar ben bevooroordeeld Zou idd in Engeland je voorstellen als Flora of Fleur, niks aan de hand. Vind het een meisjesachtige maar toch stoere naam, die zowel voor een kind als een volwassene prima kan.
Leuk, maar aangezien we tegenwoordig veel reizen...zou ik er niet voor kiezen gezien de Engelse betekenis. Ik zag het gisteren nog bij Nick en Simon, dat Kees zich voorstelde in het buitenland en er gelijk zelf maar grapjes overmaakte 'beautycase'.... Fleur daarentegen vind ik super en mooi bij Eva passen. Fris en vrolijk!