bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by minnie1979, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Beste verloskundige,

Er zijn vast al heel veel vragen over dit onderwerp gesteld maar ik vraag het toch.

12 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, mijn vorige cyclus was 25 dagen. Op 23 juni had ik volgens de calculator mijn eisprong, vervolgens heb ik gemeenschap gehad op 22 en 23 juni, verder helemaal niet in die maand, de 24e had ik wat steekjes in mijn buik.
    Op 27 juni kreeg ik een heel klein beetje bruinverlies, 28 juni kreeg ik s'avonds rood bloedverlies met wat krampen, de volgende morgen (29 juni) was het bloed weg, s'avonds had ik weer een meetje bloedverlies maar minder krampen.
    Op 1 juli kon ik me niet meer bedwingen en heb een test gedaan, die was zeer licht positief, 2 juli ( weer bruinverlies) alsnog 2x getest waarvan 1 digitaal, die gaf 2-3 aan.
    3 juli is de dag begonnen met weer bruinverlies en tegen de middag werd dit weer rood.
    4 juli opgestaan met rood bloed bij het plassen, waarvan een beetje op inlegkruisje, s'middags weer bruin met sliertjes erin, s'avonds was dit bijna weg.
    5 juli zonder bloed opgestaan maar na de grote boodschap weer begonnen met rood aflopend naar weer bruin. s'avonds in bad zaten er een paar bruine vlokjes(weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) in het water, daarna met plassen rose bloed.
    Vanmorgen (6 juli) ben ik opgestaan met rosebloed en lichtbruin( niet op inlegkruisje maar na het plassen), s'middags en nu nog helderrood bloed, ook ietsje meer op inlegkruisje maar niet zo erg dat ik het moet verschonen zeg maar.

Vandaag is de dag dat ik eigelijk ongesteld had moeten worden, daarom alsnog een test gedaan en weer positief, streepje is zelfs donkerder.

Het is een heel verhaal geworden maar kunt u mij zeggen of dit bloedverlies een vmk is?? Vind het namelijk raar dat de testen steeds duidelijker worden.

Alvast bedankt!!
    Groetjes Minnie1979

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ik snap je onzekerheid. Ik kan zo niet zeggen of je een miskraam hebt of dat het hoort bij jou zwangerschap.
    Zolang er HCG in je lichaam zit geeft de test positief aan dus dat zegt helaas niks of het een goede zwangerschap is.

Het is helaas ook nog te vroeg om iets op de echo te kunnen zien.
    Ik zou wel alvast contact opnemen met een verloskundige zodat ze je verhaal kennen en dat er een vroege echo gemaakt kan worden.

Succes.

Groetjes Ineke

Share This Page