Zit met een probleem HELP MIJ

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiimmurd, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hallo ..
    Zit nu net te denken ..
    Het is zon ..
    7 weken terug 28 augustius was het uit met mijn vriend we hadden wat meningsverschillen ..
    Ik was bij hem weg en sliep bij een vriend ..
    Was dronken , enzo van het een komt het ander je weet het wel ,,
    Ik zocht troost ..
    Die ik niet heb kunnen vinden .. nu is mijn vraag .. ik heb sex gehad met deze jongen .. op deze datum zonder condoom ..

Ik ben 10 september ongesteld geworden niks gemerkt niks aan de hand
    Ben weer terug bij me vriend ..
    Ben gelukkig en hij weet van niks .. zit zo in mijn verdriet vast !
    Heb 23 september sex gehad ..
    En me banner zeg 5 weken zwanger hoe groot is de kans dat ik ongesteld ben geworden en het kindje wat in me buik zit tog van deze jongen is .. !
    Ik weet het niet meer en zit vol stress ik ben bang help me aub ! help ! :cry:

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Als je tussendoor ongesteld bent geweest, zou ik er vanuit gaan dat je echt pas 5 weken zwanger bent. Dan kan het dus niet van die andere jongen zijn.

3. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    O miezzz ..
    Ik zit zo te janken en te doen .. ik schaam me eigen zo ..
    en wil niet dat het van DIE HALVE ZOL IS ..
    Hij heeft me gebruikt en alles ..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind wel dat je open kaart moet spelen tegen je vriend, hoe moeilijk dat ook is. Anders voel je je iedere dag schuldig straks. Tja.. moeilijk te zeggen van wie het dan is. Sterkte iig!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz ja alles kan he maar ga er ma vanuit dat je 5 week zwanger ben
    en ja je kan nu wel zeggen halve zool en alles maar ja voor sex zijn toch echt 2 mensen nodig en om nu achteraf te zeggen dat die je gebruikt heb vind ik na mijn mening er lullig en vreemd.
    je was zelf zo dronken niet alleen hij

maarja dat is mijn mening

6. Niet meer actief

Amen.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik vind het echt heel vervelend voor je deze situatie maar als iemand mij smeekt om sex te hebben dan werkt dat echt niet tenzij ik hetzelf ook wil, maar zoals ik al zei, heel vervelend en ik hoop dat je eruit komt met je vriend.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Niet voor anderen gaan denken hè? ;) ikzelf denk dat helemaal niet maar vind het idd je eigen keuze om met hem het bed in te duiken.. Maar voornamelijk vind ik het echt niet eerlijk tegenover je vriend dat je dit nog niet hebt vertelt.

9. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    wil weten hoe groot de kans is dat het van die jongen is

10. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    In ieder geval, als je 7 weken geleden zwanger geraakt zou zijn van hem, zou je nu dus al 9 weken zwanger zijn (want je krijgt er altijd 2 weken bij) en niet pas 5.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    vind het een raar verhaal sorry bedoel als hij je smeekt om sex en jij doet dat ondanks je dronken bent zoals je zegt hoe kan je dan zo zeker er van zijn dat hij je smeekte? en jij het deed om hem te plezieren?

vraag me dan wel af wat je doet als je nuchter ben en iemand smeek je om sex geef je je dan ook zo makkelijk gewonnen?
    ja sorry hoor maar ik vind het gewoon niet kloppen dat je achteraf zo praat over hem terwijl je dronken was zoals je zegt en dan echt alles nog weet? hmmz je heb voor sex 2 mensen nodig je was er zelf bij en mocht je langer zwanger zijn ja vind ik dat je ook de gevolgen moet dragen en open kaart moet spelen bij je vriend zou dat nu al doen en als je vriend echt zoveel van je houd vergeef hij je het .

12. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ach bengeltje laat dat kind met rust. Iedereen maakt wel eens stomme fouten.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En je wilt weten van wie het zou kunnen zijn? Want? dan voel je je minder schuldig als t van je vriend is en dan hoef je geen open kaart te spelen? of laat je dan een abortus plegen als blijkt dat t níet van je vriend is? Kweet niet?

14. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    dat is me vraag ook neit ik weet dat ik fout zit ik weet dat ik het moet vertellen ik vraag alleen hoe groot de kans is .. vraag niet om .. kritiek wat ik fout heb gedaan .. dat weet ik zelf wel ..!
    maar ik zit nu in de knoop

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja precies en met de 1e echo wordt gelijk duidelijk hoe lang je zwanger bent als het goed is....

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik denk dat t wel gewoon van je vriend is.
    Voor zekerheid zul je toch moeten wachten tot je eerste echo.
    Dan kunnen ze precies zien hoeveel weken je zwanger bent en dan kun je voor jezelf nagaan of het van je vriend is of van die andere jongen.

Heb je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt met die andere jongen?
    geen condooms?

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee miez het is mijn mening en die mag ik geven en anders moet ze niets posten als ze niet tegen kritiek kan :)
    als ik zo topic open kan ik ook kritiek verwachte

18. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Tja maar niemand schiet er iets mee op he ;)

19. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Als ..het van me vriend is speel ik als nog openkaart ..
    ZOniet ..ook maar dan weet ik nu al wat ik kwijt ben .. en dan weet ik niet of ik eht weghaal want heb altijd gezegt .. elk kind wat er in mijn buik komt heb recht op een leven !

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee niemand schiet er wat mee op miez maar om nu die andere jongen de schuld in de schoenen te schuiven dat hij haar smeekte om sex vind ik wel wat te ver gaan

zoals ik zij openkaart spelen
    dan voel je je minder schuldig

Deel Deze Pagina