Hallo, ik ben vanmorgen bij de gyneacoloog in het ziekenhuis geweest om te kijken hoe het ervoor stond. Ik word wat eerder ingeleid door BI en veel voorweeen, daarom wouden ze kijken of mijn BMM al verweekt was. Nou heb ik het volgende: ik ben in mijn zwangerschap met 34 weken en met 36 weken getoucheerd. Beide niet erg prettig, maar niet pijnlijk en ook totaal geen bloedverlies. Nu werd ik vanmorgen getoucheerd, en had het idee dat ik uit elkaar zou barsten. Volgens haar stond de BMM nog wat naar achter, maar was deze wel al helemaal verweekt. Had ook echt het idee dat ze er zowat rondjes in draaide brrrr... Nu mijn vraag: kan het zijn dat ik "gestript" ben ipv alleen getoucheerd? Begreep juist ervoor van haar dat ze dit onder de 40 weken niet doen, waar ik dus blij mee was. Nu ging ik na m'n afspraak naar de wc dat was zo'n 20min later toen ik thuis was. En toen was er zowel bloedverlies en zag ook meteen de slijmprop. Kan het zijn dat het toucheren wat hardhandig gedaan is? Heb ook echt kramp nu. Had de verloskundige al gebeld, alleen over het bloedverlies en dat kon komen door vaatjes ofzo die springen omdat het zo goed doorbloed is daar. Maar m'n vriendin kwam er ineens mee dat zij het vond lijken dat ik gestript ben. Snap er dus echt even niks meer van en hoop ook dat die kramp weggaat en de kleine nog even blijft zitten.
het klinkt wel alsof je gestript bent idd! ze heeft mij bij de laatste ook gestript en idd dat voel je wel hoor en had daarna ook bloedverlies en het begon echt te rommelen.. dus ik denk dat ze je óf gestript heeft of nogal hardhandig is
klinkt inderdaad alsof je gestript ben alleen vind ik dit niet zo netjes dat ze dat niet even vermeld heeft, ik zou morgen even bellen om te vragen wat ze precies heeft gedaan,
Kan ook alleen masseren zijn geweest. In theorie kunnen ze niet strippen als je geen cm ontsluiting hebt..
Klopt! Offtopic: Kylie, zie dat de kleine uit zichzelf nog draaide, was dit pijnlijk? Vraag het me al heel lang af
Bedankt voor de reacties, denk dat ze dan toch gemasseerd heeft aangezien ze niks zei over een opening. Ben ik niet heel blij mee omdat ik niet voor week 40 wil bevallen met hulp van buitenaf. En loop nu de hele dag met harde buiken en roze slijm verlies. Ben natuurlijk super blij als ze komt, maar had het graag helemaal zelf gedaan. Word ook pas einde week 40 begin 41 ingeleid. Dus heb nog wel even. Zou op zijn vroegst eind volgende week gestript worden. Ben nu 38+4 dus wou voor week 39+4-5 dat er nog niks gedaan word. Wacht vanavond wel af, en anders morgen ff het zh bellen. Moet maandag gewoon weer naar mn vk, dus loop ook nog niet onder de gyn nog.