Baby beweegt zo raar

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rowenavb, Jun 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Vandaag beweegt de baby zo raar in mijn buik.

Alsof ze heel snel ademt. Het is niet de hik, dan voel ik echt van die schokjes.
    M'n buik gaat gewoon op en neer en op en neer, als hij/zij kon ademen, zou ik denken dat ie het heel erg benauwd heeft?:(

Wie weet wat dit is of herkent dit?!

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    Geen idee :(
    die van mij maakt wel eens zoveel beweging ineens dat het aanvoelt alsof die een 'shock' heeft ;)

3. versace cristal

versace cristal Actief lid

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    bij mij voelt t soms alsof ze stuiptrekking heeft..heel maf...net alsof ze een koude rilling heb ofzo hahaha
    soms denk ik...had ik maar zo.n cameraatje dan ging ik s effe binnenkijken wat ze toch aan het doen is...:D

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Ik noem dat altijd het boks momentje :D Lijkt dan net of ze met alle armpjes en beentjes tegelijk als een gek om zich heen slaat...

5. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Nee het is niet heel wild,maar mn buik gaat gewoon heel rustig op en neer net als met adem halen en dan wel 5 minuten lang heel apart :S

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    de kleine bij mij in de buik doet dat ook.. erg raar gezicht.. zit al te bedenken wat het zou kunnen wezen...
    jammer dat we geen luikje hebben om te kijken

7. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Als je verandering opmerkt in de beweging bel je toch gewoon de vlos , ik kom ook net uit het ziekenhuis omdat ik de baby ,anders, voelde bewegen dan anders en er was idd een verschuiving vd placenta te zien waardoor ik de baby ineens minder voelde .
    Liefs Edith
    Mamavan mees*

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

heb wel eens gelezen dat dat is dat de baby oefent met ademhalen. hij ademt dus vruchtwater in. ik heb het deze zwangerschap ook regelmatig maar de vorige nooit gezien. (placenta zit nu aan de achterwand)

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ow das wel een raar (en vervelend?) gevoel lijkt me..
    En vruchtwater inademen zelfs? Dat heb ik nooit geweten!

Hoop dat julie beebjes het jullie niet te zwaar maken...
    Succes nog!!

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja babytjes oefenen inderdaad hun ademhaling ik heb het gezien op de echo :) en bij mij ging mijn buik dan ook op en neer

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

dus het is alleen maar een goed teken:)

12. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Baby'tjes halen geen adem hoor in de baarmoeder die worden via die placenta voorzien van al dat ze nodig hebben we slikken ze vruchtwater en plassen dat ook weer uit , dat is de ,ademhaal, beweging die je ziet op de echo . ;)

Liefs Edith
    Mama van mees*

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja inderdaad ze oefenen hun ademhaling door die bewegingen te maken natuurlijk ademen ze nog niet dat bedoelde ik ;)

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik heb dat ook en de gyn in het ziekenhuis zei tijdens de echo kijk ze is al bezig met ademhalen, was rond de 35 weken,hij zei dat betekent dat de longetjes nu rijp zijn.. dus dat is wat jij ook hebt..

mijn vk zegt weer dat ze dan op een spiertje ofzo ligt, maar ze was wel eerlijk om te zeggen dat ze niet zoveel ervaring heeft als dat een gyn heeft, maar dat ze die vraag wel vaker heeft gehad..:)

ds meiss je beebjes longetje zijn rijp:)

15. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Bedankt meiden :) Dan gaan we daar maar vanuit hihi! Ga ook niet gelijk de vk bellen en zeggen m'n buik gaat op en neer LOL
    En het voelt ook niet raar of vervelend, het ziet er alleen raar (eng)uit en daardoor ga ik van alles denken!
    Dus als het echt zo is dat de longetjes rijp zijn zou ik zeggen kom maar op beeb :D

16. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ik heb dat idd ook al wel meerdere keren gezien bij mijn buik. Lijkt dan idd of ze aan het ademhalen zijn, maar dacht zelf, dat kan nog niet dus zou wel heel lnagzaam aan het bewegen zijn met en knietje oid.

17. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

Feb 1, 2010
    411
    0
    0
    ik d8 dan dat ze miss net tegen een ader of iets aan duwd en dat het dus mijn eigen hartslag is.. want zie het ook vaak op mijn buik echt zoon stukje buik mee gaan met het hart ik d8 dus mijn hart hehehehehe

Share This Page