vroege echo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kimberly22, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoi

ik ben inmiddels 3 weken en 2 dagen overtijd. helaas geen positieve testen tot nu toe. laatste test is inmiddels een week geleden.
    ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook pas met 9 weken positief getest. maar goed nu heb ik vandaag een echo gehad inwendig. hierop was te zien dat mijn baarmoederslijmvlies verdikt is en dat er 3 vochtblaasjes zitten ze waren niet zo scherp begrensd om te zeggen dat het iets is.
    ik heb dit bij mijn jongste kindje ook gehad en toen was er 1 vochtblaasje en verdikt slijmvlies en toen bleek het achteraf een zwangerschap te zijn.

ik ben nu heel onzeker en weet totaal niet wat ik er van moet denken. ik moet volgende week contact opnemen met de huisarts, maar hoe nu verder? hebben jullie hier ervaring mee?

alvast bedankt.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het is een lastige kritieke periode. Eigenlijk maken we de eerste echo pas rond 10 weken tenzij het echt eerder nodig is bij pijn of bloedverlies. Tot die tijd kan je het beste gewoon rustig afwachten en je even overgeven aan die onzekerheid. Tussen de 5-6 weken is er überhaupt pas een hartje te zien.

Groeten evelien

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    bedankt voor de reactie, een test inmiddels bewezen dat ik idd zwanger ben.

Deel Deze Pagina