Iets te vroeg (34 weken en 2 dagen zwanger), maar verder een superstart! Apgar van 9 en 10! Hopelijk mag ze na het weekend mee naar huis, maar op de afdeling houden ze de kaken stijf op elkaar daarover.... Linda
Hey hey hey...jij gaat wel errug voor je beurt he Van harte gefeliciteerd met je dochter! Gelukkig doet ze het harstikke goed! Nou hopen dat ze lekker gauw mee naar huis mag! Denk goed om jezelf hoor! Elmo
gefeliciteerd, met je dochter maar ik denk niet dat je dochter, al naar huis mag, want ze laten baby´s niet eerder dan 37 weken naar huis. tamer is met 34w4d geboren en die is met 37 weken naar huis gegaan.
Ten eerste gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop voor je dat je haar snel mee naar huis mag nemen. Het klopt niet dat ze pas met 37 weken naar huis mag. Mijn zoon was ook met 34 weken geboren, en mocht na 12 dagen mee naar huis. Hij heeft niet zo'n goede start gehad, vandaar. Maar normaal gesproken is het zo, dat als de baby goed drinkt (en er verder niks mis is), de baby naar huis mag. Ik hoop voor jullie dat jullie kleine meid snel mee naar huis mag. Lekker genieten. Jaycey