Zouden jullie nog eens een keertje mee willen denken? Ik vind het zóóóó lastig om de knoop door te hakken. Dus bij deze: Wat vinden jullie mooier: Floris en Pepijn Floris en Ruben Alvast superbedankt voor alle reacties!
Ik vind beide namen mooi, maar ik kies uiteindelijk toch voor Pepijn, omdat ik die net iets mooier vind. Mijn man trouwens vindt dit ook Succes met kiezen!
Ik heb op Ruben gestemd. Niet omdat ik die naam nou zo geweldig vind maar meer omdat ik Pepijn echt vreselijk vind..sorry
Ruben is een top 10 naam en valt daarom al gelijk af. Pepijn vind ik niet geweldig maar leuker dan Ruben.
Wat grappig om te lezen dat de naam Pepijn zoveel 'kriebels' op roept....ik vind het zelf een stoere Hollandse 'riddernaam', maar volgens mij wordt die associatie niet helemaal gedeeld. Vinden jullie de klank niet mooi? Of....zeg het gerust, ik ben echt heel benieuwd...
Ik moet altijd aan Pijnboompitten denken en ik vind het ook niet leuk dat er in de naam het woord 'pijn' zit...klinkt een beetje negatief....en ik vind het ook wel een beetje een Gooische kaknaam...sorry...
hier wel hoor -ik vind het precies zoals jij omschrijft eigenlijk, mooi gedaan..hihi.. En perfect bij floris