Ha! Het is heel erg maar weer beginnen we te twijfelen aan de jongensnaam die we al lang in ons hoofd hebben... eigenlijk de hele zwangerschap al niet helemaal zeker meer, man niet en ik niet. Blijft echt een leuke naam vind ik maar wil ik m'n kindje (als het een jongen is wel zo noemen)... dus ik ga toch nog maar een polletje doen. Wat vinden jullie het leukste, mocht het een meisje zijn dan gaat ze Suze heten, misschien scheelt dat in de keuze! Thanks voor 't stemmen... En zouden jullie op dit moment (10 dagen voor uitgerekende datum) nog durven switchen naar een andere naam??
Ik vind het allemaal leuke namen, maar denk dat ik voor Thijs zou gaan. Vind ik ook het leukst bij Suze (in het geval van een eventuele volgende).
Ik zou ook voor thijs gaan (al zal ik m zelf niet kiezen, want zo heet mijn ex, haha). Maar die vind ik wel het leukst! en ik zou wel durven switchen denk ik... maar je kunt ook beide namen even aanhouden en afwachten wat je beter bij het kindje vindt passen? Misschien krijg je wel hét idee als je eenmaal bevallen bent? en wie weet is het een meid, hihi
Vind Thomas de leukste, maar vind de andere 2 ook erg leuk. Thijs op nummer 2 en Twan op nummer 3 (vind Stan trouwens leuker dan Twan).
Ik vind het alledrie leuke namen! Ik heb uiteindelijk gekozen voor Thomas. Wat is de naam die jullie al zo lang mooi vinden??
Alledrie supermooie namen! Je kan dus niet mis kiezen Twan vind ik het mooiste bij Suze passen. Net even iets specialer dan Thijs en Thomas. Ik zou het niet gek vinden als je de keuze pas maakt als het kindje geboren is. Misschien weet je op dat moment zeker welke naam jullie het beste vinden passen. Succes! ps. Suze vind ik ook een heel mooie naam!!!
Ik vind Thomas de leukste naam, maar vind ze allemaal wel kunnen! Ik zou zelf denk ik niet meer switchen vlak voor de tijd, maar meer omdat wij al 'eeuwen' onze naam hebben. Bij switchen zou ik bang zijn dat ik spijt zou gaan krijgen!
ik vind suze fantastisch en heb gekozen voor Thijs, Twan vind ik onafgemaakt (anton, antoine) en Thomas vind ik ook wel leuk
hoi vind thomas de leukste naam. wij noemen onze baby (als we alleen zijn) hem al vanaf 20 weken bij zijn toekomstige naam daarom zou ik niet meer wisselen: ben inderdaad benieuwd welke naam hebben/hadden jullie in eerste instantie, omdat je nu twijfelt spinnekop
Thomas vind ik het leukst.... Als ik nog een 3e mag krijgen en het wordt een jongentje wordt het ook Thomas of gewoon kort Tom... maar ik denk Thomas....
Ik vind Thomas een harstikke leuke naam maar heb toch gekozen voor Thijs. Ik zou Thomas namelijk op z'n Engels uitspreken en dat vind ik ook mooier dan het Nederlandse "Tó-mas'. En Thijs heb ik gewoon altijd een hele leuke naam gevonden. Maar Thomas of Thijs.. maakt me niet veel uit. Twan valt af.. vind ik niets.