Ik denk dat Felix het meest internationaal is, dat zou voor mij een pre zijn. Ik vind persoonlijk Floris en Pepijn dan weer wat mooier.
Op volgorde van leukheid: Felix, Leuk. Floris, ook leuk. Pepijn, vind ik helemaal niks. Vind het een zeurderige naam.....en misschien omdat het woord ''pijn'' er in zit.
Ik vind Floris het leukst. Pepijn kan ik niet meer leuk vinden nu ik ergens heb gelezen wat voor woord je van dezelfde letters kan maken... en bij Felix denk ik inderdaad ook aan katten
Floris! Pepijn ook wel aardig maar Felix is een merknaam voor kattenvoer dus daar denk ik dan als eerste aan als ik die naam hoor.
Alledrie de namen zijn een beetje kak, maar ik vind ze wel leuk! Ik zeg Felix, die hoor je het minst vaak
Als je echt niet kan kiezen zou ik zeggen, wacht to kindje er is, kijk hem aan en kies dan een naam die bij hem past. Persoonlijk ga ik voor Floris. Vindt het een hele mooie naam. Als 2e zou ik gaan voor Pepijn en ja sorry Felix, vind ik echt 3x niets en moet elke denken aan die zwart witte kat van het merk kattenvoer.
Ik vind Felix ondanks het kattenvoer de leukste naam. Het heeft meer bite dan Floris, dat vind ik met alle respect ontzettend soft. Pepijn vind ik ook wel leuk juist omdat het weer wat eigenwijzer klinkt. Maar Felix dus het leukst.
Leuk dit, mijn zoon heet Felix en ik hier op het forum dus Pepijn. Maar ja, ik hoef je dus vast niet te vertellen wat ik de mooiste naam vind