Ik vind Pepijn leuk. Stond ook op mijn lijstje maar kennis is er mee gaan lopen ... Felix ook leuk. Floris minst leuke.
Ik vind Felix leuk. Komt niet zo veel voor als Pepijn en Floris. Weet niet of de naam het beste past bij de andere twee namen. Ik vind Felix hipper en stoerder. De andere namen meer "hockey". Dus ik zou voor Felix gaan. Hopelijk heb je hier wat aan! Succes/sterkte met de laatste loodjes. En vergeet niet te genieten! 😊
In dit lijstje zou ik voor pepijn gaan. Ik vind namen met een ij altijd heel leuk klinken. Vind ik vrolijk en open klinken Zoon heet daarom ook Thijmen.
Ik vind ze alledrie geweldig, helemaal onze stijl. Lichte voorkeur voor Pepijn en Felix, omdat ik persoonlijk Floris iets meer 'standaard' vind.
Ik vind Pepijn echt afzichtelijk.. Is trouwens ook héél rijmgevoelig (en dan zal iedereen wel roepen dat je met elke naam iets kunt bedenken, maar Pepijn is wel heel makkelijk..). Ik vind het ook zo'n ongelooflijk suffe en kakkerige naam.. Felix is wat mij betreft een kat. Ons neefje heet zo, maar wij denken nog steeds elke keer 'Oeh, dat smaakt!' Ik ga dus, duidelijk, voor Floris
Ik kies voor Pepijn! Zo heet onze zoon Floris vind ik ook mooi, Felix doet me denken aan dat kattenvoer..
Pepijn! Zo heet onze middelste zoon en ik ben nog steeds erg blij met onze keuze. Floris vind ik ook leuk ( lijkt erg op de naam van onze jongste), Felix vind ik niet lelijk, maar moet wel meteen aan kattenvoer denken....
Floris! Ik vind Felix een kattenaam. En ik ken een paar honden die Pepijn heten. Zou dus nooit kiezen voor die twee namen