Alert voor alle ouders!!!! Nestle"pyjama papje" vraagt alle mensen alle bananen papjes terug te brengen houdbaarheidsdatum 2012 er zit waarschijnlijk Glas in!!! barcode 761303308973
Ik houd ook niet van doorsturen maar ik had hier nog niks van gehoord en had ik zoiets gelezen is dit iets wat ik ook zonder twijfelen weer had neergezet hoor! Kan bij zoiets beter 10 keer te vaak voor niks neerzetten als 1 keer te weinig waarbij t wel foutgaat toch?
Gelukkig heb ik laatst pyjamapapje bescuit gekocht in Frankrijk en geen banaan. En ze heeft er tot nu toe niks van gekregen. Ik ga wel nog Nestlé bellen want we gaan over twee weken weer naar Frankrijk en wil wel weten of ik het kan kopen. En anders maar genoeg inslaan hier in nederland voor een paar weken. Emma vind het zo lekker!
De medewerker die ik aan de lijn had HIER... zei dat ze gelijk de betreffende partij eruit gehaald hadden....
Goed dat je het hebt doorgegeven! Je kan beter wel gewaarschuwd zijn dan niet. Dit topic sluit ik, omdat dubbele topics niet zijn toegestaan. Die andere (http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/286651-glas-babyvoeding.html) laat ik open. Lotte