flostouw voor hond

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hallo wij hebben een bull terrier nu heb ik gister ene flostouw gekocht voor bikkel maar als hij zo door gaat heeft hij hem eind van de week al helemaal stuk

weet iemand mischien waar ik goedkoop flostouwen kan krijgen

mag ook groothandel zijn want ik heb kvk nummer groetjes anouk

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Pas op met flostouwen. Zeker als honden ze verorberen kan dit een kluwe vormen in de maag/darmen met ernstige gevolgen. Mijn dierenarts heeft een aantal operaties moeten doen hierdoor en waarschuwde ons. Sindsdien hebben wij er niet 1 meer in huis.

3. noukie89

ik knip de losse touwen altijd af

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hm.. mijn hond weet volgens mij niet eens dat je het kan opeten, die zeult er alleen maar mee ;)

maar wist helemaal niet dat het zo gevaarlijk kon zijn joh! als je hond het wel opeet..

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

mijn hond eet ook zowat alle speeltjes op echt niet normaal een flos touw is in 1 dag kapot en uit elkaar.

ik heb nu een dinobot voor haar gekocht.. kijken hoelang dat mee gaat....

6. noukie89

hij had hem 5 minuten en had al een gedeelte door midden

7. noukie89

spullen van kong schijnen goed te zijn maar ja daar is geen flostouw van

8. Aura

Aura Niet meer actief

en zon unbreakable bone??? miss is dat ietes voor hem....flostouw idd erg gevaarlijk.....ik zou iig eentje kopen die sowieso kleurloos is...althans dat zei iemand ooit tegen mij.

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Flostouwen zijn alleen slim als je de hond er maar een uurtje per dag mee laat spelen, onder toezicht. Het ding is alleen bedoeld om "te flossen" en niet om mee te spelen namelijk.
    Ze zijn echt levensgevaarlijk!!!
    Jaarlijks overlijden ongeveer 20 honden aan het verkeerd gebruik met dat ding.
    Als je iets wilt waar hij op kan kauwen kun je beter gewoon oren of pezen kopen. Die gaan minder lang mee maar zijn een stuk beter voor z'n gezondheid!

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Dat woord kent mijn hond helemaal niet :D

11. noukie89

nee die van mij denk ik ook niet haha had hem een speciaal bod gegeven 10 minuten de helft weg

12. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wij hebben echt de drukste boxer ever...
    Dan koop ik iets voor hem waarvan ik denk dat kan niet kapot. Ja hoor 2 minuten en het is weer zover....
    Steelt hij een knuffeltje van de kleine (ik had zo iets van nou ja, die ene dan, maar van de rest blijf je af). Dat ding is al bijna een jaar heel!!! :(

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier dus net zo alles wat ze tegenkomt (wat van haar is) sloopt ze. en het knuffeltje wel zo toen per ongeluk heeft gepakt sloopt ze niet.

14. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ja hier net zo!
    heb een flostouw van een meter, maar die wonder boven wonder nog steeds heel! heb laatst een dik plastic speelbot gekocht, waarvan ik dacht dat hij niet stuk kon. ja binnen 10 min is hij er aan!!
    Koop ook vaak dinobotten, rawhide sticks is hij gek van!!
    hij heeft nu 3 speeltjes en dat is allemaal van flostouw gemaakt. de rest overleeft het gewoon echt niet bij hem!
    zelf een leren bal is er geweest!

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik raad je een nylabone aan. google maar ff;)

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Juist die goedkope flostouwen (die je uit zo'n grabbelbak bij de bouwmarkt o.i.d. haalt) zijn waardeloos en zo stuk. Mijn schoonmoeder bracht er nog wel eens eentje mee, die sloopte onze hond in een dag, veel te gevaarlijk hoor, dus die gaan gelijk de Kliko in. We hebben ook een flostouw van de dierenwinkel die wat duurder was, maar die heeft ze nu al een jaar en daar knaagt ze af en toe wat op en ziet er nog aardig goed uit. Af en toe mik ik hem in de wasmachine.
    Als je echt zo'n sloper hebt, zou ik zo'n nylon bone ofzo kopen.

17. noukie89

nylon bone vind hij niet leuk maar gewone boten wel

ik moet sterk speelgoed hebben want hij is koning in slopen

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier ook een hond die alles sloopt....

Eerst keek hij helemaaaalll niet om naar speeltjes maar tegenwoordig wel!
    Hij heeft ook een flostouw gehad maar ging er allemaal losse draadjes van maken dat was dus niks!
    Heeft ooit zo'n piep balletje gehad: 5 minuten en het was stuk....

Maar harde speeltjes zoals b.v een Kong gaat hartstikke goed! Hij rent ermee door het huis, kauwt er fanatiek op en als hij in de bench zit omdat ik even weg moet krijgt hij er koekjes in (is ook een speciale spuitbus waar je spul ervan in kan doen) geen hond die zo'n ding kapot kan krijgen! Ze hebben zelfs in de winkel gezegd dat als hij het wel kapot krijgt hij een andere krijgt...
    Wel moet je daarbij goed op de maat letten als je b.v maar een S je neemt voor een grote hond ja dan krijgt hij het zo kapot ;)

Ook heeft onze hond zo'n halter ding ook van hard materiaal die krijgt hij ook niet kapot!

Spullen waar haakjes aanzitten ofzo (pas b.v iets gekocht met een mint smaakje wat ook erg hard was maar er zaten nopjes aan) die maakt hij ook binnen no time kapot!

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Hier hetzelfde! Zijn gevaarlijke dingen!

Deel Deze Pagina