Flubber!

Discussion in 'De lounge' started by kanjer, Aug 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    Zzooo aangezien ons slijmerige topic niet echt alleen maar over slijm ging,..

Hier het allround klets succes topic ;)
    Dus slijm topic dames, kom er gezellig bij :D

liefs kanjer

2. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    jaa gevonden... haha
    ik heb vandaag een *pffff-dagje* ik heb het warm, ben moe en kan niet zoveel hebben... sorry even klagen hoor.. maar ben ook zoooooooooooooooooo moe... kweet t t hoort erbij, maar was even vergeten dat je ook moe tot in je tenen kunt zijn haha....
    nou ja lekker rustig aan doen vandaag en lekker lui met de beentjes omhoog, nu maar hopen dat de kids een beetje meewerken..;)

als je zwanger van de 1e bent, kan je nog zo lekker gaan liggen wanneer het jou uit komt.. nu dus even niet meer haha
    dikke kus

3. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    heeej tamaar :D

Das dan wel minder heh, en dat met nog 2 kids.. lijkt me best zwaar.
    Maar zou het er graag voor over hebben hehe.. :D Kopop..je weet tenminste zeker waar het door komt dus je mag niet klagen :p :)
    (meen ik niks van hoor, gooi het er maar lekker uiit hier!) succes nog ff ! (dag is zooooo voorbij )

We gaan daluk een maansteen kopen uhhh winkel bekijken, en hopen dat ze ze heeft.. dan kopen heheheh :D

Dus ik zeg totzoooooo!/straks! :D
    hou je taai tamaar! en anders schop je de kids lekker in een badje... zijn ze wel ff zoet.. :p

Liefs kanjer

4. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    mag ik misschien vragen waar dit topic over gaat? Snap er geen .... van! ;0

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wat is de bedoeling van dit topic?

groetjes prinses (moderator)

6. mona23

mona23 Niet meer actief

heb um gevonden dames, kei leuk.
    Bij ons is het vandaag lekker zonnig, heb een dagje vrij dus daar ga ik ook van genieten, heerlijk.
    Ik moet volgens mij over 8 dagen ongi worden. Ik heb de afgelopen dagen vanalles gevoeld, maar of dit mijn eisprong is, of innesteling, Geen idee.
    Ik had me voorgenomen om er deze maand eens niet zo mee bezig te zijn, en dat lukt vrij aardig. Ik heb ook zo'n gevoel dat dat me gaat lukken.

Om me heen zijn wel overal zwangeren, en gisteravond zag ik bij shownieuws dat Chantal Janssen ook al zwanger is, toen had ik wel even zo iets van dat wil ik ook.
    Maar ja, onze tijd komt nog.

Dames, geniet van het lekkere weer vandaag en tot weer eens.

Kus

@ madelief, dit topic is er om gezellig te kletsen. we hadden eerst een topic bij eerste symptomen over slijm, maar daar gaat het allang niet meer over, dus daarom hebben we een nieuw topic geopend in de lounge om gezellig te kletsen.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is een heel gezellig idee maar Chatbox-achtige topics zijn niet toegestaan.
    Als iemand een specifieke vraag heeft kan deze gesteld worden.
    Ik doe deze dicht.
    Elmo

Share This Page