Ik ben vorige week bevallen van mijn 3e kindje en heb nu nog echt zo'n flubberbuik. ik heb dus zin om even te shoppen want ik wil niet meer in mn zwangerschapskleding lopen. Maar wat voor model shirtjes moet ik voor gaan om mijn flubberbuik te verdoezelen?
Is lastig, ik ben 1 maand geleden bevallen en draag nog steeds mijn positiejeans want krijg mijn eigen jeans echt niet dicht met mijn flubberbuik Ik had gelukkig wel wat tuniekjes en die draag ik, die verhullen het een beetje maar niet voldoenden vind ik. Helaas hoort het erbij en moet het tijd krijgen om enigszins weg te trekken, ik heb er zelf ook echt wel moeite mee, zeker nu het mooie weer eraan komt. Wil ook zo snel mogelijk mijn oude figuur weer enigszins terug, in elk geval zo dat ik mijn oude kleding weer kan dragen.
Ik heb na mijn bevallingen een tijd correctie hemdjes gedragen, dat zit strak zodat je 'gewone' hemdjes aankan. Hema heeft ze, maar de primark heb je ze voor een paar euro in verschillende maten en die vind ik zelf nog strakker zitten ook
Ik draag nu vooral blousjes en tunieken. Zit toch iets losser bij je buik. En als ik iets strakkers aan doe dan doe ik er een corrigerend hemdje onder.
Ik doe ook een corrigerend hemdje onder mijn kleding.. Pas mijn eigen jeans alweer alleen zonder het corrigerende hemdje hangt mijn flubberbuik eroverheen.
Geen tips hier ben gister van pure ellende wezen shoppen voor 2 nieuwe broeken 2 maten groter snik...
Broeken kon ik heel snel in, maar mijn buik moest idd ook slinken. Ik heb nog steeds vaak correctie hemdjes aan, gewoon omdat ze lekker zitten. Ik heb mijn oude gewicht allang weer terug, maar het restant buikje wordt zo net wat strakker. Van Hema vond ik fijn. En veel t shirts met elastiek onderin de boord. Rokjes zitten soms minder strak dan broeken. Leuke bloezen waar je onderin een knoop doet ipv in je broek stoppen. Camoufleert ook!
Bedankt voor de tips. Ik heb ook maar een corrigerend hempje van de h ema gekocht. En wat een verschil zeg als ik die aan heb. En ik vind het ook niet vervelend zitten. Hij lijkt zo smal. en ik heb wat shirtjes met elastiek onderin gekocht. Voel me nu toch wat prettiger dan steeds in zwangerschapskleren. Ik kreeg zelfs al een complimentje van een wildvreemde jonge jongen toen ik met de baby aan de wandel was. Hij zei wat bent u een knappe mevrouw. deed me wel goed, want zo voel ik me niet met mn flubberbuik en donkere kringen onder mn ogen van de gebroken nachten.
Bij hunkenmoller hebben ze hele fijne corrigerende strings/onderbroeken. Het fijne is dat ze echt werken