Quinten is nu 7 maanden en mijn hele cyclus is veel heftiger dan daarvoor. zo halverwege krijg ik last van mijn rug en krijg ik van die dikke witachtige slierten. echt veel meer dan ik gwend was(sorry voor het detail)ook mijn geestelijke gesteldheid tijdens die dagen is een stuk minder. lees: humeur om op te schieten. na een dag of 2/3 is dit weer over gelukkig. Is dit dan de eisprng waar ik last van heb? Heb dat voorheen nooit gemerkt of gevoeld. alles is gewoon veel heftiger en ook ben ik nog heel onregelmatig. soms 5 weken ertussen,laatst maar 12 dagen ertussen. wie herkend dit en gaat het nog over?? ben er wel een beetje zat van eigenlijk.
He Beagle Ja ik herken het heel erg. Heb vandaag erg last van mijn rug en anders nooit. Gisteren ook. En een paar daagjes terug. Toevallig verbaasde ik me vandaag over het aantal slierten en de dikte ervan. Hahaha om het maar even op een ranzig praatje te houden. Heftiger? Uhm ik gebruik nu maatje plus van de tampons en die houden het wel 4 uur uit. Maar ik gebruik nu ook geen pil/ring/spiraaltje, dus ik heb zeg maar een 'echte' menstruatie. Onregelmatig, ja. Mijn laatste menstruatie was 15 maart, een week voor ik de nuvaring mocht uitdoen. Die menstruatie duurde ook echt 7 volle dagen en toen was het helemaal weg. Vervolgens zou ik vorige week maandag ongi moeten worden maar niets. Een klein beetje bruin slijm. En nu merk ik dus dat mijn eisprong is geweest dus zal ik het over ongeveer 14 dagen worden. Ik was voor mijn zwangerschap altijd netjes na 27 dagen. Ik heb maar 2 weken borstvoeding gegeven trouwens. Voorheen had ik nooit last van mijn eisprong (voor ik natuurlijk aan de pil ging) Ook minder klachten rond de menstruatie en ik reageerde ook niet heftig op anticonceptie. Op de nuvaring reageerde ik vooral mentaal zo heftig, dat ik er mee gekapt ben.
ha dus die rugklachten en slierten is waarschijnlijk de eisprong.Die heb ik voorheen echt nooit gevoeld. benieuwd of de menstruatie er is over 2 weken dan. bedankt voor je antwoord ik ben weer wat geruster(ik maak me vaak druk om niks )
Haha ik ook hoor, ik dacht gelijk shit dat komt noooooit meer goed! Ik was van Yelena in 1 keer zwanger mede door een regelmatige cyclus. Dacht dat het nu wel moeilijk zou gaan (stomme redenatie eigenlijk). Wel bizar he dat je die dingen nu ineens wel voelt. Ik zal ook over 14 dagen hopelijk ongi worden!
Mijn cyclus begon pas weer bij 9 maanden (ook zo lang borstvoeding gegeven). Ik wist niet wat me overkwam! Voor de bloeding begon voelde ik me enorm beroerd, kreeg een koortslip, vreselijk verkouden, zag er echt niet uit, borstvoeding droogde zelfs op dus moest accuut over op de fles, gevoel alsof ik geplet werd, benauwd, voelde me akelig. En toen dus ongesteld. Veel heftiger bloedingen en krampen als lichte weeën. Ongelooflijk. Bij de 2e ongesteldheid dacht ik zelfs dat ik beter maar weer zwanger kon zijn dan dit iedere maand door te moeten maken. Dit heb ik 3x gehad, steeds minder erg. De laatste ongesteldheid was het Godzijdank weer normaal, want voor mijn bevalling had ik er altijd nauwelijks last van.
Kijk uit met zo lang je tampon in te houden. Kan je ook allergisch van worden en dat brengt nare irritaties mee. Het is daarbinnen lekker warm om te smetten. Succes met de cyclussen. Ook bij mij is er geen touw aan vast te knopen. Hoop dat het snel weer beter gaat, want ik wil zo graag weer zwanger worden.
Ik heb 10 weken borstvoeding gegeven en werd met 13 weken weer ongesteld. Sindsdien netjes elke 28 dagen. Maar de eerste 3 x wilde ik echt niet meer! Migraine aanval 3 dagen van tevoren. Ongelofelijk driftbuien en janken, schaamde me kapot erna... Nu gaat het beter, veel minder bloed en de migraine is minder heftig en korter. Maar merk nu wel mijn eisprong (buikpijn en reageer emotioneler) voor 2 daagjes. Ook een week voordat de menstruatie begint, voel ik al een verandering in mijn lichaam, meer gespannen spieren, geirriteerd en dan volgt de migraine aanval meestal alweer. Apart eigenlijk dat je lichaam zo veranderd na een eenmalige gebeurtenis als een bevalling. Zal toch het ontzwangeren nog even zijn...