Hoi meiden, Het lijkt wel alsof iedereen kan ruiken dat ik zwanger ben. Mijn moeder zei vorige week, ik zie wat aan je, ben je zwanger? Toen had ik mijn innesteling denk ik want ik had vrijdag een positieve test. Gisteren verjaardag gehad, aan de cola dus. Goh ben je met de auto *knipoog*. Vervolgens zegt iemand nee ze is zwanger. Vandaag bij mijn familie zegt mijn moeder, wil je een wijntje? Ik weet echt niet welke smoesjes ik moet verzinnen. Herkent iemand dit? En hebben jullie tips? Bij de eerste was het wel wat makkelijker omdat niemand het dan verwacht ofzo. Alsof ze dat nu wel ineens doen omdat je al een kleine hebt...
Zeggen dat je een blaasontsteking hebt en antibiotica neemt? Je kan mss zeggen dat je gisteren al eentje teveel op had en vandaag gaat passen. Wat je ook kan doen, is je glas laten vullen maar er niet van drinken. Dat zal minder opvallen denk ik.
Haha, dat laatste doe ik ook bij borrels op mijn werk. En anders kan je ook zeggen dat je een tekenbeet had en nu antibiotica moet. Die antibiotica gaan ook echt niet samen met alcohol en bovendien ben je van een tekenbeet vaak niet zo ziek (en van de meeste andere dingen waar je antibiotica voor moet hebben wel (ik in elk geval) )
Ohhh laat ik nou zo'n slechte leugenaar zijn... Dat van het glas laten vullen is wel een goed idee alleen niet in een kleine gezelschap. Valt denk ik teveel op dat je het niet opdrinkt... Pff gelukkig is het eerste weekend voorbij. Word nog wat tot de 12 weken. Mochten jullie nog meer tips hebben, van harte welkom!
Hiervoor moet je wel goed kunnen liegen: Zeggen dat je geen alcohol wilt omdat je zwanger bent, om daarna hard in de lach te schieten en te zeggen: 'nee, heb er gewoon geen zin in'
Gewoon, per ongeluk expres tampon verliezen uit je broekzak op de bank. oops gênant hahaha verhaal zwanger zijn ze dan snel vergeten
Gewoon als iemand vraagt ben je zwanger ? Dan zeg je heel geïrriteerd ; dat is ook aardig ; ben ik net twee kilo afgevallen En dan kom jij met zo een opmerking
In mijn vriendengroep worden steeds meer stellen nu zwanger, maar blijft daarmee ok de focus op alle dames. Wie drinkt wel, wie niet en bij elk kwaaltje wordt er gezegd: 'Ha die is zwanger!'. Dus ook bij de eerste kunnen mensen schaamteloos rond stempelen met het woord zwanger. Zo vreemd! Ook omdat het o.a. door vrouwen wordt gezegd die zelf moeder zijn/willen worden en weten dat je die eerste weken het liever nog voor jezelf houdt.. Ik heb mijn man al ingelicht: 'Mocht ik zwanger zijn, dan drink jij voortaan bier'. Als hij wijn zou vragen, komt standaard de vraag of ik ook wil. Als vriendinnen bij mij komen en wijn mee nemen, zorg ik dat ik dubbelfris (druif) heb staan zodat ik stiekem in mijn glas dubbelfris kan doen en het zo net lijkt of ik mee doe. Een andere smoes die ik gebruik om niet te hoeven drinken is: Ik heb ibuprofen genomen tegen mijn menstruatiepijn (meeste vriendinnen weten dat ik daar flink last van heb) en ibuprofen gaat ook niet al te best met alcohol... Succes met geheim houden , lekker hier komen spuien zo nu en dan, zodat je het verder goed voor je kunt houden. Zet 'm op!
Nr 1 geheim houden was voor onze vrienden groep al drama,bij iedereen hoor. Toen afgesproken dat we het bij een 2e snel zouden vertellen en iedereen zijn mond tegen " de rest" zou houden. We hebben een vrienden groep van totaal 12 man. Vond het heheerlijk! Met 7 weken verteld omdat we de derde verjaardag zouden hebben waarop ik niet dronk en iedereen was superblij voor ons, heeft mee gedaan aan de smoesjes en het stil gehouden tot wij wilden. Moet wel zeggen, vertrouw iedereen van hun en een miskraam had ik ook met ze willen delen. Misschien wat voor de volgende keer, hihi.
Thanx dames! Dat van die dubbelfris deed ik thuis ook altijd! Waarschijnlijk nu ook vast een keer. Verder van die tampons is super slim bedacht! Die ga ik de volgende keer uitvoeren als het nodig is. Thanx ladies, nu kan ik een paar weekjes vooruit!
Gewoon heel simpel: je mond houden En als iemand het vraagt, gewoon stomverbaasd kijken en vragen waar ze het in vredesnaam over hebben