Kan je eraf zien wanneer je ovulatien is geweest? Als je een lf van 12 dan kan je toch precies zien wanneer je ovulatie was of heb ik het mis. Iemand zei op deze kaartje dat mijn ovualtie op dag 15 was en niet dag 13. Nu heb ik precies na 12 menstruatie gekregen. Klopt het dat dan dag 13 was? Of weet je dat toch niet. Ik vraag dit omdat ff paar keer een andere dag van ovualtie lijkt aan te geven.
In principe weet je dat niet 100% zeker, tenzij je in het ziekenhuis opgevolgd bent met echo's. Aan de hand van je positieve ovulatietest, afscheiding en temperatuur denk ik wel dat je ei op dag 13 is geweest. Temperatuur is niet zaligmakend!
Net wat hierboven wordt gezegd. Helemaal 100% zeker zul je het niet weten. Temperatuur na eisprong kan ook pas na 2 dagen stijgen.
Voor 100% zeker niet, maar vaak kam je het wel goed zien. Ik blijf erbij dat jouw eisprong op cd 15 was. Heb je ook andere tempkaartjes om te laten zien?
Ja heb ik. Afhankelijk van de detector die gebruikt. Ff twijfelt bij de eerste foto of 12 of 13. Bij de tweede foto ook of 13 of 15. Dus eigenlijk weet zo niet wanneer de komt na de test. Maar volgens mij word ik na 12 a 13 dagen ongesteld. Dus denk ik dan maar dat die afgelopen keer ook op dag 13 was.
Je onderste kaartje werd je op 13 dpo ongesteld, dus een lf van 12 dagen. Het bovenste kaartje denk ik dat je ei in de nacht van dag 13 op 14 was, vandaar ook de lichte stijging. Dan werd je op 11-12 dpo ongesteld en dat maakt je lf 10-11 dagen. Deze ronde.. uitgaande van je ei op cd 13 werd je op 13 dpo ongesteld en een lf van 12 dagen. Maar als je ei opcd 15 was (wat imo logischer is ook gezien je basale temp voor ei), werd je op 11 dpo ongesteld, dus een lf van 10 dagen.
Ok ik dacht dat je lf niet wisselde. Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen. Nu 2x een wat kortere cyclus. Ik slik nu juist vitamine e en dan heb ik een kortere lf. Dat is ook gek. Kan je dan problemen krijgen met zwanger worden?