Gister was ik in de stad en toen is er een glas flugel over mijn witte witte witte jas gevallen die is nu dus gedeeltelijk rood. Ik heb m net in de wasmachine gedaan en voorbehandeld met robijn stralend wit maar denk dat het er niet uitgaat. Heeft iemand hier misschien nog wat ideeen zodat mijn jas weer helemaal wit word? Alvast heel erg bedankt!
ossegal erop smeren en je kunt ook een tablet steradent erbij gooien (in de machine) helpt ook goed en als de jas echt wit wit was zou ik er gewoon gloor over heen gooien maar dat is wel link.....
mm.. ik heb een keer rode wijn over mijn witte bank laten vallen en heb er gelijk een pot zout op gegooid en robijn wasmiddel ingesmeerd.(vlek in de bank is helemaal weg, hij was zelfs schoner als daarvoor) maar jij hebt hem al uitgewassen. je kan het proberen met een sopje soda, dat je daar je jas even in laat weken.
daar dacht ik gister dus ook gelijk aan alleen was er geen zout bedankt voor jullie reacties! zal ze allemaal uitproberen haha.
dat zou ik ook doen, beetje verdunnen met water... als de vlek er echt niet uitgaat heb je toch niks meer te verliezen toch?
Misschien helpt Vanish Oxy Action? Werkt echt prima bij mij als ik weer eens ergens een vlek in heb zitten! Succes en hoop voor je dat het eruit gaat.
dat was ook nog een optie geweest maar ik haal het net uit de wasmachine en hij is weer helemaal wit ik weet niet hoe ik deze topic nu moet sluiten kan iemand me dat ff vertellen haha
denk dat ik dat maar gewoon standaard in huis ga halen heb nog al veel witte kleren en vaak veeeel vlekken Dankjewel!