Menstruatie en ustrogestan vraag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door StrayCat, 21 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Een week geleden ben ik ongesteld geworden na een cryo tp. Het is mislukt want ik had afgelopen zondag een negatieve zwangerschapstest. Alleen mijn menstruatie zet helemaal niet door. Ik blijf nu al een week kleine beetjes bloed verliezen. Normaal is het nu allang afgelopen. Ik ben gestopt met progynova en ustrogestan. Ik wil graag door met volgende ronde. Maar ziekenhuis zei dat ik eerst moest wachten tot volgende menstruatie. Heeft iemand hier ervaring mee? Schopt ustrogestan je cyclus door de war? Ik ben wel klaar met het bloeden nu namelijk. Heb niet zoveel zin in dat dit weken aanhoud.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ja Progynova met utrogestan gooit je cyclus in de war. Ik heb twee kunstmatige cyclussen gehad (Progynova met utrogestan). En aansluitend natuurlijke cyclus. Normaal m'n eisprong op dag 16-17 nu moest ik wachten tot dag 23. Dus ik denk dat m'n lijf even nodig vanwege de medicatie die ik daarvoor had.

Ook merkte ik dat ik veel heftiger/anders ongesteld was met Progynova en utrogestan.

Succes!

3. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik gebruik sinds vorige ronde Utrogestan na mijn eisprong, en ik denk wel dat het mijn cyclus beïnvloed. Deze maand (dus de eerste cyclus na Utro) heb ik een vreemde cyclus gehad. Follikels groeiden maar niet...en toen ineens POF uit het niets een knallende ovulatietest...die zowel dagen daarvoor als dagen erna nog steeds erg donker bleven. Volgens mij heeft mijn lijf een beste opsodemieter gehad van dat spul. maar gebruik het nu deze maand weer.. moet eigenlijk wel anders is de kans op zwangerschap veel geringer.

Denk dus wel dat het je cyclus in de war kan schoppen. Progynova geen ervaring mee. Succes en hoop dat je snel verder kunt!

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik ga de volgende poging in natuurlijke cyclus doen. Ben niet zo tevreden met de ustrogestan. Bedankt voor de antwoorden!

5. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik moest utrogestan gebruiken na mijn escape iui, deze was mislukt. Toen ik met de utro stopte was ik 2 dagen later ongesteld. Zodat ik weer kon gaan spuiten

6. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Hoi Straycat, na hoeveel dagen ben je eindelijk ongesteld geworden? ik zit nu ook op het 'verkeerde' wachtbankje te wachten tot ik ongesteld wordt na de utro. Ben vrijdag gestopt

Deel Deze Pagina