tot nu De verloskundige maken zich blijkbaar iets meer zorgen dan dat ik doe. Ze vinden mijn buik te groot al een paar weken. Suikertest gehad waar ik goed uit kwam. Extra echo gehad omdat ze toch even wilde kijken en baby is idd groter dan gemiddeld. Vorige week een 2e groei echo gehad en baby doet het nog steeds te goed Ik maakte me geen zorgen, vriendlief en ik zijn allebei groot dus tja..dan verwacht ik geen kleine baby Vandaag belde de verloskundige op. Ze hebben me toch even 'besproken' met de gynaecoloog en ze willen me in t ziekenhuis zien. Of ik morgen al kan. Tuurlijk En dan kijken ze of ik evt opnieuw de suikertest moet doen...hoe de komende weken eruit komen te zien... Ze had het erover om me niet tot 40 weken door te laten lopen. Ik vind het allemaal prima zolang de kleine het maar goed doet. Ik heb nog steeds geen zorgen hoor...alleen slaat de spannning nu wel een klein beetje toe (de tranen stromen terwijl ik niet eens verdrietig ben haha...fijn die hormonen )... heb ik mijn meisje dan al echt binnen een paar weekjes in m'n armen... ben zo nieuwsgierig ondanks dat ik haar al heel vaak op de echo heb gezien <3
Wauw ik zou willen dat ik zo relaxt kon zijn als jij! Alleen maar goed dat je niet gestresst reageerd. Spannend hoor!
Fijn dat jij er relaxed onder bent. En toch ook goed dat de vk je een keer extra laat checken. Beter een keer te veel dan te weinig. En iets eerder je kleintje in je armen....Wie wil dat nou niet? Geniet nog even van de je laatste weekjes.
Fijn toch dat je verloskundige je door verwijst naar het ziekenhuis. Extra controles zijn soms wat vervelend, maar liever een keer teveel dan te weinig gechecked. Ook fijn dat ze je niet te lang door laten lopen. een groter kindje kan namelijk een lastigere bevalling zijn...hoeft overigens niet zo te zijn hoor. Stiekem wel fijn om te weten toch dat je nog maar max. 4 weken hoeft te wachten tot je kleintje er is!
Die extra controles vind ik niet echt vervelend, alleen maar fijn dat ze weer even checken of alles nog goed zit. De gynaecoloog heeft even een korte extra echo gemaakt ivm het vele vruchtwater. Nu is het idd meer dan gemiddeld, maar niet iets om zorgen over te maken. Morgen moet ik een extra suikertest laten doen en aan de hand van de uitslag gaat er bekeken worden wanneer ik ingeleid ga worden. Volgende week nog wel een groeiecho om te kijken hoe de baby gegroeid is in de twee weken.