fluitend de zwangerschap door!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

thanx meid!

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    De eerste twee keer was ik nog superjong (bijna 20 en 22 jaar) en echt: een fluitje van een cent: de hele zwangerschap plús de bevalling.

De derde was ik 42 en weer ging het van een leien dakje, met uitzondering van het slapen, dat ging heel wat minder goed. Maar gezien m'n leeftijd en het feit dat ik al bijna tien jaar diabetes heb, is het gewoon echt weer een makkie geweest.
    Bevalling was een keizersnede en ook dat was eigenlijk een makkie, ondanks dat ik dat niet verwacht had.

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn eerste zwangerschap was ook net zo. Heerlijke tijd gehad, ik was echt stralend zwanger en helemaal gelukkig. Ook de bevalling was een eitje.

Deze zwangerschaps is wel een beetje anders. Veel meer kleine kwaaltjes en vooral emotioneel zit ik veel minder lekker in m'n vel. Langzamerhand gaat het wel beter, gelukkig.

Meid, geniet lekker van je zwangerschap zolang als het nog duurt. Het is echt zo'n bijzondere tijd en als het je gegund is om daar zonder lichamelijke kwaaltjes doorheen te rollen moet je daar gewoon lekker volop van genieten en profiteren. Ik hoop dat je straks ook een makkelijke bevalling hebt en daarna lekker van je babietje in real life kunt gaan genieten.

4. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Hier ook een heerlijke zwangerschap gehad hoor, mis het ook best wel.
    Kreeg pas een week voor de bevalling wat last van mijn bekken met lopen, maar verder de hele zwangerschap mezelf super gevoeld :D

5. *jaloers*

Vind het een verschikking heel die zwangerschap... Wil het echt nooooit meer meemaken (zo denk ik er nu over)

Overgeven
    Gekneusde rib
    Duizelig
    Extreem harde buik 24 uur per dag
    Slecht humeur
    Rugpijn

Ik hoop echt op een normale bevalling...

6. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Hey dames,

Dit bewijst dat het ook allemaal zonder veel problemen kan zwanger zijn.
    Ikzelf ben ook na bijna 2 jaar proberen en uiteindelijk met behulp van hormoontjes toch spontaan zwanger.

Niet misselijk, nauwelijks of geen last. Enkel last van t zuur en nu de laatste weekjes toch wat rustiger aandoen. Snel moe en buikje begint te wegen. En ons Prutske is bovendien een echt wasmachientje in mijn buik.

Ontzettend vermoeiend.

Ik hoor ook wel eens andere verhalen. (misselijk, ziek, bekken instabiliteit, etc).
    Dan mogen wij van geluk spreken.

Idd ik denk wel dat ik eens ons Prutske er is de eerste dagen het zwanger zijn en de beweging in de buik ga missen.
    Maar dat zal normaal wel snel veranderen als ik me eindelijk kan bezig houden met ons langverwachte babytje.

Nog veel succes en genot dames!
    Veke

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

fijn hoor, als het zo genieten is! En jammer voor diegene waarbij het minder lekker gaat in de zwangerschap. Gelukkig is dat vaak weer snel over als de kleine er eenmaal is! Hoewel, mijn buurvrouwtje heeft tijdens de 1e zwangerschap erge last gekregen van haar bekken en dat is na de zwangerschap niet geheel over gegaan. Nu ze zwanger is van de 2e (nu net 12 weken) heeft ze alweer flinke last! Zielig hoor!

ook iets wat ik eigelijk niet heb, is maagzuur. Heeeel soms ietsiepietsie in bed met omdraaien, maar verder niet! Zoveel vrouwen die vragen, en last van je maag/maagzuur? Als ik dan nee zeg dan geloven ze me niet eens hahahaha.

Vanacht trouwens iets minder gezellig..... had elke keer erge last met omdraaien, schoot meteen een harde buik erin... maar nogmaals, niets te klagen verder!

8. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    Ik heb ook Bijna nergens last van gehad ... laaste dagen op het werk werden wel erg zwaar maar nu ik verlof heb gaat het weer super.

Soms denk ik ik ga zo goed in de zwangerschap dat de bevaling wel een hell zal zijn.....
    haha maar dat is afwachten he.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat denk ik ook heel vaak! We weten het zodra het zover is hihihi

Deel Deze Pagina