Wanneer testen na eventuele innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Duveldraakje22, Apr 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi meiden,

Ik zit met het volgende. Vanaf mn eisprong heb ik ontzettend veel last van krampen en buikpijn gehad tot afgelopen dinsdagavond. Toen had ik een klein beetje (echt minimaal) bloedverlies en de buikpijn werd ook ineens minder. Kan dit soms de innesteling zijn geweest? Zo ja, wanneer zou ik dan kunnen testen? Ik heb vanochtend wel een test gedaan, maar deze was negatief. Ben nu 1 dag overtijd.
    Het is wel de eerste ronde sinds het stoppen met de pil, dus het kan ook goed ontpillen zijn (wie weet :(). Ik heb de cyclus van 28 dagen genomen omdat ik bij mijn vorige zwangerschap dat ook had, toen was ik in ronde 2 zwanger. Ik heb toen 10 jaar de pil geslikt, nu bijna 2 3/4 jaar. Ik ben er dus vanuit gegaan dat ik dezelfde cyclus heb als toen, misschien is dit niet zo, maar goed. Bij mijn dochter testte ik 2 dagen na mn NOD positief, maar ik geloof niet dat als ik morgen test deze positief zal zijn. Weet iemand wanneer ik het beste kan testen???

Liefs,
    Duveldraakje

2. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Mischien even een paar dagen wachten? Volgens mij word de hcg per 2 dagen meer.
    Ik hoop voor jou dat hij positief is.
    Succes met wachten.

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik hoop het ook, maar ga er niet vanuit. Misschien duurt mn cyclus nu wat langer omdat ik nu bijna 4 jaar ouder ben dan bij Anouk. Ik hoop dan wel dat mn ongi snel komt, dan kunnen we tenminste weer aan de klus :D

Liefs,
    Duveldraakje

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Weet je zeker wanneer je eisprong was? Normaliter zou je dan 14 dagen later wel positief testen. Maar misschien was je ei gewoon later doordat het de eerste cyclus is na de pil?
    Morgen testen zal weinig schelen, overmorgen misschien? Hopelijk is het raak!

Share This Page