hoi , Even een vraagje: In de eerste week van de strip (pil) ben ik een paar keer de pil vergeten en een paar keer te laat ingenomen. vanwege allerlei symptonen ben ik daarna met de pil gestopt omdat ik zwanger zou kunnen zijn (zeer waarschijnlijk ontpilsymptomen). Als ik de pil had doorgeslikt dan zou ik vrijdag ongesteld moeten worden. maar omdat ik na de eerste week van de strip de pil niet meer heb geslikt en een paar dagen daarna bloed verloor (waarschijnlijk ontrekkingsbloed), weet ik niet meer vanaf welke dag ik moet rekenen voor de volgende menstruatie. Is dat vanaf dag 1 dat ik het bloed verloor en dat zien als het begin van een nieuwe cyclus of moet ik toch er op rekenen dat ik vrijdag alsnog ongesteld kan worden? Ik hoop dat het niet al te onduidelijk is groetjes, Napje P.s. Mijn man en ik hebben er nu ook voor gekozen om voor een kind te gaan dus we doen het nu onbeschermd (mocht dit relevante info zijn). Edit mod: je onderwerp iets duidelijker gemaakt. Hier graag op letten.
hoi , het is onduidelijk hoe je cyclus nu zal zijn omdat je middenin de strip bent gestopt. Waarschijnlijk wordt je wel ongesteld deze week. Die paar dagen bloedverlies na het stoppen van de pil zijn geen menstruatie. Mirjam