Ik heb mezelf vanmorgen ook aangekleed, maar ik moest ook echt weg....dus dan gaat dat ook wel vanzelf natuurlijk... Ik moet in de avond echt even tijd maken om op te ruimen en de gootsteen te laten glimmen, dat ga ik vanavond eens proberen. Ik post stap 3 straks even. Ik zit nu op de ipad en dan lukt het me niet ...
Dusss: er staat vuile vaat in de gootsteen en ik ben nog steeds niet helemaal aangekleed... Ben nog niet helemaal Fly-proof Meysa, waar had jij behoefte aan, dat je op dit topic werd gewezen? En lijkt het je wat?
Ik zie dat zeester het blijkbaar nog al druk heeft. Ik zal even dag 3 voor haar posten. Dan kunnen jullie ook verder Baby Stap 3 Vandaag doen we wat de afgelopen twee dagen hebben gedaan: Opstaan, aankleden, wassen, make-uppen, tanden poetsen De gootsteen schoonmaken en laten blinken. Extra opdrachtje voor vandaag is dat je de website van flylady gaat verkennen. Lees zeker de Launch Pad section want daar vind je het dagelijkse FLY plan (daily flight plan, zie ook je mail!)
Ik ga hier ook maar eens mee aan de slag. Ik zit in een enorme dip met het huishouden en ik ben er klaar mee! Dus straks meteen maar even de gootsteen doen
Hmm er zit nog steeds aanslag in de bak.. Hoe krijg ik die weg? De bodem blinkt,de zijkanten niet zo. En heeft iemand een goede tip om luxaflex (makkelijk) schoon te krijgen?
Hoi Talvi! Heb je de gootsteen helemaal volgens de FlyLady-instructies gedaan? Wauw! Raar dat de zijkanten niet schoon zijn geworden. Geen idee hoe je dat op kan lossen. Luxaflex zijn enorm vervelend om schoon te maken! Ik heb geen handige tip helaas... Ik ga nu eerst een rondje door het huis om alle rondslingerende dingen op hun juiste plek te leggen: was verzamelen (en doen ), afwas doen, papieren op een stapel en later rustig uitzoeken, hot spots aanpakken, dat soort eerste-hulp-bij-huishouden. Ik durf niet eens te kijken wat de extra opdracht voor vandaag is...
Hoi hoi Sorry dat ik jullie zo in de steek heb gelaten. Ik zit op dit moment in een erg drukke en moeilijke tijd hier in huis, mijn relatie en met mezelf. Ik moet nu even voor mezelf kiezen en ervoor zorgen dat ik alles weer een beetje op de rit krijg. Ik hoop over een tijdje weer mee te kunnen schrijven. Liefs en succes met Fly-en!
@Hestia: Ja ik heb de gootsteen volgens de instructies gedaan. Met bleek, reinigingsmiddel en glassex.
De randen heb ik ook idd. Komt omdat het water bij vol maar halverwege komt ivm de overloop gaatjes. Daarboven is het altijd vettig lijkt wel. Dus onderste is mooi daarboven niet zit ook rand. Luxaflex washandje met meubelwas.... en dan wrijven
Ik heb er een stuk van die grijze tape overheen geplakt idd....voor de wat oudere onder ons, ja die macgyver ook altijd oooooooooveral voor gebruikte. Is watervast....en komt erna goed weer los.
Ga ik morgen meteen proberen! Heeft er iemand een link voor de Nederlandse site van Flylady? Leest wat makkelijker dan het Engelse