Ga zo koken wat ik vanmorgen bedacht had, spaghetti! Nu eerst even met de kindjes zitten knutselen toen we terug kwamen. Meteen fruit en water tijd 😊
Oh, je hoeft het niet speciaal voor mij uit te typen hoor. Misschien kun je aangeven waar het op de site staat?
Zo toch nog even de kaptafel gedaan, wilde het niet laten schieten.... Nu ja mijn kast dan.... Kaptafel heb en gebruik ik niet. Meteen twee dingen bedacht die ergens verloren tussen de zooi verpakt zaten om hier en op mijn nachtkastjes te zetten! Meteen ook de reden gevonden dat ze verstopt zaten, manlief vanavond aan het werk zetten! Schaakspel, met wat gebroken pionnen....op mijn schone kast. Inhoud had ik tijden terug al eruit gehaald en weg gedaan! Liggen alleen wat dingen in die niet weg kunnen. Verbanddoos, dvd speler hihi.
En als jullie denken, die houd ons voor de gek het is niet rommelig................ Naast mijn kast :
Okee. Nou, die bergkast weer geprobeerd.... na 15 minuten is er 1 plank wat tactischer ingedeeld maar dat is het dan ook wel. Kom veel tegen van vriendlief zijn terraria en paludarium, ga ik echt niet zonder overleg weggooien of uitruimen. Duur spul en hij veranderd regelmatig alles van inhoud... Met andere woorden; ruim je troep op vent! Verder niks gedaan op de ochtend routine en kast na. Heerlijk de paastakken versierd en geknutseld met mijn ukkepuk. We zijn twee kuikentjes, een schaap, een konijnengezin en een nandje met paaseieren verder staat heel gezellig op de tafel!
Ja het is te combineren! Kost je enkel een verandering van je ochtend en avond routine! En 15 minuten extra per dag.
Noukje, juist wel wat gedaan! Niet zo denken, baby stapjes!! Goed toch, en is er in huis wen amdere plek waar hij zijn spullen kan opbergen? Of gebruikt hij het niet meer? Anders verkopen! Of iemand blij maken ermee! Toch ook leuk, ik hoop ooit ook asn feestdagen en thema's te kunnen dien, heb het spul wel maar ergens verstopt! Ben benieuwd naar je creaties 😄
Als jullie mijn foto's niet willen zien gewoon zeggen dan zet ik ze wel ergens apart voor degene die het wel eillen! Wij kunnen straks sinds tijden een maaltijd eten die ik gemaakt heb! Ipv opwarmen. Aan onze eet tafel..... Dat zal manlief waarderen denk ik zo maar.
Lieve zo fly ladies, hoe gaat het met alle anderen? Je kunt per dag gewoon inspringen, ook als je geen rotzooi hebt maar gewoon wat meer tijd over wilt!! Leuk als je mee doet!
Nee hoor leuk juist je foto's Antares je bent lekker bezig 😊 Ik heb niet echt spectaculaire before en after foto's....
Ik haak even af voor vandaag. Mijn dochter ligt tegen me aan te krijzen. Dikke vette oorontsteking. Heeft hele zaal bij elkaar gegilt toen haar broer zn eerste optreden had. Rot timing! Meteen naar huisarts gegaan. Antibiotica en pijnstillers. Ben ook nog aant koken en zoonlief spelletje spelen. Hubby ligt op bed....
Rooz geeft niet! Beterschap voor je meisje! Kindjes gaan altijd voor, spring maar weer erin wanneer het weer kan.
Sanna een before after foto hoeft ook niet! Als je er zelf trots op bent willen wij dat met je delen. Daar zijn we voor! Al stuur je een foto van je geordende keuken la als je daar mee bezig bent geweest, om net zo trots mee te zijn! Maar het moet niet, het is gewoon leuk om elkaars trots te delen.
dank dank! Optreden ging echt super. Vorig jaar liep hij van t podium af, de spanning werd hem te veel. Vandaag bijna weer. Hij zag ons staan en barste in tranen uit. Dikke knuffel en een kus en hij kon er weer tegenaan. Hij stond vooraan!!! super leuk om te zien. had toch wel een traantje hoor, heel trots op hem. Hier nu eindelijk de kids op bed. De kleine meid heeft vanaf 14u tot 2min geleden aan 1 stuk door zitten huilen. 'mama oorpijn!' bij huisarts en apotheek alles bij elkaar staan krijzen. kreeg voorrang want iedereen vond het zo zielig. Met antibiotica, pijnstillers en krijzend kind op de fiets terug naar huis door de regen. Ik ben gesloopt!