FlyLady! Hét Huishoud topic van 2015! Wie doet er mee?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welkom! tuurlijk mag je mee doen, gezellig :)

de taken kan je vinden op de app van flylady (FlyHelper) niet voor iphone overigens. en als je babysteps wilt doen om beetje in te komen(raad het je wel aan) dan staan die ook in de app en op de site. helemaal onderaan de pagina 'Baby Steps'

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Jeuh jullie zijn er weer!

Was beetje dood hier 😋

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Taken vandaag:

Couch Diving! Duik je bank in en kijk wat er allemaal te vinden is. Half gegeten boterham? Je verloren pen van vorige week? Piraten schat? zoek en gij zult vinden

4. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Jammer dat de app niet op de ipad kan! Had me aangemeld voor mailing maar jeminee had zojuist al zes emails, heb me snel weer uit geschreven. Zijn de babysteps ook toevallig ergens in het nederlands? Of is het allemaal engels, mijn engels is nl niet zo..

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee alles is engels maar ik wil best voor je vertalen als je dat wil

O en lady's... Ik heb een neefje erbij!!!

6. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Dat is wel lief van je roozjuh!, zou fijn zijn! En waar moet ik mee beginnen?

Gefeliciteerd met je neefje, alles goed met hen?

7. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hé Roozjuh, leuk en gefeliciteerd.

Ik heb net even in de bank gedoken en kwam met de geweldige score van 1 playmobil muntje (en kruimels, maar die zitten nu in de stofzuiger hahaha)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Weet je alles gaat soepeler en relaxter omdat ik dat gen, maar nu moet mijn dochter dus optreden op een dag en blijkt ze ook zwemdiploma zwemmen te hebben.... Geeft me meteen stress en merk het in alles! Hebben jullie dat ook?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    babysteps kan je hier vinden:
    31 Beginner BabySteps | FlyLady.net

Babystep 1 is je wasbak schoonmaken (Shine your Sink). even goed boenen en laten glimmen (cif, jif, bleek, wat maar werkt) de aller eerste keer moet je goed boenen en schrobben. deze babystep komt élke dat terug in je routine die je met de babysteps gaat opbouwen. elke dag komt er een nieuwe simpele taak bij en zo kom je uiteindelijk op een mooi lijstje uit dat je elke dag gaat afwerken

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    neefje: ja het gaat goed. de bevalling was rustig verlopen voor zover ik weet. hopen er vanmiddag even langs te kunnen gaan. naja even, het is 2u rijden :p maar ze is de eerste die in het nieuwe moeder & baby centrum is bevallen dus regionale krant en pers en whatever komen vandaag bij ze langs. ze hopen dat ze dus tijd voor ons hebben dus de kans is nog aanwezig dat we ze vandaag niet eens kunnen zien. Volgende week verjaardag van mijn jongste dus hoop dat ze dan hierheen komen :D

stress: ja ik zit vol stress op t moment :p zoiezo van de spanning rondom mn neefje die nu eindelijk geboren is. heb veel te plannen met verjaardagen van beide kids hier. de jongste is volgende week al jarig. dan eind juni komt er nog een neefje/nichtje bij. en heb nog een scrapbook te maken voor juf afscheidsfeestje . moet nog foto's gaan maken in de klas ervoor. hebben nog een schooluitje volgende week. dag erna komt mn neefje hier logeren, dag daarna visite voor verjaardag van de jongste. aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! druk druk druk

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja bankduiken gister. ik heb niks gevonden :p hou dat regelmatig bij ivm kruimels van de kids die niet normaal kunnen eten. en laat ik maar zwijgen over het eetgedrag van mijn man :p met name chips eten...

12. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    De missie voor vandaag is om de randjes voor de kasten en langs de muren goed schoon te maken. De randjes die je juist mist tijdens het stofzuigen en het swifferen/dweilen. Gebruik de stofzuiger en eventueel een borstel om het vuil weg te halen.

Ik ga zo eerst de missie van gisteren doen. Ik laat zo het resultaat wel zien.

Succes allemaal.

13. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hier het resultaat van de missie van gisteren:

Before
    DSCN2519.jpg

After
    DSCN2520.jpg

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zet het fly'en even op een pauze. we hebben hier beetje rare dagen op het moment. dinsdag is een neefje geboren. echt super leuk! (de broer van mijn man is de vader van t babytje)
    we zouden woensdag de auto van mijn eigen broer lenen om op kraamvisite te gaan bij mn zwager. maar tis is totaal anders verlopen. mijn schoonzus(van wie we de auto dus konden lenen) is gister 11weken te vroeg bevallen. onwijs veel chaos op het moment, mijn hoofd staat op exploderen. dus ik zet alles op een pauze wat niet belangrijk is. had al veel aan mn hoofd maar dit erbij werd mij gister even teveel en heb flink zitten janken.

dus lady's. ik doe het hier ff rustig aan

15. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Wow roozjuh! Heftig allemaal zeg.
    Logisch dat je fly ff aan de kant zet, ineens lijkt dat zo onbenullig naast alle andere zaken.

Hier nog wel aan het flyen. Bankduiken leverde twee duplo blokjes op. Verder niet heel veel bijzonders hier, beetje alles aan het bijhouden en routines volhouden.
    Alleen de was loopt achter. Maar dat is de schuld van de kapotte wasmachine.....:cool:

16. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Roozjuh, das zeker heftig, 11 weken, van de week zei je nog dat je nog even moest wachten tot je weer tante werd! Gaat alles naar omstandigheden wel goed?

17. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Wauw Roozjuh, dat is heftig. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met de kleine.
    Sterkte en doe rustig aan.

18. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

sterkte Roosjuh, ik ben zelf van 3 kids te vroeg bevallen met 27 weken dus mocht je iets willen weten dan mag je me altijd een pb sturen.
    Maar ook gefeliciteerd met je neefje en je neefje of nichtje?

Betreft fly lady ben ik op de goede weg momenteel, erg trots op mezelf :)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nieuwe maand nieuwe kansen!

Ma: 10 min hotspots ruimen entree
    Di: voortuin vegen en deur nat afdoen
    Wo: 15 min ontrommelen eet gedeelte
    Do: 15 min ontrommelen eet gedeelte
    Vr: 15 min naar keuze in zone1

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    handig dat korte lijstje! weet ik meteen wat me te doen staat. kan t wel goed gebruiken nu die flylady want huis is lichtelijk ontploft. vorige week na het schokkende nieuws is alles op een pauze gezet. ik liep mezelf flink voorbij maar moet nu alles echt weer gaan oppakken. morgen dochter uitdelen op school, donderdag jarig, vrijdag schooluitje van mn zoontje. zaterdag boodschappen doen en opruimen hier. zondag verjaardagsvisite pfff ik heb er nu al geen zin meer in :p

Deel Deze Pagina