Ze zegt dat je eigenlijk nooit hoeft in te halen hoor. Ik quotte: You are not behind! I don't want you to try to catch up; I just want you to jump in where we are. O.K.?
Dat probleem heb ik ook. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Het blijft allemaal een race tegen de klok. Ik doe meestal alles op mijn vrije dag of in het weekend. Leuk is anders, maar ik wil het wel schoon houden. Zeker met een klein mannetje wat over de vloer schuift en 4 katten die ontzettend veel haren op mijn meubels achter laten.
Meestal doe ik toch 's avonds ook wat. 5 of 10 minuten is al beter dan helemaal geen tijd eraan besteden. De afwas doe ik vaak samen met mijn man en verder doe ik snel even stofzuigen en gisteren de wc. Niet grondig, maar toch even snel gedaan. Vandaag weer hele dag werken, vanavond even snel de badkuip doen met zeep en daarna met wat glassex. Lekker laten blinken! En daarna ga ik relaxen haha. Tussendoor ff afwassen en misschien dan toch ook nog de rommelkamer even 5 minuten ontrommelen. De kinderkamer is vrij netjes, bovendien ligt Emma dan al op bed. Ik vind dit zo heerlijk! Elke dag een beetje je huis schoner en opgeruimder maken. Ik vind het echt leuk .
ja ook ik vind dit echt een succes! kreeg gister zelfs opmerking 'wauw wat is het hier lekker opgeruimd' HEERLIJK! Wij waren altijd 2uur aant opruimen en schoonmaken voordat er visite kwam maar nu ik het elke dag netjes bij hou is dit niet meer nodig. en is onverwachts bezoek ook niet meer zo erg. normaal schaamde me ik dan voor mn aanrecht en bende op tafel. geen last meer van. ik kom ook stuk rustiger beneden. niet kijkend tegen troep. vanmorge wel afwas van gister avond maar ik was helemala ingestort, zo vreselijk moe. maar manlief heeft dagje vrij dus kan hij ook weer wat doen Ik ga hier zeker mee door! Wel eerlijk: ben de wc helemaal vergeten haha
Ja he als het eenmaal netjes is hoef je het in een paar minuten nog maar bij te houden. Ik doe nu ook alles weg voordat ik naar bed ga...kom je 's ochtends beneden en dan is alles al aan de kant.. Hihi gisteren een drukke dag geloof ik? Allemaal post van ik redde het niet Nou en als je 40u werkt zou ik het ook niet weten hoor! 40u en zonder kindje redde ik al veel dingen niet..laat staan nu met humpie erbij. Ik werk op dt moment nog helemaal niet en dan heb ik dus al sommige dagen dat ik het niet 'red'.. Zo even de wc doen en de entree dan is het wel goed voor vandaag denk ik
Ik zal vandaag ook proberen weer mee te doen.. De keuken is in iedergeval bijna spik en span.. Manlief had volgens mij wat last van poets kriebels Ik moet de badkamer echt doen, dus ik dnek dat ik die dan maar helemaal onder handen ga nemen.. als m'n meisje het in iedergeval toe laat! Ga nu nog even lekker met haar knuffelen want ze is nog steeds ziek
Vanavond ga ik dus aan de bak en morgenmiddag wil ik ook toch echt mijn kerstcadeaus afmaken. Ik doe mee aan die holiday-cruising en dan moet je vandaag je kerstcadeaus afmaken, zodat de rest van december rustig is.
mijn meisje is ook ziek, gelukkig al iets ouder, hoef ik ze niet meer dragen en is ze niet chagrijnig mijn rug herstelt zich prima, ookal blijf ik net stillzitten. Keuken is altijd spik en span. woonkamer netjes opgeruimd, badkamer ook perfect... Verlang wel tegen dat ik meer kan doen, want dan neem ik mijn slaapkamer eens goed onder handen grtjs, cindy
Hier nog steeds mee aan het doen.. Ben zo goed dat ik s'morgens iets eerder opsta om wat extra's te doen zodat ik overdag wat meer tijd heb voor andere dingen. Van morgen de hele kelder opgeruimd naast de andere taken en is nu weer erg netjes.. Jee wat heb je snel veel zooi verzameld en produkten over datum(eigenlijk wel zonde)Nu niet meer zoveel inslaan.
Zo klinktie wel heel mooi ja haha. Maar ik ben aan het cruisen door de holidays zonder stress haha. Moet je ff op de website zoeken. Maaruh, waarschijnlijk heb je er nu niks meer aan... Voor degenen die wat engels kennen, zou ik toch ook aanraden je aan te melden voor die mailtjes, want je krijgt dan ook testamonies enzo. Wel erg leuk om te lezen!
Ben even aan het teruglezen, gister en vandaag nog chaotische dagen gehad.. kindjes wilde allebei niet goed slapen dus kwam nergens aantoe.. met als gevolg weer een flinke bende . Dochter slaapt inmiddels, zoontje loopt nog wat te zeuren in bed maar ga daarna even puinruimen en poetsen.