Flylady, Nederlands. handen uit de mouwen, weg met de rommel! :)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    zo de badkamer een goeie beurt gegeven en de kinderkamer. was opgeruimd en bed opgemaakt.
    Ben benieuwd wat voor opdracht we morgen krijgen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vrijdag 17-12-2010 Badkamer:
    Nu zijn de vlakke oppervlakte aan te beurt. En dan vooral de plekjes die je snel over het hoofd ziet. Denk bijvoorbeeld aan de muur onder je wasbak, of achter je wc. Wat velen van jullie al hebben gedaan zijn de lege shampoo flessen weggooien, heb je dit nog niet gedaan? Spit dan even door je kastjes naar spullen die weg kunnen. Leeg je prullenbakje en loop alles even na

5minuten opdracht: Kies een kamer uit en ga deze langs met een vuilniszak.

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ah nou die badkamer van mij wordt hem niet meer. Die oppervlaktes kan ik wel doen, maar dan wil ik ook de cabine nog ff doen.
    Vanmiddag en vanavond daar wel even tijd voor.

Hoe gaat het bij jullie?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier 2 rust dagen moeten nemen. heb dus niet veel gedaan kwa badkamer. keuken is wel netjes bijgehouden tot vandaag. manlief zou het opruimen maar ging te laat zn bed uit dus haasten naar werk. kan ik vandaag dus nog even doen. badkamer dus nog niet gedaan.

5. firegirl

Als er maar iets gebeurt, dat is het belangrijkst toch? Gisteren nog wel ook ff snel afgewassen en elke avond ruim ik de troep achter me op. Zo blijft het wel lekker netjes hoor!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi,
    De afgelopen dagen niet erg actief geweest dus vandaag de schade maar 'even' ingehaald!
    Moest eigenlijk om 8.30 naar de dietiste maar zij stond vast vanwege het weer maar ik al aangekleed en al dus tja ik was al vroeg in de weer!
    3 wassen gedaan, was die er nog lag opgeruimd, kledingkast opgeruimd, bedden gedaan, boven en beneden alles gestofzuigd, badkamer opgeruimd, papiertjes/bonnetjes door het huis opgeruimd, bloemen weggegooid, boeken en tijdschriften opgeruimd, gestoft en aan mn school gezeten..
    Was weer helemaal trots op mezelf, dus morgen gaan we winkelen ;)
    Aangezien dat nu niet gaat met die sneeuw, kom denk de straat niet uit..

7. firegirl

@siepie. Wow! Ben diep onder de indruk.

Nou het is vrijdagavond hoor. Geen zin in die badkamer. Net wel de was aan gezet en alles weer opgeruimd. Ook nu even aardappelen aan het koken vast voor morgen. Dat doe ik dan wel weer ;).

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow siepie, verder zo :D hahaha nice nice

9. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Zooo Siepie, fanatiek!!

Hier weinig gedaan. Wel een wasje en de wasbakken. De keuken gepoetst en stof gezogen. NU even de manden met enkele sokken sorteren. Morgen weer een dag voor de rest.

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dank jullie ;)
    Hahaha nou het is ook maar een uitspatting ben ik bang hihi, ik ben een zo niet schoonmaak wonder...
    Man zat met zn oren te klapperen hihi

11. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

haha
    Zie het helemaal voor me. Zou hier precies zo gaan ;)

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hey meiden!

ik denk dat ik ook eens een poging ga wagen ;)

13. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Chapeau Siepie!
    Meer dan mij gedaan haha...wel de wc grondig gepoetst!
    En vanavond vanuit bad de 'oppervlakten' rond het bad dan haha!

Verder as usual, wasjes gedraaid en de wasbak blinkend gehouden..daar wordt ik onderhand een beetje paranoia in whaha!
    Die moét echt zowat ieder moment van de dag blinken. En mijn man vroeg waarom ik in GODSnaam de wasbak aan het afdrogen was vanbinnen whaahaha:D...anders die drupjes....dan blinkt ie niet..hihi
    En ik had vanmorgen een extra beebje om op te passen..dus ietsje meer in de weer met kindjes vermaken dan usual..
    Morgen weer een dag, maar dan waarschijnlijk een beetje luieren en uit eten, en ons zoontje gaat logeren dus er zal niet veel gebeuren..
    Ach misschien kan ik Siepie even bellen ;) kan die hier ook komen haha!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahah Willet, erg herkenbaar.

Had hier van de week de wasbak 's avonds ook helemaal laten glimmen en drooggemaakt en toen gooide mijn man een restje drinken in de wasbak.. Oh MY! Hoe kon ie..!

hahaha

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier badkamer weer helemaal afgeveegd (wa nog netjes, maar gewoon voor de zekerheid) keuken idem, incl kastjes en koelkast uitgewassen. verder keuken en badkamer gedweild.
    Dan nog eetkamer afgestofd en geschrobt en gedweild...
    nu heb ik weer pijn aan mijn rug en geen zin meer :p
    ben net klaar :p ik houd er van dat te doen als de familie slaapt :p ben toch een nachtuil en het leidt me een beetje van de verdwijning van mn vriendin af... (alhoewel... nu denk ik weer aan haar en eerlijk gezegd deed ik dat de hele tijd tijdens het poesten ook :( )

16. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    @nachtzon,jij hebt ook veel gedaan zeg!
    Verdwijning van je vriendin?Hoe dat zo?

17. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Oh help ja!!Je gooit er toch geen restjes in?!Koffie vond ik het ergste als ie dat doet..Mijn man zegt dan 'uhm schat...DAAR IS HET DING VOOR!
    Hihi,en vervolgens zet hij keihard de kraan aan..SPETTER!!Ik kijk afkeurend,bij hem een groot vraageteken op zijn voorhoofd..mannen :s

18. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Oh nachtzon,ik las je andere topic al,wat een vreselijk verhaal!Vanmiddag stuur ik het door op mijn Hyves..sterkte zeg!
    Bah akelig,woon ook in Limburg vlakbij Maaseik..sorry ff offtopic!

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @nachtzon, zal dat topic ook even lezen, sterkte iig!

@willet, tja je mag me altijd bellen maar of ik langs zal komen.... Het was tot nu toe 1malig al begint het wel steeds meer te kriebelen om alles netjes en schoon te houden.
    Maar waar dat door komt?

20. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Iedereen ene fijn weekend gehad?
    Wat zijn de taken voor morgen?

Deel Deze Pagina